اخبار داغ

انتخاب استاندار برای خوزستان؛

«رضوی» جدیدترین گزینه دولت برای استانداری خوزستان

«رضوی» جدیدترین گزینه دولت برای استانداری خوزستان
در حالی که نمایندگان و نخبگان خوزستان به دنبال انتصاب ناصر راشدی برای تصدی استانداری خوزستان هستند اما دولت به دنبال انتصاب سید ابوالفضل رضوی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز: برکناری یهویی مقتدایی از کرسی استانداری خوزستان سبب جنجال در بین اصلاح طلبان شد؛ اصلاح طلبان تندروی خوزستان مانند دهه ۷۰ شمسی دوباره زیرآبی مقتدایی را پیش سران خود در تهران زدند تا دوباره نشان دهند منافع حزبی برای آنها اهمیتی بیش از مصالح مردم دارد.

۲۶ روز از تصمیم بحث برانگیز دولت برای برکناری مهم‌ترین مخالف خود در استان خوزستان می‌گذرد و اصلاح طلبان خوزستانی هر روز به دنبال تحمیل گزینه‌های خود، افراد جدیدی را در رسانه‌ها معرفی می‌کنند. از مشارکتی‌هایی که عامل برکناری مقتدایی بودند تا پزشکانی که در مطب هم کار سیاسی می‌کنند، داوطلبی خود را برای این کرسی از طریق رسانه‌های زنجیره‌ای معرفی کردند.

پیگیری‌های خبرنگار رهیاب نشان می‌دهد که دولت پس از مخالفت نخبگان خوزستانی با انتصاب علی اصغر احمدی، به دنبال تحمیل گزینه خود در ساختمان خیابان فلسطین است؛ دولتی‌ها این بار به دنبال گزینه‌ای هستند که در یک سال پایانی خدمت خود، خوش خدمتی‌اش را به صاحبان تدبیر ثابت کند و بی تدبیری‌های دولت یازدهم را برای مدتی از اذهان عمومی پاک کند.

گرچه نمایندگان خوزستان برای سپردن سکان استانداری خوزستان به یک گزینه بومی اتفاق نظر دارند اما معاون اول رئیس جمهور به دنبال تحمیل گزینه پیشنهادی خود است. به نظر می‌رسد دولت در راستای تحقق خواسته‌های آبی استان‌های فلات مرکزی و خوش خدمتی به کسانی که روزی اسناد بالادستی نظام را تغییر دادند، دست به دامان یک گزینه از کرمان خواهند شد.

یک منبع مطلع که نخواست نامش منتشر شود، به خبرنگار رهیاب گفت: نمایندگان استان و نخبگان خوزستانی تهران نشین بر انتصاب ناصر راشدی اتفاق نظر دارند اما معاون اول رئیس جمهور به دنبال تحمیل گزینه خود است.

وی افزود: سید ابوالفضل رضوی گزینه پیشنهادی معاون اول رئیس جمهور است و اسحاق جهانگیری به دنبال روی کار آوردن این شخص است.

به گزارش رهیاب، سید ابوالفضل رضوی فارغ‌التحصیل رشته زمین شناسی است و سابقه ۱۲ سال نمایندگی مردم نائین از توابع اصفهان را در پرونده دارد؛ معاون استاندار زنجان، معاون استاندار تهران، فرمانداری قزوین، مشاور وزیر صنعت و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از دیگر سوابق رضوی است. وی در حال حاضر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور است.

حال باید دید که دولت با انتصاب یک گزینه بومی موافقت می‌کند یا دوباره با نادیده گرفتن مصالح مردم استان خوزستان، خواسته‌های فردی و جریانی را برآورده می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز, یهویی, اصلاح, , طلبان, اصلاح, , طلبان, ۷۰, پیش, , سران,
,
, ۲۶, بحث, , برانگیز, اصلاح, , طلبان, هر, , روز, , به,
,
, علی, , اصغر, یک, خوش, , خدمتی‌اش, بی, , تدبیری‌های, یازدهم,
,
, یک, اتفاق, , نظر, اول, رئیس, , جمهور, خوش, , خدمتی, یک,
,
, یک, اتفاق, , نظر, اول, رئیس, , جمهور,
,
, اول, رئیس, , جمهور, دنبال, , روی,
,
, رضوی, فارغ‌التحصیل, زمین, , شناسی, ۱۲, خلیج, , فارس, اول, رئیس, , جمهور,
,
, یک, خواسته‌های]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه