اخبار داغ

بازارچه صنایع‌دستی باباطاهربیشترین بازدیدکننده را داراست

بازارچه صنایع‌دستی باباطاهربیشترین بازدیدکننده را داراست
معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: بازارچه صنایع‌دستی باباطاهر به علت موقعیت مکانی بیشترین بازدیدکننده را داراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از نافع، علیرضا قاسمی با بیان اینکه بازارچه‌های صنایع‌دستی در شهرستان‌ همدان مورد استقبال مسافران واقع شده، افزود: با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌ها بازارچه فروش اقلام صنایع‌دستی، خدماتی را به مسافران عرضه کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, نافع,

وی با بیان اینکه بازارچه هگمتانه و باباطاهر روزانه شاهد حضور گردشگران زیادی هستند، گفت: در این بازارچه‌ها علاوه بر صنایع‌دستی و سوغات، اقلام مورد نیاز نظیر خوراکی نیز عرضه می‌شود.

,

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با تأکید بر اینکه بازارچه نوروزی صنایع‌دستی موجب معرفی و فروش هنر دست هنرمندان می‌شود، اظهار کرد: بر این اساس این سازمان برای بسترسازی معرفی صنایع دستی اقداماتی انجام می‌دهد.

,

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بازارچه محوطه آرامگاه باباطاهر نزدیک ورودی شهر همدان قرار دارد، بیشترین میزان بازدید کننده را نیز داشته است.

,

قاسمی اضافه کرد: در بازارچه تپه هگمتانه نیز بازدیدکنندگان ضمن بازدید از این محوطه باستانی از بازارچه‌ای با 50 غرفه از صنایع‌دستی و سوغات نیز دیدن می‌کنند.

,

وی با اشاره به غرفه سفال هنرمند لاله‌جینی در اسکله کیش نیز یادآور شد: یکی از هنرمندان لاله‌جین نیز با حضور در جشن نوروز کابل سفال لاله‌جین را به نمایش گذاشته است.

,

وی در پایان از تور لاله‌جین برای بازدید از کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های سفال این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: مسافران با ثبت‌نام در آژانس‌های مسافرتی می‌توانند از شهر سفال و سرامیک ایران زمین بازدید کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه