اخبار داغ

استاندار مازندران:

امضاء اولین توافقنامه گازی مازندران با بخش خصوصی / برگزاری همایش مدیریت جهادی در اردیبهشت ماه

امضاء اولین توافقنامه گازی مازندران با بخش خصوصی / برگزاری همایش مدیریت جهادی در اردیبهشت ماه
استاندار مازندران از امضاء توافقنامه گازی مازندران با بخش خصوصی خبر داد و گفت: مازندران برای نخستین بار در کشور در بخش نفت و گاز فعالیت خود را از امسال آغاز خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،ربیع فلاح جلودار امروز در گفتگو با  بلاغ با اشاره به شعار امسال گفت :برای پیشرفت در اقتصاد و فرهنگ عزم ملی و مدیریت جهادی نیاز است و مازندران نیز نخستین همایش مدیریت جهادی را در اردیبهشت امسال برگزار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،, بلاغ,

استاندار مازندران افزود: با نشان دادن دستاوردهای گذشته جهادگران به ویژه در سازندگی و دفاع مقدس و برنامه ریزی های جدید جهادگران در زمینه های اقتصادی و فرهنگی  می توان شعار را در عمل نشان داد تا فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق یابد و کشور و استان مازندران نیز در این دو بخش به پیشرفت های چشمگیری دست یابند.

,

وی با تاکید بر استفاده های مفید از ظرفیت های استان به ویژه در بخش گردشگری گفت: باید از این ظرفیت ها استفاده  دائمی و مناسبی شود تا با توجه به این ظرفیت های طبیعی در استان ، مازندران از پیشرفت اقتصادی و فرهنگی بیشتری در این بخش برخوردار شود.

,

استاندار مازندران  با اشاره به اینکه دریای مازندران در جهان بی نظیر است ، ادامه داد:  این استان حدود 400کیلومتر ساحل دریا دارد که از ظرفیت های دریایی نیز با مشارکت بخش خصوصی باید استفاده بهینه تر شود.

,

فلاح اضافه کرد : با عزم ملی و هم دلی و هم فکری اقشار مختلف مردم  به ویژه متخصصان در بخش های مختلف می توان به توسعه و پیشرفت اقتصادی و فرهنگی مازندران امیدوار بود. که در این زمینه حتی از از نظریات کسانی که با آنها اختلاف نظر سیاسی داریم استقبال خواهیم کرد.

,

این مقام عالی دولت در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از امضاء توافقنامه با بخش خصوصی در بخش مشتقات گازی و پترو شیمی خبر داد و گفت: مازندران برای نخستین بار در کشور در این بخش فعالیت خود را از امسال آغاز خواهد کرد که  در صورت اجرای طرح ها در این بخش با توجه به تعداد جوانان بیکار در استان برای 50 هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد .

,

وی درباره گرفتن عوارض جاده ایی از مسافران و گردشگران هم گفت :در صورتی که مشکلات اساسی راه های ارتباطی استان  و ترافیک های سنگین رفع شود می توانیم درخواست عوارضی کنیم .

,

استاندار مازندران با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست و زندگی اهمیت حیاتی دارد بیان داشت: در روز طبیعت که روز آشتی مردم با طبیعت است در حفط محیط زیست مردم همکاری و همدلی بیشتری  داشته باشند تا طبیعت زیبا باقی بماند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه