اخبار داغ

نماینده مردم قزوین:

مهمترین آسیب اجتماعی غرب‌زدگی خانواده‌هاست/ بیشترین هجمه دشمن در حوزه خانواده

مهمترین آسیب اجتماعی غرب‌زدگی خانواده‌هاست/ بیشترین هجمه دشمن در حوزه خانواده
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در گذشته در خانواده ای طلاق شکل می گرفت همه ی اعضای آن خانواده سعی بر مخفی نگه داشتن این موضوع داشتند اما امروز متاسفانه برای امر جشنی به عنوان جشن طلاق برگزار می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار در خصوص آسیب های اجتماعی جامعه گفت: مهم ترین آسیبی که امروز جامعه را تهدید می کند و دشمن بیشترین هجمه فرهنگی و برنامه ریزی را در این حوزه دارد بحث آسیب پذیر کردن خانواده ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار,

وی افزود: دشمن امروزه سعی براین دارد که با شبکه های ماهواره ای و اینترنتی پایه و بنیان خانواده ایرانی و اسلامی را متلاشی کند و تا حدی هم به این امر تحقق پیدا کرده است به عنوان مثال اگر در گذشته در خانواده ای طلاق شکل می گرفت همه ی اعضای آن خانواده سعی بر مخفی نگه داشتن این موضوع داشتند اما امروز متاسفانه برای امر طلاق جشنی به عنوان جشن طلاق برگزار می کنند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: این آسیب عظیم اجتماعی است که فرهنگ خانواده و دینی ما تغییر کرده است و اگر این آسیب حل نشود قطعا ما نمی توانیم در برابر دشمن  و حتی در مسائل دیگر پیروز باشیم و بنده به عنوان یک نماینده مردم مهم ترین آسیب اجتماعی امروز را غرب زدگی خانواده ها می دانم.  

,

نماینده مردم قزوین بیان کرد:همانگونه که مقام معظم در جمع مردم خراسان شمالی به این امر تاکید کردند، تنها راه حل این معضل، بازگشت فضای معنوی و فرهنگی خانواده ها به قبل است.

,

حسینی ادامه داد: دولت باید در بخش شبکه های اجتماعی و مجازی و اینترنتی تدابیری بیاندیشد و باید برای فضای مجازی حد وحدودی تعیین کند تا در قبال حمله به خانواده ها بتواند ورود پیدا کندو در مراحل بعد همه ی ارگان ها از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه ها و رسانه ها مطبوعات و علما می توانند نقش اساسی داشته باشند باید کمک کنند تا همچنان اصالت خانواده ها حفظ شود.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان با اشاره به نقش مردم و روحیه جهادی آن ها در حل این معضل، گفت: هر چیز که دولتی شود مردم خود را از مسیر آن خارج می کنند و هرچیز که مردمی شود خود آن ها نسبت به آن پاسخگو می شوند و تمام هم خود را بر آن می گذارند همانگونه که در زمان جنگ مردم با روحیه خود از آن امتحان سربلند و پیروز بیرون آمدند،امروز هم لازم است مسئولان برای حل معضلات و مشکلات اجتماعی ازمردم و روحیه جهادی آن ها استفاده کنند تا ان شاالله به توفیقاتی در این زمینه برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه