اخبار داغ

دو انتصاب جدید در وزارت دفاع

دو انتصاب جدید در وزارت دفاع
طی حکم سردار دهقان، سردار علیرضا تمیزی به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده و امیر شعبانیان به‌عنوان رئیس بازرسی وزارت دفاع منصوب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی حکم سردار دهقان، سردار علیرضا تمیزی به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده و امیر شعبانیان به‌عنوان رئیس بازرسی وزارت دفاع منصوب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع در مراسم تودیع و معارفه رئیس بازرسی و هماهنگ‌کننده وزارت دفاع ‌با بیان اینکه تمام فکر و ذکر مسئولان باید خدمتگزاری به مردم باشد، اظهار داشت: وقتی این خدمت دشوار می‌شود که انسان فقط با یاد و رضایت خداوند قدم در عرصه خدمتگزاری بر می دارد.

,

سردار دهقان با بیان اینکه جبهه کفر خود را همواره حق می‌داند، تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی دین الهی را نافی منافع خود می‌دانند و وقتی ما‌ را قبول خواهند کرد که به طور کامل از آنها تبعیت کنیم.‌

,

وزیر دفاع با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرمایند کفار و منافقان با مسلمین همیشه در جنگ خواهند بود تا آنان دست از دین خود بردارند، خاطرنشان کرد: خداوند در ادامه در قرآن تاکید مجدد می‌کند با کفار بجگنید و از دین خود دفاع کنید تا بر آنان پیروز شوید.

,

وی در همین راستا تاکید کرد: بنابراین جامعه اسلامی باید هیمنه، اقتدار، شجاعت و صلابت خود را به رخ دشمن بکشد تا آنان نتوانند به خواسته‌هایشان برسند.

,

دهقان زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، توسعه توانمندی‌ها در تمام زمینه‌ها به‌ویژه  حوزه دفاعی و اقتدار ملی را از عوامل قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: ملت ایران اسلامی طی 36 سال گذشته نشان داده‌اند در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنند و با رهبری‌های امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری تاکنون عقب‌نشینی دشمن را به همراه داشته است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمن همواره در صحنه حاضر  و تمام برنامه‌ها و حرکت‌های جمهوری اسلامی ایران را رصد می‌کند، گفت: دشمنان مدام بر روی نقاط قوت و ضعف ما برنامه‌ریزی می‌کنند تا بتوانند از کوچک‌ترین رخنه‌ای، هدف پلید خود را اجرایی و به مراکز مهم و تصمیم ساز جمهوری اسلامی ایران نفوذ کنند.  

,

وزیر دفاع با هشدار به اینکه دشمنان به‌ویژه آمریکا  و عوامل و ازنابش دنبال این هستند تا به کشور نفوذ و عوامل قدرت ساز جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند، گفت: اما جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن مقام معظم رهبری با هوشیاری طی 36 سال گذشته نگذاشته دشمنان به پیروزی برسند که نمونه بارز آن ایستادگی ملت ایران در برابر ابرقدرت‌ها در 8 سال جنگ تحمیلی است.

,

وی با بیان اینکه آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران روی چند نقطه اساسی متمرکز شده است، تصریح کرد: امروز  آمریکا اقتصاد ملی ایران را مورد هدف قرار داده‌اند تا با تضعیف آن نتوانیم به اقتدار ملی و دفاعی دست یابیم.

,

وی با بیان اینکه ملتی می‌تواند در بعد دفاعی باصلابت وارد شود که دارای اقتصادی قوی با قابلیت تأمین تمام نیازمندی‌های ملت باشد، خاطرنشان کرد: امروز جنگ اقتصادی بسیار مهم است چرا که دشمنان با اعمال تحریم‌های ظالمانه، ممانعت از ورود فناوری، جلوگیری از برقراری ارتباط ایران با سایر کشورها و ... نمی‌خواهند ایران اسلامی به اقتصادی توانمند دست یابد.

,

دهقان راه انداختن جنگ روانی با ترویج اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی را از دیگر برنامه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: امروز تمام کشورهای استکباری به سرکردگی عربستان و آمریکا  برای تأمین امنیت اسرائیل جنگ مذهبی را در منطقه به راه انداخته‌اند و متأسفانه یک سری از کشورهای نادان و وابسته منطقه با تأمین تجهیزات تروریست‌ها، از آنان حمایت می‌کنند.

,

وزیر دفاع از فضای مجازی به‌عنوان ابزار دیگر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: دشمنان از این فضا برای سست کردن اعتقاد مردم، القای یاس و نامیدی در بین مردم، گرفتن اعتماد، شوق و امید از جوانان و ترویج فحشا هستند تا بتوانند عزم و اراده را از ملت ایران بگیرند.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران در مسیر انقلاب تاکنون ثابت‌قدم و استوار بوده‌اند و هیچ کس نتوانسته جلوی عزم و اراده آنان را بگیرد، گفت: اما نظام سلطه و به‌ویژه امریکا در تلاش است تا چهره نورانی نظام اسلامی و مسئولان را مخدوش و به مراکز تصمیم ساز و مهم جمهوری اسلامی ایران نفوذ کنند تا مسیر ملت ایران را تغییر دهند.

,

دهقان قطب‌بندی و قطب سازی را از دیگر تلاش‌های دشمنان برای نفوذ به کشور دانست و افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی ایران همچون 36 سال گذشته استوار و پایدار بماند باید با بصیرت اقدامات پلید دشمن را تشخیص و در برابر آن موضع تهاجمی بگیریم و به دنیا بگوییم که علت تمام مشکلات بشری و جنگ‌های منطقه و کشتار مردم مظلوم و مسلمان  کسانی هستند که ژست حمایت از حقوق بشر به خود گرفته‌اند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز با تمام قدرت در مسیر خدمتگزاری و تأمین نیازمندی‌های نیروهای مسلح قرار گرفته است، گفت: امروز بحمدالله با تلاش و کوشش شبانه‌روزی متخصصین متعهد صنعت دفاعی با نیروهای مسلح در یک فضای تعاملی، تفاهمی و همکاری در حال حرکت و تقویت بنیه دفاعی هستیم.

,

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش صادقانه امیر نصرالله عزتی معاون پیشین هماهنگ کننده وزارت دفاع به پاس بیش از سه دهه تلاش درنیروهای مسلح بویژه 8 سال دفاع مقدس و عرصه صنعت دفاعی تقدیر به عمل آمد و سردار علیرضا تمیزی به عنوان معاون جدید هماهنگ کننده وزارت دفاع منصوب شد.

,

همچنین امیر شعبانیان که پیش از این در مسئولیت معاون بازرسی نیروی زمینی ارتش فعالیت می کرد، با عنوان رئیس بازرسی وزارت دفاع معرفی شد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه