اخبار داغ

بهترین و بدترین رویدادهای مجلس نهم را از زبان برخی نمایندگان؛

رهبر: بهترین اتفاق دیدار رهبری بود/ طلا: همه روزهای مجلس بهترین بودند و اتفاق بد نداشتیم و یاد آور شد تصویب برجام بهترین اتفاق بود/ نجابت: بدترین اتفاق را یکشنبه سیاه عنوان کرد

رهبر: بهترین اتفاق دیدار رهبری بود/ طلا: همه روزهای مجلس بهترین بودند و اتفاق بد نداشتیم و یاد آور شد تصویب برجام بهترین اتفاق بود/ نجابت: بدترین اتفاق را یکشنبه سیاه عنوان کرد
نمایندگان مجلس نهم در گفتگو هایی از تلخ و شیرین های مجلس در دوران نمایندگی خود سخن گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز؛ با پایان یافتن کار نمایندگان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگوهایی با نمایندگان ملت بهترین و بدترین (تلخ و شیرین) رویدادهای مجلس نهم را از زبان نمایندگان جویا شدیم که در ادامه می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

* فاطمه رهبر، عضو فراکسیون زنان و خانواده و نماینده مردم تهران در مجلس نهم: بهترین اتفاق را دیدار با رهبری و بدترین اتفاق را یکشنبه سیاه توصیف کرد.

,

*بیژن نوباوه وطن، عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی نماینده و مردم تهران در مجلس شورای اسلامی؛ معتقد است که همه روزهای مجلس بهترین بودند و اتفاق بد نداشتیم.

,

*حسین طلا، نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بهترین اتفاق را تصویب برجام و معتقد است که اتفاق بدی در مجلس در سال های اخیر رخ نداده است.

,

* علیرضا محجوب؛ رییس فراکسیون کار و کارگری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بهترین اتفاق را تصویب برجام و بدترین را یکشنبه سیاه عنوان کرد.

,

* حسین نجابت، عضو کمیسیون  انرژی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بهترین اتفاق مجلس را تصویب اساسنامه شرکت نفت عنوان کرد و  بدترین اتفاق مجلس نهم را یکشنبه ای بود که آن همه حاشیه در مجلس انجام شد، دانست.

,

*ابراهیم نکو، دبیر اول کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی بهترین رخداد مجلس نهم را تصویب برجام توصیف کرده و بدترین را بی‌حرمتی برخی از نمایندگان به مسئولان دیپلماسی معطوف کرده است.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه