اخبار داغ

نماینده مردم اندیمشک در مجلس:

اگر اجازه دهند 6ماه از مجلس مرخصی می گیرم و در عمق پاکستان جیش الظلم را نابود می کنیم

اگر اجازه دهند 6ماه از مجلس مرخصی می گیرم و در عمق پاکستان جیش الظلم را نابود می کنیم
صید عیسی دارایی اظهار داشت:وزرات خارجه و وزرات کشور در بحث گروگان گرفته شدن 5 مرزبان بسیار ضعیف عمل کردند نه فقط در این دولت که در دولت های قبل هم این اتفاقات افتاده است و خیلی سرسری از کنار این موضوعات می گذرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با رهیاب در خصوص شهادت یکی از پنج مرزبان به اسارت گرفته شده اظهار داشت:در شهادت آن 14 مرزبانی که در گذشته پیش آمد و شهادت یکی از 5 مرزبان به گروگان گرفته شده توسط جیش الظلم  ضعف دستگاه دیپلماسی مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, رهیاب ,

وی افزود:اگر کشورهای همسایه نمی توانند مرز را کنترل کنند ما از طرق دیپلماسی می توانیم به جاهایی که این گروه های ضد انقلاب استقرار دارند وارد شویم و عملیات نظامی انجام دهیم.

,

دارایی تصریح کرد:نظام جمهوری اسلامی این توان را دارد تا عمق بسیار زیادی از خاک کشورهای همسایه هم وارد عملیات شود ولی امروز شاهد ملاحظات بسیار زیادی در این زمینه هستیم انتظارم این است که نظام با دیپلماسی با کشورهای دیگر هماهنگ کنند حالا که قدرت ندارند جلوی این گروهک ها را بگیرند بگذارند ما خودمان وارد عمل شویم.

,

وی افزود:قطعا نمی شود شاهد باشیم چند ضد انقلاب در نزدیک مرزهای ما اطراق کنند و گاهی ضربات شدیدی وارد کنند و چندین نفر از جوانان ما را به شهادت برسانند یا به اسارت ببرند این واقعا برای جمهوری اسلایم نقطه ضعف بزرگی است لذا امیدواریم مسئولین با قدرت و قاطعیت با کشورهای همسایه اتمام حجت کنند تا یک برخورد جدی در این زمینه صورت بگیرد.

,

نماینده اندیمشک تاکید کرد:وزرات خارجه و وزرات کشور در بحث گروگان گرفته شدن 5 مرزبان بسیار ضعیف عمل کردند نه فقط در این دولت که در دولت های قبل هم این اتفاقات افتاده است و خیلی سرسری از کنار این موضوعات می گذرند.

,

وی گفت:با اینکه نماینده مجلس هستم ولی اگر نظام به من اجازه دهد 6 ماه مرخصی از مجلس می گیرم خودم نیرو جمع می کنم و آموزش می دهم و تا عمق پاکستان هم باشند آن ها را نابود می کنیم و نمی گذاریم دیگر از این غلط ها کنند.

,

دارایی در پایان خاطر نشان ساخت: نظامی ها و نیروهای اطلاعاتی ما در دنیا حرف برای گفتند دارند نمی شود ساکت ماند تا چهارنفر اراذل و اوباش ولگرد به عنوان گروهک ها در مرزهای ما استقرار پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه