اخبار داغ

مشاورعالی نماینده ولی فقیه و مشاور عالی رئیس اوقاف و امور خیریه کشور:

ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در امامزادگان کشور مداوم انجام شود

ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در امامزادگان کشور مداوم انجام شود
مشاورعالی نماینده ولی فقیه و مشاور عالی رئیس اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی و خدمت‌رسانی مطلوب، ایجاد رضایت و علاقه‌مندی در زائران نوروزی از جمله اهداف اجرای طرح آرامش بهاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از نافع، حجت الاسلام سید جلال رضوی در بازدید از بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری در همدان با بیان اینکه دو راهبرد مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد و فرهنگ قبل از شعار در عمل مسئولان حرف نخست را می زند، بیان کرد: امروزه امامزادگان همانند ستارگان آسمان مسیر بندگی خدا را به انسان نشان می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی درخصوص مبلغان فعال در طرح آرامش بهاری، اظهار داشت: اکثر مبلغان اعزام شده به استان همدان از استادان حوزه علمیه قم هستند که این مضوع برتری تبلیغات اداره اوقاف همدان را در امر تبلیغ نمایان می کند.

,

مشاور عالی نماینده ولی فقیه و مشاور عالی رئیس اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در 28 امامزاده شاخص استان همدان، ابراز داشت: تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی و خدمت‌رسانی مطلوب، ایجاد رضایت و علاقه‌مندی در زائران نوروزی از جمله اهداف اجرای طرح آرامش بهاری است.

,

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری با پایان مسافرت‌های نوروزی مسافران در 15 فروردین‌ماه به کار خود پایان می‌دهد، عنوان کرد: این طرح در سراسر کشور از 28 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است.

,

وی یکی از بخش های اثرگذار طرح آرامش بهاری را خیمه معرفت عنوان کرد و ادامه داد: ایام نوروز ظرفیت و فرصت مناسبی در راستای معرفی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.

,

مشاور عالی نماینده ولی فقیه و مشاور عالی رئیس اوقاف و امور خیریه کشور افزود: فضای بسیار خوبی در طرح آرامش بهاری برای تبلیغ وجود دارد و ما می‌توانیم با ایجاد زیرساخت‌های جدید از این فضا بهره بیشتری را ببریم.

,

حجت الاسلام سید جلال رضوی در راستای خدمات طرح آرامش بهاری از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان و همه مجریان این طرح تشکر کرد و اظهار داشت: خدمات فرهنگی باید در همه امامزادگان کشور به طور مداوم انجام گیرد تا تاثیر گذاری آن مستمر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه