اخبار داغ

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان در گفت‌وگو با دانا:

مسئولان باید پاسخگوی اقدامات خود در زمینه شبکه‌های اجتماعی باشند/ حتی یک خودکشی هم برای کشور ما زیاد است/ شبکه‌های اجتماعی عامل ایجاد بحران خانواده و روابط نامشروع هستند

مسئولان باید پاسخگوی اقدامات خود در زمینه شبکه‌های اجتماعی باشند/ حتی یک خودکشی هم برای کشور ما زیاد است/ شبکه‌های اجتماعی عامل ایجاد بحران خانواده و روابط نامشروع هستند
فرشته‌روح افزا با اشاره به قتل و خودکشی‌های صورت گرفته در روزهای اخیر گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی عامل ایجاد مشکلات گوناگونی از جمله بحران خانواده و روابط نامشروع هستند اما شورای عالی فضای مجازی حتی یک جلسه هم تشکیل جلسه نداده و کاری در این رابطه انجام نداده است.
[

فرشته روح‌افزا معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به قتل و خودکشی‌های صورت گرفته در روزهای اخیر اظهار داشت: سال‌هاست که برخی از مسئولانی که در زمینه شبکه‌های اجتماعی احساس‌خطر کرده‌اند به سایر مسئولان مربوط هشدار می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مسئولان کشور در حوزه‌ی فضای مجازی سال‌های سال است که هشدارها را تایید می‌کنند اما قدم از قدم در این رابطه برنمی‌دارند.

,

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی اقدامات خود در زمینه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باشند گفت: تعداد خودکشی‌های رخ داده خیلی نیست که بخواهیم به آن‌ها بپردازیم اما حتی یک خودکشی هم برای کشور ما زیاد است.

,

روح‌افزا با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی بدون هیچ کنترلی و با پهنای باند بالا در اختیار مردم است عنوان کرد: مسئولان فرهنگی ما در این رابطه مسئول‌ هستند؛ هدف دشمنان کشور ما اضمحلال اندیشه اسلامی در ایران است و کار خودشان را هم به خوبی انجام می‌دهند و ما نمی‌توانیم ایرادی به آن‌ها وارد کنیم چرا که به دنبال هدف خود هستند، اما ایرادی که وارد است به مسئولان فرهنگی داخل است و مسئولان فرهنگی باید پاسخگو باشند که در مقابل این هجمه‌ها چه کرده‌اند.

,

وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درخصوص تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و نفوذ گفت: بحث نرم‌افزارگرایی غرب برای نابودی ایران مسئله جدیدی نیست و رهبری سال‌هاست که در این خصوص هشدار می‌دهند اما مسئولان به جای آن‌که در راستای رفع مشکلات کار انجام دهند، فقط هشدارهای رهبری را تایید می‌کنند و هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نمی‌دهند.

,

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان یک زنجیره به هم پیوسته در دل اتفاقات این‌چنینی است گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی عامل ایجاد مشکلات گوناگونی از جمله بحران خانواده و روابط نامشروع هستند اما شورای عالی فضای مجازی حتی یک جلسه هم تشکیل جلسه نداده و کاری در این رابطه انجام نداده است.

,

 

,

انتهای پیام/نج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه