اخبار داغ

امام جمعه برازجان:

فضای مجازی باعث سرنگونی خانواده ها شده است/کار فرهنگی با برگزاری کنسرت خلاصه نمی شود

فضای مجازی باعث سرنگونی خانواده ها شده است/کار فرهنگی با برگزاری کنسرت خلاصه نمی شود
امام جمعه برازجان در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: امروزه فضای مجازی باعث سرنگونی خانواده ها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ناصرون "امام جمعه برازجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: نباید اجازه بدهیم که دانشگاههای ما وابسته به تفکرات و ارزش های کشور های غربی و بیگانه شود و مسئولان باید باید با این  عمل برخورد جدی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون ",

حجت‌الاسلام حسن مصلح به دغدغهای امام خمینی (ره) اشاره کرد و بیان کرد: تمام دغدغه های امام (ره) بوجود آمدن یک جامعه اسلامی بود و انقلاب اسلامی باعث شد تا یک حکومت اسلامی یرپا شود.

,


امام جمعه برازجان درباره تاثیر جهاد سازندگی در شعار امسال گفت: جهاد سازندگی جای خود را به جهاد کشاورزی داد و انتظار می رود که در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نقش خود را با حمایت از کشاورزان و کارآفرینان به خوبی ایفا کند.

,
,


مصلح همچنین درباره شهادت سربازان اسلام در سال 1344 خاطر نشان کرد: شهیدان بخارایی ، امانی، صفار هرندی و نیک نژاد در عصر ظلم به خوبی درخشیدند و مردم را متوجه جنایات های رژیم پهلوی کردند.

,
,


وی در ادامه خطبه های خود فضای مجازی را یکی از شبکه های مخرب در دین خواند و افزود: فضای مجازی باعث سرنگونی خانواده ها شده است و این یک تهدید بسیار بزرگ و مهم برای یک جامعه و دین است.

,
,


حجت‌الاسلام حسن مصلح نقش مسئولان در نفوذ شبکه های مجازی را بسیار کم رنگ دانست و تصریح کرد: متاسفانه مسئولان و دستگاهای مربوطه به خوبی عمل نمی کند و کار فرهنگی را تمام با برگزاری کنسرت خلاصه کرده اند.

,
,


وی همچنین طلاق را یک معضل مهم در جامعه خواند و یادآور شد: امروزه شاهد بالا رفتن آمار طلاق در جامعه هستیم و این حاصل استفاده ناصحیح از فضای مجازی است که خانواده ها در دام آن اسیر شده اند.

,
,


امام جمعه شهر برازحان به کمبود آب در شهرستان اشاره کرد و تاکید کرد: دشتستان با مشکل کمبود آب روبرو شده است و این یک مشکل بسیار جدی است، مسئولان مربوطه باید عادلانه آب را در شهرستان تقسیم کنند.

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه