اخبار داغ

نیروی انتظامی گلستان در سالی که گذشت :

مهمترین اقدامات پلیس گلستان در سال 92

مهمترین اقدامات پلیس گلستان در سال 92
دستگیری باندهای برمودا ، عقرب سیاه و خفاش جنگل های گلستان ، دستگیری جاعلان و کلاهبردان اینترنتی و بانکی ، حضور مداوم و موثر در برقراری نظم و امنیت ، تدبیر پلیس راهور و راه استان و سلامت نیروهای غیور انتظامی از مهمترین نکاتی است که در سال گذشته می توان به آن اشاره کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از گلستان ما ؛ یکی از پر مسئولیت ترین گروههایی که در هر ساعتی از شبانه روز به فکر خدمت به مردم هستند و استراتژیک ترین نیاز انسان یعنی امنیت را تامین می کنند نیروهای خدوم پلیس هستند .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, گلستان ما,

پلیسی که امروز دوست مردم شده و با مشارکت مردمی در تامین امنیت و کشف تخلفات توانسته در استان گلستان بارقه هایی از امنیت ، امید و نشاط را بوجود آورد.

,

مرزبانی ، پلیس راه ، پلیس راهور، پلیس امنیت اخلاقی ، پلیس فتا، پلیس آگاهی ، پلیس اماکن ، پلیس +10 ، کلانتری ها ، نظارت همگانی 197 ، معاونت اجتماعی و ارشاد ، گذرنامه ، یگان ویژه ، یگان امداد ، 110 ، مبارزه با مواد مخدر و دهها کارگروه دیگر که همگی آنها متشکل از فرزندان غیور ملت ایران هستند شبانه روز در جای جای نقاط استان وظیفه خدمت رسانی به مردم  را بر عهده دارند.

,

مجموعه پلیس استان گلستان دارای بخش های متنوع با کارکردهای ویژه است که توضیح درباره همه این بخش ها به دلیل پوششی بودن برخی فعالیتها میسر نیست اما در این مجال فقط گوشه ای از دلاورمردیهای این قشر خدوم را به اطلاع مخاطبین محترم سایت می آوریم . در پایان باز هم تاکید می کنیم که این موارد فقط گوشه ای از زحمات و فداکاریهای پرسنل نیروی انتظامی را بیان می کند.

,

 گروگانگیری کودک گنبدی

,

 رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در خصوص جزئیات این آدم‌ربایی به خبرنگاران استان گفت: در تاریخ 25/3/1392 گروهی چهار نفره با یک دستگاه خودرو پژو 405 در ساعت 12:30 دقیقه با مراجعه به درب منزل فردی در گنبدکاووس اقدام به ربودن کودک آنها می‎کنند که این کودک برای بازی در کوچه حاضر شده بود.

,

 محمدرضا اکبری ادامه داد: پس از اعلام موضوع به پلیس آگاهی استان و پیگیری‎های ویژه این اداره در پنج روز اول هیچ سرنخ و تماسی از ربایندگان به دست نیامد و پس از پنج روز به وسیله یک خط تلفن از مرز افغانستان از خانواده کودک تقاضای پنج میلیارد تومان وجه نقد کردند که در ابتدا این تصور برای پلیس و خانواده به وجود آمد که فرزند آنها از مرز ایران خارج شده است.

,

13920415000715 PhotoL

, 13920415000715 PhotoL,

 رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: پس از انجام 19 روز کار مداوم و شبانه‎روزی با به دست آمدن سرنخ‎های مختلف متوجه شدیم که کودک در شهرستان گرگان و در داخل استان است.

,

 وی ابراز داشت: پس از شناسایی عوامل این آدم‎ربایی و طی چهار عملیات همزمان در سطح کشور که سه عملیات در استان و یک عملیات در یکی از استان‎های جنوب شرقی کشور بوده است، افراد دستگیر و کودک به خانواده بازگردانده شد.

,

رئیس پلیس آگاهی گلستان عنوان کرد: پس از آنکه در تاریخ 14/4/1392 طی عملیات پلیسی در ساعت 5:30 صبح پلیس وارد ساختمان می‎شود؛ متهم از طریق مکانی که از گذشته برای فرار خود فراهم کرده بود اقدام به فرار می‎کند و طی تعقیب و گریز و با شلیک گلوله پلیس دستگیر می‎شود.

,

وی ادامه داد: پس از دستگیری ابتدا این آدم‌ربا از بازگویی مکان اختفای کودک خودداری کرد، اما پس از جستجو‎های دقیق، کودک در حالتی که با قرص‎های خواب‎‎آور فراوان به حالت بیهوش افتاده بود توسط پلیس نجات یافته و به آغوش گرم خانواده‎اش بازگشت.

,

 خودداری 106 پرسنل انتظامی گلستان از دریافت رشوه

,

 سردار «سید محمود میر فیضی»، گفت: از ابتدای سال 92 تا اسفندماه ۱۰۶ تن از کارکنان انتظامی گلستان از قبول رشوه متهمان امتناع کردند.

,

وی گفت: از مجموع این تعداد نیروی صدیق ۲۲ نفر از کارکنان معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی و بقیه نیز از کارکنان انتظامی شهرستان‌ها بوده‌اند.

,

 رییس پلیس گلستان با اشاره به اینکه ۹۶ تن از کارکنان وظیفه انتظامی گلستان نیز از قبول رشوه متهمان امتناع و پاسخ رد دادند، تصریح کرد: پرداخت پاداش به کارکنان کادر و مرخصی تشویقی به کارکنان وظیفه از جمله اقداماتی بود که توسط این انتظامی به منظور تشویق و ترغیب سایر کارکنان در نظر گرفته شده است.

,

 دستگیری یک هکر مامور نما

,

 رییس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری فردی که با سوءاستفاده از عناوینی چون مأمور ادارات دولتی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

,

 سرهنگ حبیب‌الله رجبلی با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره مرجوعه قضایی از دادسرای گرگان مبنی بر ایجاد مزاحمت با استفاده از عناوینی همچون مأمور ادارات دولتی برای یکی از شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

,

 وی با اشاره به اقدامات کارآگاهان فتا گفت: متهم با ارسال پیام از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت می‌کرد.

,

 رجبلی تصریح‌کرد: در ادامه تحقیقات متهم شناسایی و دستگیر شد، وی که منکر هرگونه جرمی شده بود پس از مواجه‌شدن با دلایل و شواهد به بزه ارتکابی و معرفی کردن خود به عنوان مأمور سازمان‌های دولتی وعناوینی از این قبیل اعتراف کرد.

,

65 ایستگاه پلیس طرح نوروزی در گلستان پیش‌بینی شد‌ه‌است

,

 فرماندهی انتظامی استان گلستان با اعلام آمادگی کامل پلیس برای فراهم کردن بهترین شرایط امنیتی در طرح نوروز 93 گفت: 65 ایستگاه پلیس طرح نوروزی 93 در گلستان پیش بینی شده است.

,

 سردار محمود میرفیضی در گفتگو با خبرنگاران استان از اجرای طرح انتظامی پلیس به منظور فراهم کردن بهترین شرایط امنیتی برای مسافران خبر داد و گفت: طرح انتظامی و ترافیکی پلیس از 25 اسفند ماه در استان آغاز می شود.

,

80760867-4633329

, 80760867-4633329,

وی تصریح کرد: پوشش امنیتی در قالب ماموران پلیس نامحسوس در تفرجگاه های مناطق گردشگری نیز از اقدامات مهم پلیس برای امنیت مسافران نوروزی است.

,

  کشف 38 هزار مواد محترقه در گلستان

,

 سردار میرفیضی در ادامه از کشف 38 هزار عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران انتظامی در استان خبر داد و بیان کرد: محله محوری و بهره گیری ازشورای معتمد پلیس از مهم ترین راهبرد نیروی انتظامی در بحث چهارشنبه آخر سال است.

,

 برگزاری همایش رابطین ادارات و نهادها با نیروی انتظامی در گلستان

,

 سرهنگ علی اکبر جاویدان جانشین فرماندهی انتظامی گلستان  در اولین همایش رابطین سازمانهای دولتی در امنیت اجتماعی در گرگان خاطرنشان کرد: مبارزه با ناامنی مهمترین مطالبه مردمی است و نیروی انتظامی افتخار دارد در این عرصه محور مبارزه با ناامنی با مشارکت مردم قرار بگیرد.

,

95729da325dcb49e2d199f19f3023965

, 95729da325dcb49e2d199f19f3023965,

 وی اشاره کرد: هدف از برگزاری این همایش توسعه و تعمیق ارتباط ناجا با سایر سازمانها، بستر سازی برای طرح های ملی و اثربخش، بهره گیری از تجربیات سازمانهای مختلف و توجه بر نقش سازمانهای پیشرو در امر پیشگیری بوده که امیدواریم در فعالیتهای بعدی شاهد نتایج آن باشیم.

,

 اقتدار پلیس آگاهی گلستان در دستگیری سارقان اینترنتی و کلاهبرداران بانکی

,

 رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: در سرقت مسلحانه‎ای که در سه راهی روستای تقی‎آباد گرگان اتفاق افتاد طی 10 روز پس از وقوع سرقت اعضای باند شناسایی و دستگیر شدند که در نوع خود در اقدامات پلیس کم‎نظیر بوده است.

,

  وی افزود: اهمیت کشف باند و دستگیری آنها از این جهت دارای اهمیت است که در محل وقوع حادثه هیچ دوربین و یا شاهدی که بتواند صحنه را بازسازی و یا به نوعی در شناسایی اعضا و تشخیص چهره به پلیس کمک کند، وجود نداشت.

,

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان عنوان کرد: در حال حاضر یک پرونده جعل و کلاهبرداری بزرگ فرا استانی در حال رسیدگی است که یک نوع خود یک پرونده بسیار پیچیده و گسترده است.

,

 وی در تشریح این پرونده گفت: یک باند بزرگ جعل و کلاهبرداری با 14 شگرد و روش مختلف با اقدام‎های زیرکانه اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب‎های افراد حقیقی و حقوقی، حساب‎های نهادهای دولتی و خصوصی کرده‎‎اند که تا به امروز 11 نفر از این‎ پرونده دستگیر شده‎اند.

,

 اکبری اضافه کرد: این سرقت از حساب نهادهایی همچون تامین‎اجتماعی، آموزش‎و‎پرورش، دادگستری و نهادهای خصوصی و افراد حقیقی بوده است که مبلغی بالغ بر 4 میلیارد تومان از حسا‎ب‎ها برداشت شده است. وی بیان کرد: در خصوص این پرونده عملیات‎های گوناگونی در شش استان انجام شده که پس از بررسی گزارش‎های مختلف مشخص شده که این افراد در 13 استان وقوع جرم داشته‎اند.

,

 رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با بیان اقدام پرونده جعل و کلاهبرداری دیگری در گلستان اعلام کرد: در پرونده دیگری که در روزهای گذشته افرادی از استانی دیگر بودند که برای گمراهی پلیس و اینکه ردی از خود بجا نگذارند از مدارک جعلی استفاده کردند مبلغ 7 میلیارد تومان از یک بانک در استان تسهیلات دریافت و از استان خارج شدند.

,

 وی ادامه داد: این پرونده نیز پس از پیگیری‎های پلیس و اقدام‎های اطلاعاتی و پلیسی، در کمتر از 20 روز پنج نفر از آنها در یکی از استان‎های مرکزی و تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند.

,

 اکبری گفت: پس از دستگیری و بررسی مشخص شد این افراد اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر و دو فرزند آنها که خواهر و برادر بوده‎اند که این کلاهبرداری را انجام داده‎اند.

,

  دستگیری اعضای باند عقرب سیاه 

,

 شش عضو یک باند تبهکاری که با ربودن زنان و دختران در گرگان، آنها را در جنگل‌های استان گلستان مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، از سوی ماموران پلیس آگاهی استان گلستان تحت تعقیب قرار گرفته و چهار نفر از آنها دستگیر شدند.

,

 سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: شامگاه بیست وپنجم خرداد دختر جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان گرگان با ارائه شکایتی عنوان کرد مدتی پیش با جوانی که به وی ابراز علاقه می کرده آشنا شده و بدون اطلاع خانواده اش با این فرد ارتباط داشته تا این که بیست وپنجم خرداد مرد جوان او را با خودرو به جنگل های منطقه جعفرآباد برده و در تماس با پنج نفر از دوستانش، آنها نیز به این محل آمده و پس از ضرب و جرح، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و با سرقت اموال و فیلمبرداری از رفتار های غیراخلاقی، او را در شهر رها کرده و متواری شده اند.

,

aghrabsiah

, aghrabsiah,

 سرهنگ اکبری افزود: در پی این شکایت، به دستور دادستان مرکز استان، پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

,

 رئیس پلیس آگاهی استان گرگان ادامه داد: با شروع تحقیقات معلوم شد شش جوان تبهکار با تشکیل باندی موسوم به عقرب سیاه با کشاندن طعمه های خود به جنگل، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

,

 اکبری تصریح کرد: در حالی که تحقیقات ادامه داشت، دو دختر جوان دیگر با حضور در پلیس آگاهی با ارائه شکایتی گفتند، وقتی به عنوان مسافر سوار یک خودروی پراید شده اند، راننده و دیگر سرنشین خودرو با تهدید چاقو آنها را به جنگل کشانده و با همدستی چهار نفر دیگر پس از آزار و اذیت، اموالشان را سرقت و فرار کرده اند.

,

 وی خاطرنشان کرد: در پی این شکایت ها و بررسی موضوع، معلوم شد آنها نیز در دام تبهکاران باند عقرب سیاه گرفتار شده اند. با جمع بندی اطلاعات و چهره نگاری از شش متهم، ماموران پلیس آگاهی گرگان با کمین در مناطق مختلف شهر و جنگل های جعفرآباد رد پای متهمان را در روستایی حوالی شهرستان گرگان شناسایی و با حضور تیم های عملیات و ضربت، در اقدامی غافلگیرانه سه نفر از آنها را دستگیر کردند.

,

 دستگیری 3 شکارچی غیرمجاز در گلستان

,

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری شکارچیان غیرمجاز پلنگ، آهو ،مارال و قوچ در این استان خبر داد.

,

 سرهنگ محمدرضا اکبری گفت: پس از حمله شکارچیان به دو محیط بان در استان گلستان، کارآگاهان پلیس آگاهی طرح ویژه ای را برای دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سطح استان اجرا کردند.

,

80968914-5369123

, 80968914-5369123,

 

,

وی افزود: در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد، سه شکارچی غیرمجاز در سطح استان اقدام به فعالیت می کنند که دارای رفتاری پرخطر هستند. در ادامه برای دستگیری آنها دو عملیات جداگانه اجرا شد.

,

 رئیس پلیس آگاهی استان گلستان ادامه داد: در نخستین عملیات دو نفر از شکارچیان دستگیر و یک قیضه اسلحه جنگی از آنها به دست آمد. در عملیات دوم نیز یک شکارچی همراه اسلحه شکاری کشف شد.

,

 وی خاطر نشان کرد، در بازرسی از متهمان لاشه حیوانات کمیابی مانند پلنگ، قوچ، میش، آهو و مارال کشف شد که کمتر از یک هفته از شکار آنها می گذشت. همچنین 10 پرنده گرانقیمت از آنها کشف شد و متهمان پس از تحقیقات تحویل مقام قضایی شدند.

,

 کلاهبرداری اینترنتی 37 میلیون ریالی در گلستان

,

 رئیس پلیس فتا استان گلستان اعلام کرد: پیرو یک فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب استان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ 37 میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان، مراتب در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

,

 وی ادامه داد:  مردی که خود را از دوستان شاکی معرفی کرده بود شناسایی و به این یگان احضار شد.

,

353388a0d94cfe8118ae39d27d989f07

, 353388a0d94cfe8118ae39d27d989f07,

 وی ادامه داد: طی بررسی‌های به عمل آمده متهم که از دوستان شاکی بود، پس از ارائه مدارک توسط پلیس به جرم خود اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

,

 رئیس پلیس فتا استان گلستان به شهروندان توصیه کرد: رمز عبور خود را به دقت نگهداری کرده و از انتخاب رمزهایی که به راحتی قابل حدس زدن هستند، خودداری کنید.

,

 حضور بیش از ۷۰۰ نیرو در طرح زمستانه پلیس در گلستان

,

 فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان با تاکید بر اینکه بیش از ۷۰۰ نیرو در طرح زمستانه پلیس در گلستان شرکت می‎کنند گفت: مردم نیز همانند نیرو‎های اجرایی وظایفی دارند که انتظار داریم شهوندان نیز وظایف شهوندی خود را به خوبی اجرا کنند.

,

 سیدمحمود میرفیضی ظهر امروز در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان اظهار داشت: از مجموع 5 هزار و 200 کیلومتر راه برون‎شهری استان گلستان نزدیک به یک هزار و 520 کیلومتر آن برف‎گیر است که از این راه‎های برف‎‎گیر 526 کیلومتر آن گردنه است.

,

وی ادامه داد: در این طرح 168 اکیپ و تیم با بیش از 700 نفر نیرو به صورت مستقیم در طرح اجرای ماموریت می‎کنند که تعداد زیادی نیز به صورت نیروهای پشتیبانی کننده طرح را هدایت خواهند کرد.

,

میرفیضی ابراز داشت: همچنین در این طرح 300 وسیله نقلیه سبک و سنگین و تخصصی به کارگیری خواهند شد

,

 طرح مدیریت کیفی نیروی انتظامی در پنج شهر استان گلستان اجرایی شده است

,

 فرمانده انتظامی گلستان گفت: تاکنون طرح ˈمکناˈ (مدیریت کیفی نیروی انتظامی) در پنج شهرستان گنبدکاووس، علی آبادکتول، مینودشت، رامیان و کردکوی در استان اجرایی شده است.

,

 وی اظهار کرد: طرح مدیریت کیفی نیروی انتظامی از سال 91 در نیروی انتظامی گلستان آغاز شده و قرار است در همه کلانتری های استان اجرا شود.

,

 مرزهای گلستان امن هستند

,

 حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی کشور با حضور در استان گلستان از مرزهای استان بازدید و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

,

  ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: مرزهای استان گلستان از مرزهای امن کشور است و در حوزه‌های مختلف مرزی مسئله و مشکل خاصی را در حوزه مرزهای استان گلستان نداریم.

,

IMG16194506

, IMG16194506,

 مرزبانان در استان گلستان نیز در حوزه وظایف خود فعالیت‌ها را به صورت بسیار خوب در حال انجام هستند و تمامی مسائل و پروتکل‌های مرزی در استان گلستان به صورت مناسب انجام می‌دهند.

,

۱۰۰ تیم پلیس راه گلستان آماده خدمت‌رسانی در تعطیلات نوروز

,

 رئیس پلیس راه گلستان گفت: در تعطیلات نوروز امسال روزانه یکصد تیم فعال پلیس راه در سطح جاده های گلستان مسئولیت کنترل ترافیک را برعهده دارند.

,

 علیرضا قدمی اظهار کرد: بیش از 400 نیروی پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان در این ایام به صورت شبانه روزی در آماده‌باش کامل هستند.

,

 وی افزود: طرح نوروزی پلیس راه گلستان از 25 اسفند ماه امسال تا 17 فروردین 93 در همه محورهای استان اجرا می‌شود.

,

 رئیس پلیس راه گلستان گفت: 10 پاسگاه و ایستگاه پلیس نیز در این ایام در محورهای استان گلستان فعال است.

,

 دستگیری خفاش جنگل های گلستان

,

چهار روز پس از دستگیری جوانی که با فریب زنان میانسال، آنها را در جنگل‌های گلستان به قتل می‌رساند، روز گذشته متهم صحنه دو جنایت را برای کارآگاهان پلیس آگاهی بازسازی کرد و در ادامه رد پای او در چند جنایت مشابه دیگر نیز در تهران و اردبیل به دست آمد.

سرهنگ محمدرضا اکبری رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره گفت: پس از کشف جسد دو زن میانسال در جنگل النگده در اطراف گرگان، عامل این جنایت ها در استان اردبیل شناسایی و با طعمه قرار دادن پلیس، متهم هنگام انتقال طعمه ای به محل دو جنایت قبلی، دستگیر شد.

,
,
,



khofashhhاکبری افزود: در بازرسی از متهم، مقادیری از طلا های دو زن قربانی همراه چند قطعه طلای دیگر که متعلق به هیچ یک از دو قربانی نبود، از وی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: با کشف این طلاها، چون متهم اهل گرگان و ساکن استان اردبیل بود، ماموران پلیس آگاهی اردبیل نیز در حال تحقیق در ارتباط با قتل یک مادر و دختر در این استان هستند که آنها نیز به همین شیوه به قتل رسیده و طلاهایشان سرقت شده است.

صدور 670 هزار برگه جریمه توسط پلیس راهور استان در 9 ماهه اول سال

,
,
, khofashhh,
,
,
,
,

سرهنگ علی اصغر مهری، رئیس پلیس راهور استان گلستان در جمع خبرنگاران استان گلستان گفت: در 9 ماهه اول سال 92، حدود سه هزار و 539 تصادف منجر به کروکی داشتیم که نسبت به سال قبل از لحاظ فوتی 24 درصد کاهش و از لحاظ جرحی 3 درصد افزایش داشته است.

80749421-4579021وی افزود: طبق آمار مرکز فرماندهی و کنترل در 9 ماهه سال جاری 28 درصد در زمینه کشته شدگان تصادفات و یک درصد هم در مجروحین شاهد کاهش بودیم.

مهری با اعلام اینکه در 9 ماهه اول سال جاری نزدیک به 670 هزار برگه جریمه توسط پلیس صادر شده است،خاطرنشان کرد: در مقایسه با سال گذشته صدور برگه جریمه 20 درصد افزایش داشته که از این تعداد 20 درصد مربوط به تخلفات حادثه ساز، 8 درصد نداشتن کلاه ایمنی، 28 درصد نبستن کمربند ایمنی و 6 درصد هم استفاده از تلفن همراه موقع رانندگی بود.

,
,
, 80749421-4579021,
,
,

برگزاری همایش مرزنشینان در گلستان

,

فرماندهی مرزبانی استان گلستان با اشاره به اینکه مرزنشنیان گلستان یاوران واقعی مرزبانی هستند عنوان کرد : برای تجلیل از تلاش ها و زحمات مرزنشینان ، همایش مرزنشنیان در سومین روز از هفته نیروی انتظامی در گرگان برگزار شد .

سرهنگ ولی الله رضایی نژاد فرمانده مرزبانی استان بیان داشت : استان گلستان با توجه به این که در نقطه مرزی قرار دارد اما از امنیت قابل توجهی برخوردار است .

رضایی نژاد با اعلام این نکته که مرزنشینان استان گلستان غالبا اهل سنت هستند خاطرنشان کرد : در این چند سالی که من فرمانده مرزبانی بوده ام واقعا اهل سنت از یاوران و حامیان مرزبانان بوده اندو گواه آن مشارکت مردها و زنهای ترکمن در مراسمات مختلفی است که باعث امنیت پایدار در نقاط مرزی شده است .

سرهنگ رضایی نژاد ادامه داد : ما تا کنون ملاقاتهایی را با مقامات کشور ترکمنستان داشته ایم و طرف مقابل هم در تامین امنیت مرز همکاری های خوبی با ما داشته است بطوریکه 27 جلسه با 216 ساعت کاری درجه یک با مرزبانان ترکمنستان داشتیم .

وی تصریح کرد : عشایر خراسان شمالی که هرساله اردیبهشت ماه به منطقه کوچ می کنند و بیش از 800 هزار راس دام وارد منطقه می شود و ما از این افراد و دام آنها محافظت می کنیم . همچنین آموزش مرزنشینان و کشف سلاح جنگی و غیر جنگی نیز جو وظایف ما بود که به نحو احسن انجام شد .

فرماندهی مرزبانی استان گلستان گفت: 348 کیلومتر مرز خشکی و 94 کیلومتر مرز دریایی در استان داریم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 متلاشی شدن باند برمودا

,

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در گفت‎و‎گو با خبرنگاران در خصوص دستگیری این باند اظهار داشت: از مرداد ماه سال جاری شکایت‎ها و پرونده‎های متعددی مبنی بر سرقت به عنف از خانم‎ها در سطح استان گلستان به پلیس آگاهی استان گلستان و شهرتان‎های تابعه واصل شد.

,

محمدرضا اکبری ادامه داد: با توجه به بررسی‎های انجام شده و توجه به اظهارات شاکیان و چهره‎نگاری‎هایی که انجام گرفت به این نتیجه رسییم که این سرقت‎ها توسط یک گروه و به صورت تشکیل یک باند که متشکل از چند خانم و آقا بوده انجام می‎گرفته است

,

13920828000304 PhotoL

, 13920828000304 PhotoL,

 وی افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی متوجه شدیم که این گروه نه تنها در استان گلستان بلکه در استان‎های دیگر کشور و به‎خصوص استان‎های مجاور اقدامات مجرمانه خود را انجام می‎دادند.

,

 اکبری گفت: پس از اقدامات لازم این گروه در نهایت پس از تعقیب و گریز در پلیس‎راه تنگراه استان گلستان چهار نفر از اعضای این گروه توسط ماموران پلیس آگاهی استان گلستان دستگیر شدند.

,

 رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: این گروه در سطح استان بنا بر اطلاعات بدست آمده و اعترافات متهمان تا به حال 9 فقره سرقت به عنف این گروه کشف شده است.

,

 اکبری اضافه کرد: غالب این سرقت‎ها در استان گلستان در شهرستان‎های گرگان، گنبد، رامیان، بندرترکمن و کردکوی بوده است.

,

شهادت یک مامور انتظامی در گنبد کاووس

,

 سرهنگ محمد علی عسگری فرمانده انتظامی گنبد در مورد نحوه شهادت ابراهیم شیبانی مامور انتظامی گنبدی  گفت : صبح روز پنجشنبه ماموران انتظامی و اورژانس ۱۱۵ در محل تصادف گزارش شده در محله ترمینال شهرستان گنبد حاضر می شوند .

سرهنگ عسگری ادامه داد :  ماموران انتظامی  با مشاهده  این تصادف که یک خودروی پژو با درخت برخورد کرده بود ، از راننده می خواهند تا از خوردو پیاده شود اما راننده پژو در مقابل خواسته ماموران مقاومت کرده و از پیاده شدن امتناع می کند .

,
,
,

IMG 1777
پس از اینکه ستوان ابراهیم شیبانی راد با نزدیک شدن به خودرو خواسته پلیس را برای راننده تکرار می کند ، وی با اسلحه شکاری به سمت  این مامور نیروی انتظامی شلیک می کند و خود متواری می شود.

وی  افزود : راننده متواری در یک تعقیب و گریز توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

, IMG 1777,
,
,
,

کشف 305 کیلوگرم تریاک در 20 روز

,

 جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت: طی 20 روز گذشته از اسفند جاری بیش از 305 کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

سرهنگ ˈعلی اکبر جاویدانˈ روز پنجشنبه (22 اسفند) با بیان اقدامات و فعالیت‌های مؤثر انتظامی گلستان در مبارزه با عوامل توزیع مواد مخدر افزود: طی این مدت 40 نفر از عوامل توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: ظرف مدت مذکور 347 معتاد نیز جمع‌آوری و به مراکز درمانی ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی ادامه داد: توقیف سه دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت و 12 گوشی تلفن همراه از دیگر موفقیت‌های کارکنان طی این مدت بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان، برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر را از اولویت‌های نیروی انتظامی استان در سال جدید عنوان کرد.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

دفاتر پلیس +10 گلستان

,

 

,

 

,
استان کد دفتر تلفن  آدرس
گلستان 171111 3339501 گرگان- خیابان مطهری- مطهری جنوبی - نبش مطهری سیزدهم - ابتدای سی متری استاندارد
گلستان 171112 2340103 گرگان- خیابان ولیعصر- خ دادگاه انقلاب- بعد از اداره ثبت اسناد -ابتدای تقاطع ویلا
گلستان 171113 2266360 گرگان-خ شهدا-روبروی لاله14
گلستان 171114 2331084 چهارراه فلسفی
گلستان 1711721 3345432 گلستان خیابان امام خمینی جنوبی - روبروی سینما 22 بهمن
گلستان 1711722 2239320 استان گلستان گنبد کاووس میدان مرکزی(انقلاب) خیابان طالقانی غربی نرسیده به مخابرات مرکز انقلاب پ 85
گلستان 1711731 1735221956 خیابان باهنر شمالی بعد از پل جدید جنب بانک ملت
گلستان 1711732 4234654 گلستان-بندرترکمن-خیابان پاسداران- نبش کوچه سوم -شهید ناساری - جنب اداره برق
گلستان 1711733 6221039 علی آباد کتول-ابتدای بلوار امام رضا -نبش خیابان محمدیه- دفتر پلیس+10 علی آبادکتول
گلستان 1711734 3225533 کردکوی میدان مرکزی
گلستان 1711735 3727800 خیابان امام خمینی -نرسیده به راه اهن -طبقه فوقانی موسسه قوامین
گلستان 1711741 4248925-0174 خیابان امام خمینی (ره )جنوبی - امام خمینی (ره )11 پلاک 322
گلستان 1711742 5227223 مینو دشت - خیابان سید جمال الدین
گلستان 1711743 6229180 شهرستان رامیان خیابان امام خمینی(ره) جنب کلانتری
گلستان 1711744 6735308 گلستان- آزادشهر-خیابان شهید رجایی (شاهرود)- جنب پزشکی قانونی
, , , , , , استان کد دفتر تلفن  آدرس گلستان 171111 3339501 گرگان- خیابان مطهری- مطهری جنوبی - نبش مطهری سیزدهم - ابتدای سی متری استاندارد گلستان 171112 2340103 گرگان- خیابان ولیعصر- خ دادگاه انقلاب- بعد از اداره ثبت اسناد -ابتدای تقاطع ویلا گلستان 171113 2266360 گرگان-خ شهدا-روبروی لاله14 گلستان 171114 2331084 چهارراه فلسفی گلستان 1711721 3345432 گلستان خیابان امام خمینی جنوبی - روبروی سینما 22 بهمن گلستان 1711722 2239320 استان گلستان گنبد کاووس میدان مرکزی(انقلاب) خیابان طالقانی غربی نرسیده به مخابرات مرکز انقلاب پ 85 گلستان 1711731 1735221956 خیابان باهنر شمالی بعد از پل جدید جنب بانک ملت گلستان 1711732 4234654 گلستان-بندرترکمن-خیابان پاسداران- نبش کوچه سوم -شهید ناساری - جنب اداره برق گلستان 1711733 6221039 علی آباد کتول-ابتدای بلوار امام رضا -نبش خیابان محمدیه- دفتر پلیس+10 علی آبادکتول گلستان 1711734 3225533 کردکوی میدان مرکزی گلستان 1711735 3727800 خیابان امام خمینی -نرسیده به راه اهن -طبقه فوقانی موسسه قوامین گلستان 1711741 4248925-0174 خیابان امام خمینی (ره )جنوبی - امام خمینی (ره )11 پلاک 322 گلستان 1711742 5227223 مینو دشت - خیابان سید جمال الدین گلستان 1711743 6229180 شهرستان رامیان خیابان امام خمینی(ره) جنب کلانتری گلستان 1711744 6735308 گلستان- آزادشهر-خیابان شهید رجایی (شاهرود)- جنب پزشکی قانونی , استان کد دفتر تلفن  آدرس , استان, کد دفتر, تلفن , آدرس, گلستان 171111 3339501 گرگان- خیابان مطهری- مطهری جنوبی - نبش مطهری سیزدهم - ابتدای سی متری استاندارد , گلستان, 171111, 3339501, گرگان- خیابان مطهری- مطهری جنوبی - نبش مطهری سیزدهم - ابتدای سی متری استاندارد, گلستان 171112 2340103 گرگان- خیابان ولیعصر- خ دادگاه انقلاب- بعد از اداره ثبت اسناد -ابتدای تقاطع ویلا , گلستان, 171112, 2340103, گرگان- خیابان ولیعصر- خ دادگاه انقلاب- بعد از اداره ثبت اسناد -ابتدای تقاطع ویلا, گلستان 171113 2266360 گرگان-خ شهدا-روبروی لاله14 , گلستان, 171113, 2266360, گرگان-خ شهدا-روبروی لاله14, گلستان 171114 2331084 چهارراه فلسفی , گلستان, 171114, 2331084, چهارراه فلسفی, گلستان 1711721 3345432 گلستان خیابان امام خمینی جنوبی - روبروی سینما 22 بهمن , گلستان, 1711721, 3345432, گلستان خیابان امام خمینی جنوبی - روبروی سینما 22 بهمن, گلستان 1711722 2239320 استان گلستان گنبد کاووس میدان مرکزی(انقلاب) خیابان طالقانی غربی نرسیده به مخابرات مرکز انقلاب پ 85 , گلستان, 1711722, 2239320, استان گلستان گنبد کاووس میدان مرکزی(انقلاب) خیابان طالقانی غربی نرسیده به مخابرات مرکز انقلاب پ 85, گلستان 1711731 1735221956 خیابان باهنر شمالی بعد از پل جدید جنب بانک ملت , گلستان, 1711731, 1735221956, خیابان باهنر شمالی بعد از پل جدید جنب بانک ملت, گلستان 1711732 4234654 گلستان-بندرترکمن-خیابان پاسداران- نبش کوچه سوم -شهید ناساری - جنب اداره برق , گلستان, 1711732, 4234654, گلستان-بندرترکمن-خیابان پاسداران- نبش کوچه سوم -شهید ناساری - جنب اداره برق, گلستان 1711733 6221039 علی آباد کتول-ابتدای بلوار امام رضا -نبش خیابان محمدیه- دفتر پلیس+10 علی آبادکتول , گلستان, 1711733, 6221039, علی آباد کتول-ابتدای بلوار امام رضا -نبش خیابان محمدیه- دفتر پلیس+10 علی آبادکتول, گلستان 1711734 3225533 کردکوی میدان مرکزی , گلستان, 1711734, 3225533, کردکوی میدان مرکزی, گلستان 1711735 3727800 خیابان امام خمینی -نرسیده به راه اهن -طبقه فوقانی موسسه قوامین , گلستان, 1711735, 3727800, خیابان امام خمینی -نرسیده به راه اهن -طبقه فوقانی موسسه قوامین, گلستان 1711741 4248925-0174 خیابان امام خمینی (ره )جنوبی - امام خمینی (ره )11 پلاک 322 , گلستان, 1711741, 4248925-0174, خیابان امام خمینی (ره )جنوبی - امام خمینی (ره )11 پلاک 322, گلستان 1711742 5227223 مینو دشت - خیابان سید جمال الدین , گلستان, 1711742, 5227223, مینو دشت - خیابان سید جمال الدین, گلستان 1711743 6229180 شهرستان رامیان خیابان امام خمینی(ره) جنب کلانتری , گلستان, 1711743, 6229180, شهرستان رامیان خیابان امام خمینی(ره) جنب کلانتری, گلستان 1711744 6735308 گلستان- آزادشهر-خیابان شهید رجایی (شاهرود)- جنب پزشکی قانونی , گلستان, 1711744, 6735308, گلستان- آزادشهر-خیابان شهید رجایی (شاهرود)- جنب پزشکی قانونی,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه