اخبار داغ

آزمایش‌های موشکی ارتباطی با برجام ندارد

آزمایش‌های موشکی ارتباطی با برجام ندارد
معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی‌کل قوا تأکید کرد که آزمایش موشکی هیچ ارتباطی با چارچوبهای مطرح‌شده در برجام ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی‌کل قوا تأکید کرد که آزمایش موشکی هیچ ارتباطی با چارچوب‌های مطرح‌شده در برجام ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش تسنیم، سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی‌کل قوا با اشاره به توسعه صنعت موشکی ایران، اظهار کرد: همان‌طور که همه مسئولان کشور مطرح کردند، ایران در تمامی ابعاد دفاعی با تکیه به آموزه‌های قرآنی به تقویت بنیه خود اقدام می‌کند و هیچ محدودیتی را برای این موضوع قائل نیست.

,

وی درباره ادعای برخی که آزمایش‌های موشکی ایران را نقض برجام می‌دانند، تأکید کرد: همان‌طور که همه کارشناسان و دست‌اندرکاران مختلف اعلام کرده‌اند، آزمایش موشکی هیچ ارتباطی با چارچوب‌های مطرح‌شده در برجام ندارد.

,

سرلشکر ایزدی در پاسخ به این پرسش که برخی می‌گویند آزمایش‌های موشکی نباید اطلاع‌رسانی شود، متذکر شد: کار نیروهای مسلح چارچوب‌دار و حساب‌شده است و از تمامی جوانب مورد ملاحظه قرار می‌گیرد. این قبیل اقدامات در مبادی ذی‌ربطی که مسئولیت دارند تصمیم‌گیری می‌شود و بر اساس آن رزمایشی انجام و درباره آن اطلاع‌رسانی می‌شود. این یک روند طبیعی در همه رزمایشها است و در آینده نیز ادامه پیدا می‌کند.

,

این مقام عالی ستادکل نیروهای مسلح کشورمان درباره حضور برخی نیروهای ارتش در سوریه هم گفت: نیروی زمینی ارتش، وارد سوریه نشده بلکه حضورش صرفاً به‌صورت مستشاری برای کمک به ارتش سوریه است.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه