اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

استفاده از منویات رهبری و محور قراردادن سبک زندگی اسلامی و فاطمی در برنامه ها

استفاده از منویات رهبری و محور قراردادن سبک زندگی اسلامی و فاطمی در برنامه ها
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت : همزمان شدن ایام فاطمیه با آغاز سال جدید را فرصت مغتنمی برای استفاده از منویات رهبری انقلاب و محور قرار دادن سبک زندگی اسلامی و فاطمی در برنامه ها دانست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نافع، حجت الاسلام ˈعلی دشتکیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: طبق تاکید و مصوبه اعضای ستاد شئون فرهنگی همدان موضوع محوری شامل سبک زندگی فاطمی، مسوولیت پذیری و تکلیف محوری با در نظر گرفتن پیام نورزی مقام معظم رهبری در راس فعالیت های روحانیون در ایام فاطمیه قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه خبری تحلیلی نافع,

وی با ذکر اینکه از هر مناسبت ملی و مذهبی برای تبیین منویات رهبر معظم انقلاب استفاده می شود اضافه کرد : اقتصاد و فرهنگ دو مولفه مکمل و وابسته به یکدیگر هستند که تحقق هر یک از آنها مستلزم تلاش در هر دو بخش است.

,

وی گفت : انسان با هر نظر و اعتقادی همواره باید در حال حرکت همراه با تحول باشد و حرکت انسان در صورت داشتن هدف ، قالب و چارچوب مشخص، دست یافتنی تر است.

,

وی لازم تحقق پیام نورزی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ را قرار گرفتن این پیام در چارچوب و قالب فرهنگ ذکر کرد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود : در نگاه توحیدی و اسلامی و در نظر کارشناسان امروزی فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) غنی، سعادت بخش، افتخار آمیز، نجات بخش و انسان ساز ترین فرهنگ است.

,

حجت الاسلام دشتکی افزود : توسل به ائمه اطهار (ع) و سبک زندگی اسلامی در فرمایشات گهربار رهبر فرزانه انقلاب در حوزه معرفتی به عنوان لازمه و پیش شرط سعادت بشریت ذکر شده است.

,

وی همزمان شدن ایام فاطمیه با آغاز سال جدید را فرصت مغتنمی برای استفاده از منویات رهبری انقلاب و محور قرار دادن سبک زندگی اسلامی و فاطمی در برنامه ها دانست .

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه