اخبار داغ

بسته خبری حوادث ؛

جزئیات قتل مرد میانسال/ مهار یک فقره آتش سوزی در جنگل

جزئیات قتل مرد میانسال/ مهار یک فقره آتش سوزی در جنگل
حوادث خبری از گوشه و کنار استان خوزستان را می توانید در قالب "بسته خبری حوادث " دنبال کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز:حوادث خبری از گوشه و کنار استان خوزستان را می توانید در قالب "بسته خبری حوادث رهیاب" دنبال کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,

 

,
, , ,
**********
, **********,

 

,

جوان اندیمشکی پای چوبه دار بخشیده شد
در  نشست صلح و سازش که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، مسئولان  بزرگان طوایف و خانواده مقتول و قاتل در مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک بین دو خانواده صلح و سازش صورت گرفت.
سرهنگ پاسدار غلامرضا قربانی در حاشیه این مراسم گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان این عمل خیر اثرات خوبی در جامعه خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: بعد از برگزاری جلسات متعدد رایزنی و پادرمیانی بزرگان، معتمدان و سران طایفه قاتل و مقتول جلسه صلح و سازش بین این دو خانواده  برگزار شد.
این خانواده و طایفه که از سادات محترم احمدفداله هستند با گذشت از حق قانونی خود برای قصاص قاتل فرزند خود آن هم کمتر از 40 روز درس گذشت و برادری را به دیگر طوایف انتقال دادند.
مقتول سید ابراهیم حسینی 20 ساله ، دانشجو و اهل اندیمشک بود که با ضربات چاقو قاتل 28 ساله جان باخت.

, جوان اندیمشکی پای چوبه دار بخشیده شد,
,
,
,
,
,

 

,


 

,
,
**********
, **********,

آتش سوزی کنتورهای برق به خاطر گرمای هوا در اهواز

, آتش سوزی کنتورهای برق به خاطر گرمای هوا در اهواز,

امیر نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 32 حادثه در اهواز رخ داد که از این تعداد 9 حادثه مربوط به آتش سوزی کنتور برق بود.
وی ادامه داد: تعدادی از این حوادث هم مربوط به وقوع تصادف خودرو، و یا خارج کردن حیوانات موذی از واحدهای مسکونی بود.
نجفی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل برقی با گرم شدن هوا افزود: از جمله نکات ایمنی که باید در استفاده از وسایل برقی رعایت شود استفاده از سیم، فیوز و لوازم استاندارد در برق کشی اماکن است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز با بیان اینکه انشعاب بیش از حد از پریز برای مصرف چندین وسیله برقی خطر آفرین است به شهروندان توصیه کرد: هرگز فشنگی فیوز را دستکاری نکرده و فیوزهای انشعابی از کنتور را بر مبنای مصرف نصب کنند.
نجفی افزود:توصیه می شود از وسایل برقی استاندارد استفاده شود و از وسایل پر مصرف (لباسشویی،اتو، ظرفشویی و...) در اوج زمان مصرف استفاده نشود؛ و در هنگام خارج شدن از منزل وسایل مصرفی بدون استفاده را از برق خارج کرد.

 

,
,
,
,
,
,
,
**********
, **********,
,
,

کشف محموله 10 میلیاردی پوشاک قاچاق در بهبهان
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله 10 میلیاردی پوشاک قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.
سرهنگ "علی حاتمی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "بهبهان – زیدون" به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی، 34 هزار و 640 ثوب پوشاک زنانه و بچگانه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.
سرهنگ حاتمی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده معادل 10 میلیارد ریال است، افزود: در این زمینه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اینکه قاچاق کالا ، مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، تصریح کرد: مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان کماکان ادامه دارد.

, کشف محموله 10 میلیاردی پوشاک قاچاق در بهبهان,
,
,
,
,
,
,
,
,
**********
, **********,
,
,

برداشت های غیر مجاز دختر از حساب مادر در شوشتر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر از شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی حساب بانکی یک شهروند توسط پلیس شوشتر خبر داد.
سرهنگ بهروز حسنوند در گفت و گو با خبرنگار شوشترروز اظهارداشت:  خانمی با در دست داشتن ‏مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که ۱۵ میلیون ریال از حساب عابر بانکش به صورت غیرمجاز برداشت شده است.
وی ادامه داد: در پیگیری های به عمل آمده همچون عملیات ردیابی، مکان های مراجعه، برداشت از حساب در نهایت شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر و در بازجویی های فنی به بزه انتسابی خود متعرف گردید.
حسنوند افزود: متهم که دخترمالباخته بوده در مواجهه با ادله دیجیتالی لب به اعتراف گشود و به برداشت غیرمجاز با استفاده از رمز دوم کارت عابر بانک مادرش اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شوشتر از شهروندان خواست تا رمز عبور و اطلاعات حساب بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند و با تغییر دوره ای رمز عابر بانک خود ضریب امنیت آن را بالا ببرند.

, برداشت های غیر مجاز دختر از حساب مادر در شوشتر,
,
,
,
,
,
,
,
,
**********
, **********,
,
,

دو کشته در تصادف هولناک دوتریلی در محور باغملک – اهواز
برخورد سهمگین 2تریلی در کیلومتر 25جاده باغملک-اهواز، 2نفر را به کام مرگ کشاند.
در اثر برخورد دو تریلی در جاده باغملک – اهواز که یکی از آنها حامل سوخت بود، 2نفر کشته شدند و حال یکی از مصدومان وخیم اعلام شد. به علت شدت حادثه و آتش سوزی عظیمی که رخ داد.

, دو کشته در تصادف هولناک دوتریلی در محور باغملک – اهواز,
,
,
,
,
,
**********
, **********,
,
,

کارون جان دختر 13ساله ایذه‌ای را گرفت
در منطقه سوسن باز هم به علت باز کردن آب سد و عدم اطلاع گردشگران، متاسفانه یک دختر 13 ساله را آب برد.
روز 14 خرداد، یک خانواده ماهشهری به همراه خانواده ای از دهستان پیان برای تفریح به منطقه سوسن رفته بودند که حوالی عصر امروز پس از باز کردن دریچه و بالا آمدن آب هفت نفر از دو خانواده را آب برد.
با تلاش مردم منطقه و حاضرین 6 تن نجات پیدا کردند اما در این بین متاسفانه دختر 13 ساله از اهالی پیان در آب غرق شد و نتوانستد او را نجات دهند.
 عدم اطلاع از زمان باز کردن دریچه ها و بالا آمدن آب مهمترین عامل در جان باختن تعداد زیادی از شهروندان و همشهریان در طول چند سال اخیر بوده است.
عدم توجه خانواده ها به این موضوع و از طرفی نبود علائم تذکز و هشدار را می‌توان عامل اصلی وقوع این حوادث ناگوار دانست.

, کارون جان دختر 13ساله ایذه‌ای را گرفت,
,
,
,
,
,
,
,
,
**********
, **********,
,
,

جزئیات قتل مرد میانسال در ایذه
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه از دستگیری عاملان قتل مرد میانسال در کمتر از چهار ساعت پس از حادثه خبر داد.
فیصل مزرعه اظهار کرد: با گزارش مأموران کلانتری 11 از وقوع حادثه قتل در یکی از مغازه‌های شهرستان ایذه، بازپرس کشیک در محل حادثه حاضر شد.
وی افزود: طبق اظهارات صاحب مغازه، فردی ناشناس شتابان وارد مغازه شد و پس از وی چهار نفر دیگر نیز وارد شدند و وی را مورد ضرب و جرح قرار دادند و صاحب مغازه را نیز تهدید کردند؛ سپس مصدوم را به خیابان کشاندند و پس از ایراد ضرب و جرح، از صحنه متواری شدند.
به گفته مزرعه، مقتول به هویت ش.م، توسط خودروهای عبوری به بیمارستان انتقال داده شد اما به‌دلیل شدت جراحات وارده درگذشت.
وی ادامه داد:‌ عاملان این حادثه به سرعت شناسایی و پس از صدور مجوز قانونی ورود به منزل، متهمان چهار ساعت بعد و در ساعات اولیه بامداد دستگیر شدند.
مزرعه اظهارداشت: متهمان به هویت ص، ح و ع شهرت همگی ع ر می‌باشد که انگیزه خود را از این جنایت، مسائل خانوادگی اعلام کردند. وی گفت: متهمان پس از صدور قرار بازداشت موقت، به زندان معرفی شدند.

, جزئیات قتل مرد میانسال در ایذه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
**********
, **********,
,
,

واژگونی اتوبوس در جاده اندیمشک - پل زال
واژگونی یکدستگاه اتوبوس در جاده اندیمشک - پل زال سه مصدوم بر جای گذاشت.
رییس فوریت های پزشکی اندیمشک گفت:در این حادثه که در پل زال رخ داد سه نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم و به بیمارستان امام علی (ع) منتقل شدند.
میلاد بهاروند افزود:مصدومان در وضعیت مناسبی هستند و مشکل جدی ندارند.
وی اظهار کرد:خواب آلودگی راننده علت این حادثه بوده است.
جاده اندیمشک - پل زال از جاده های ترانزیتی و ترافیکی شمال استان خوزستان می باشد که خوزستان را به استان لرستان متصل می کند.

, واژگونی اتوبوس در جاده اندیمشک - پل زال ,
,
,
,
,
,
,
,
,
**********
, **********,
,
,

تصادف در هویزه شش مصدوم بر جای گذاشت
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر برخورد خودروهای پژو و سمند با یکدیگر در محل هویزه - مزار شهدا در روز سه شنبه 6 نفر مصدوم شدند.
شهیار میرخشتی اظهار کرد: این تصادف در ساعت 8:10 دقیقه رخ داد و ماموران امدادی اورژانس 115 برای انتقال مصدومان در محل حادثه حاضر شدند.
وی افزود: ماموران امدادی، چهار نفر از مصدومان را به بیمارستان شهید چمران سوسنگرد و دو نفر را به بیمارستان گلستان اهواز منتقل کردند.
تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت غیرمجاز، خواب آلودگی، جاده نامناسب و توجه نکردن به جلو از عوامل اصلی تصادفات جاده ای در خوزستان است.

, تصادف در هویزه شش مصدوم بر جای گذاشت,
,
,
,
,
,
,
,
**********
, **********, **********,
,
,

نجات جان یک بیمار در یک منطقه سخت گذر باغملک
مدیر شبکه بهداشت درمان باغملک  گفت: در پی حمله قلبی یک مرد 70 ساله  ساکن روستای  منگشت، گزارش  این حادثه به شبکه بهداشت  و درمان این شهرستان داده شد.
دکتر حسین شاه ولی افزود : پس از هماهنگی با مرکزمدیریت فوریت های پزشکی خوزستان و ستاد بحران با اعزام یک فروند بالگرد اورژانس، بیمار به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک منتقل شد .
وی اظهارداشت : بیمار درحال حاضر در بخش داخلی بیمارستان بستری و حال عمومی وی رضایت بخش است .

, نجات جان یک بیمار در یک منطقه سخت گذر باغملک ,
,
,
,
,
,
,
**********
, **********,



مهار یک فقره آتش سوزی در جنگل‌های زاویه دزفول
در پی وقوع یک فقره آتش سوزی در جنگل های دز در منطقه زاویه های دزفول، جنگل بانان اداره منابع طبیعی و ماموران یگان حفاظت محیط زیست دزفول در محل حاضر و با همکاری افراد محلی آتش سوزی مهار و از خسارت بیشتر به عرصه جنگل جلوگیری به عمل آمد.

فرهاد قلی نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول در این خصوص گفت: تلاش جنگل بانان در مهار آتش سوزی و با همکاری افراد محلی بسیار قابل تقدیر است و آتش سوزی جنگل های دز به دلایل مختلف از جمله بی احتیاطی گردشگران و استفاده کنندگان جنگل هر ساله رخ می دهد که مهار آتش سوزی ها و به ویژه پیشگیری از آن نیازمند تامین امکانات مناسب و کافی است.
شایان ذکر است؛ جنگل های زاویه ها و عباس آباد از جمله پوشش جنگلی حاشیه رودخانه دز که زیستگاه انواع گونه های گیاهی و جانوری است و در جنوب شهرستان دزفول واقع گردیده است.

,
,
, مهار یک فقره آتش سوزی در جنگل‌های زاویه دزفول ,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه