اخبار داغ

علیپور:

مجلس اجازه دخالت داخلی را به اتحادیه اروپا نمی دهد / دستگاه دیپلماسی هوشیارانه عمل کند

مجلس اجازه دخالت داخلی را به اتحادیه اروپا نمی دهد / دستگاه دیپلماسی هوشیارانه عمل کند
نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه اروپا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد و مجلس هم اجازه این کار را به آنها نمی دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ،کمال علیپور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ در رابطه با قطعنامه موسوم به راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران در کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا بیان داشت:این اقدامات نشان می دهد که اتحادیه اروپا اصل نظام اسلامی ایران را قبول ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , بلاغ, بلاغ, بلاغ,

نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته با گروه 1+5 افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که به مذاکرات خوشبین نیستم اما از تیم مذاکره کننده حمایت می کنم ، یعنی راه را به تیم مذاکره کننده و دولتمردان نشان داد که نباید به طرف مقابل خوشبین بود.

,

اتحادیه اروپا مدل اسلامی کشور ایران را قبول ندارد

, اتحادیه اروپا مدل اسلامی کشور ایران را قبول ندارد, اتحادیه اروپا مدل اسلامی کشور ایران را قبول ندارد,

وی با اشاره به مفاد قطعنامه که این  خود نشان دهنده صادق نبودن اتحادیه اروپا حتی در برابر مذاکرات است، اظهار داشت: آیا تا بحال آنها گفته اند که نظام جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت می شناسند .

,

این نماینده مجلس تصریح کرد:اتحادیه اروپا مدل اسلامی کشور ایران را قبول ندارد .

,

چرا در مقابل بمب های شیمیایی صدام  قطعنامه ای صادر نشد؟

, چرا در مقابل بمب های شیمیایی صدام  قطعنامه ای صادر نشد؟, چرا در مقابل بمب های شیمیایی صدام  قطعنامه ای صادر نشد؟,

وی ادامه داد: اتحادیه اروپا زمان هشت سال جنگ تحمیلی ایران وقتی کشورهای اروپایی مثل آلمان  که صدام  را مجهز به تسلیحات شیمیایی کرد تا بر سر مردم بی گناه ایران بمب شیمیایی بریزد  چرا قطعنامه ای صادر نکرد و دم از حقوق بشر نزد.

,

علیپور همچنین گفت: اتحادیه اروپا باید در مقابل دخالت مستقیم و غیر مستقیم خود در کشورهایی نظیر عراق،افغانستان، بحرین،فلسطین،سوریه و غزه  و ....با صدور قطعنامه های غیر قانونی که سبب نسل کشی مردم بی گناه شد،پاسخگو باشد.

,

وی گفت: آنهایی که  خود را مدعی حقوق بشر می دانند چرا هیچ وقت حقوق بشر را درباره زندان های مخفی مثل گوانتانامو بکار نمی گیرند.

,

مجلس اجازه دخالت به اتحادیه اروپا در امور داخلی ایران را نمی دهد

, مجلس اجازه دخالت به اتحادیه اروپا در امور داخلی ایران را نمی دهد, مجلس اجازه دخالت به اتحادیه اروپا در امور داخلی ایران را نمی دهد,

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون سازمان ملل که اینگونه قطعنامه ها دخالت در اداره یک کشور محسوب می شود ، اظهار داشت:اتحادیه اروپا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد و مجلس هم اجازه این کار را به آنها نمیدهد.

,

وی تاکید کرد: ایران به هیچ کشوری حتی سران مرتجع عربی هم اجازه نخواهد که برای ما تعیین و تکلیف کنند.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و بیان داشت: ایران در مبارزه با مواد مخدر شهید میدهد وو قتی قاچاقچیان موارد مخدر را از بین می برد ناقض حقوق بشر می شود؟ مواد مخدر ابزاری برای استحاله فرهنگی نظام است و طبق قانون قاچاقچی مواد مخدر محکوم است .

,

دستگاه دیپلماسی کشور هوشیارانه عمل کند

, دستگاه دیپلماسی کشور هوشیارانه عمل کند, دستگاه دیپلماسی کشور هوشیارانه عمل کند,

علیپور خواستار هوشیارانه عمل کردن وزارت امور خارجه،دستگاه های امنیتی کشور شد و تصریح کرد: از اول هم گفتیم انرژی هسته ای بهانه است آنها بعد از انرژی هسته به مسئله حقوق بشر ایران می پردازند و آن را دستاویز مطامعشان می کنند که درست از آب درآمد.

,

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر اینکه مجلس تذکری جدی به وزارت امور خارجه و دستگاه های امنیتی در خصوص اینگونه اقدامات داده است تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی باید در مقابل این اقدام خصمانه اتحادیه اروپا مواضع حکیمانه ای اتخاذ کند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه