اخبار داغ

داوری فوتبال ایران به بن بست رسیده

داوری فوتبال ایران به بن بست رسیده
عضو سابق کمیته داوری فوتبال ایران گفت: داوری فوتبال ایران به بن‌ بست رسیده و داوران منتظر تحولی اساسی در کمیته و دپارتمان داوری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مرادی در گفت‌وگو با فارس، پس از بازگشت از تاجیکستان در مورد داوری فوتبال ایران گفت: امیدوارم با تغییراتی که در فدراسیون فوتبال شاهد بودیم به زودی تغییراتی هم در ارکان فدراسیون فوتبال اتفاق بیفتد و در بخش داوری شاهد تغییرات خوبی باشیم که زمینه‌ساز پیشرفت بیشتر داوری ما فراهم می‌شود. با شناختی که از مهدی تاج و مدیریتش دارم قطعا ایشان در داوری فوتبال هم تحولات خوبی را ایجاد خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: برای مسئولان حال حاضر کمیته و دپارتمان داوری احترام زیادی قائل هستم. آنها زحمت خود را برای داوری ما کشیده‌اند اما واقعیت آنا ست که داوری ما در چند سال گذشته به بن‌بست رسیده است. امیدوارم با تغییر رئیس فدراسیون شاهد تحولی مثبت در داوری باشیم. داوری فوتبال ایران نیازمند خونی تازه است. همه داوران انتظار تغییر و تحول را از فدراسیون مهدی تاج دارند.

,

مرادی با اشاره به شرایط گذشته داوری فوتبال در کشور گفت: اگر بخواهیم مثل یک سال گذشته در داوری درجا بزنیم با همین وضعیت باید داوری ما ادامه پیدا کند اما در حال حاضر بهتر است به نیروهای جوان‌تر میدان بدهیم. در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دو عضو از خانواده داوری هستند می‌توانیم با اعتماد به نیروهای جوان‌تر داوری فوتبال را متحول کنیم.

,

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد اینکه به نظر او چه کسی بهترین گزینه برای ریاست کمیته داوران است، گفت: قطعا گزینه را رئیس و هیات‌رئیسه فوتبال انتخاب می‌‌کنند و آنها صلاح کار داوری را بهتر می‌دانند اما به نظر من بهتر است به نیروهای جوان‌تر میدان داده شود. شمس‌الماعدین که رئیس دپارتمان داوری آسیا است هم‌دوره من بوده و ماسیمو بوساکا که رئیس داوران فیفا است هم هم‌سن و سال من است. نباید منتظر بمانیم تا نیروهای جوان داوری به کهولت سن برسند و بعد به آنها اعتماد کنیم. باید از هم‌اکنون به نیروهای جوان داوری مسئولیت بدهیم.

,

مرادی تصریح کرد: البته من به هیچ عنوان نمی‌خواهم در این شرایط پرتنش و استرس‌زا در دپارتمان داوری فعالیتی داشته باشم. این حرف‌ها را برای خودم نمی‌گویم. نمی‌خواهم خودم را مطرح کنم بلکه به عنوان عضوی از خانواده داوری خواهان تحول در عرصه داوری کشور هستم که این تحول با حضور نیروهای جوان‌تر و با انگیزه‌تر رخ می‌دهد نیروهایی که تخصص این کار را هم دارند. البته اگر مسئول جدید کمیته داوران از من نظر بخواهد از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم اما به دنبال گرفتن پست در داوری نیستم. من زمانی که داور هم بودم نمی‌خواستم خودم را تحمیل کنم. اکنون که به عنوان ناظر و مدرس داوری کار می‌کنم هم دنبال چنین کاری نیستم.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه