اخبار داغ

با بر طرف کردن ضعف های اقتصادی و فرهنگی دشمن را نا امید کنیم

با بر طرف کردن ضعف های اقتصادی و فرهنگی دشمن را نا امید کنیم
رضایی نایب رئیس کمیسیون شوراها و امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی : فرهنگ ، خانواده و جمعیت و تربیت خانواده امروز مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است و مشکلات این عرصه با حماسه فرهنگی باید مورد توجه خاص قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بوتیا نیوز، محمدابراهیم رضایی نایب رئیس کمیسیون شوراها و امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی درباره علت نام گذاری امسال به نام “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی“  اظهار داشت: ما امروز در بحث اقتصادی کشورمان از وضعیتی که در آن هستیم خارج کنیم و با یک عزم جامعی کشور را به یک شرایط مطلوبی برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بوتیا نیوز, اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی,

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امنیت داخلی مجلس تصریح کرد : ما باید در این دو عرصه ضعف های خود را بر طرف کنیم و دشمنان خود را نا امید کنیم.

,

وی ادامه داد: فرهنگ ، خانواده و جمعیت و تربیت خانواده امروز مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است و مشکلات این عرصه با حماسه فرهنگی باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

,

رضایی با اشاره به سخنرانی فردای مقام معظم رهبری در حرم رضوی بیان داشت: ما به پشتوانه ائمه خودمان به ویژه امام رضا(ع) که حرم ایشان بالاترین و مقدس ترین مکان در کشور ما است ، به منویات رهبری عمل خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه