اخبار داغ

معاون نصرالله: نبرد واقعی با اسرائیل است

معاون نصرالله: نبرد واقعی با اسرائیل است
معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تأکید بر پافشاری حزب الله بر روش مقاومت، گفت غربی‌ها با جنگ نرم می‌خواهند ما را تحت سلطه خود درآورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس،  شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت «کشورهای غربی و ابرقدرت‌ها تلاش می‌کنند از طریق جنگ نرم بر ما تسلط پیدا کنند و فرهنگ و آینده نسل‌های جوان ما را تحت تأثیر قرار بدهند».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


شبکه خبری «المنار»، به نقل از نعیم قاسم گزارش داد که نبرد واقعی و حقیقی نبرد ضد اسرائیل است زیرا تکفیری‌ها ابزار اسرائیل هستند، پروژه فرهنگی غرب در راستای منافع اسرائیل صورت گرفته و کشورهای عربی مستبد به دنبال بهبود روابط خود با رژیم صهیونیستی و از بین بردن پرونده فلسطین هستند به همین دلیل این نبرد تنها یک محور دارد و آن هم رژیم صهیونیستی است.

وی تأکید کرد «ادامه مقاومت ضروری و واجب است و ما به افرادی که مقاومت نمی‌کنند می‌گوییم که شما مسئولیت عدم مقاومت و حمایت از نسل‌های بعدی لبنان را به دوش می‌کشید زیرا باقی ماندن در میدان نبرد یک اصل است و این فرار از میدان نبرد است که پرسش برانگیز می‌شود».

معاون دبیرکل حزب الله لبنان درباره انتخابات شوراهای شهر در جنوب لبنان گفت: ائتلاف دوگانه حزب الله و جنبش امل از اهمیت بالایی برخوردار بود زیرا نتیجه آن هماهنگی این دو قدرت بزرگ در عرصه انتخابات بود.

وی افزود «به آنهایی که تصور می‌کنند ما از مقاومت دست می‌کشیم می‌گوییم که دولت و مقومت لبنان در یک مسیر حرکت میکنند و اجازه نخواهیم داد که دیگران کشور را به بازی بگیرند؛ می‌خواهیم همانگونه که در مقاومت و آزادی این خاک نقش داشته‌ایم در سازندگی کشور نیز نقش داشته باشیم».

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه