اخبار داغ

کارشناس هواشناسی خبر داد:

جنوب کشور همچنان شاهد بارش است / سامانه جدید بارشی از روز جمعه وارد می‌شود

جنوب کشور همچنان شاهد بارش است / سامانه جدید بارشی از روز جمعه وارد می‌شود
سازمان هواشناسی طبق بررسی‌های انجام شده اعلام کرد فعالیت سامانه بارشی در مناطق جنوبی تا 48 ساعت آینده باعث بارش باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  به نقل از باشگاه خبرنگاران،گودرزی کارشناس هواشناسی گفت: در حال حاضر این سامانه بارشی که در مناطق جنوبی کشور فعال است باعث بارش باران گاهی به صورت رعد و برق شده است که از روز جمعه این سامانه به تدریج از سمت جنوب غرب از میزان بارش آن کاسته خواهد شد.  

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 
وی ادامه داد: در حال حاضر بیشترین میزان شدت بارش این سامانه باران‌زا در جنوب کرمان، هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان است که همان طور که گفته شد از روز جمعه از شدت بارش آن کم می‌شود. 
 
وی در رابطه با سایر مناطق کشور به خصوص نواحی شمال غرب تصریح کرد: از روز جمعه موج جدید بارشی از مرزهای شمال غرب کشور وارد می‌شود که موجب بارش باران به صورت پراکنده در استان‌های واقع در نواحی شمال غرب کشور می‌شود.  
 
گودرزی در رابطه با آخرین وضعیت هوای تهران گفت: هم اکنون هوای تهران صاف تا کمی ابری با بیشینه دمای 18 درجه بالای صفر و کمینه 9درجه بالای صفر است. 
 
وی در رابطه با هشدار به مسافران نوروزی که مناطق جنوبی را برای سفر انتخاب کرده‌اند گفت: از مسافران می‌خواهیم که از تردد در مناطق مستعد سیلابی و آب گرفتگی تردد با احتیاط انجام دهند و از تردد در مسیرهای سیلابی خودداری کنند ضمن آن‌که سواحل خلیج فارس و دریای عمان مروز مواج است.  

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه