اخبار داغ

سردار نقدی:

مصداق کالانعام بل هم اضل اتحادیه اروپاست

مصداق کالانعام بل هم اضل اتحادیه اروپاست
سردار نقدی درباره بیانیه اتحادیه اروپا، متذکر شد: اتحادیه اروپا مصداق آیه قرآن است که فرمود از چارپایان بدتر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سردار محمدرضا نقدی امشب در مراسم یادواره شهید ابوالحسن کریمی، دادستان سابق گیلان در مسجد میرزا کوچک خان جنگلی سلیمان داراب این شهر با تسلیت شهادت دخت گرامی پیامبر (ص) اظهار کرد: امشب همه عالم وجود داغدار مصیبت دردانه آفرینش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: فرزند گرامی پیامبر که فرمود فاطمه پاره تن من است و بارها بر دست‌های او بوسه گذاشت و گرامی نگه می‌داشت، کسی که افتخار همسری امیرالمومنین را دارد، کسی که حسن و حسین را در دامن خود پروراند و حق است که تمام عالم هستی در فراق او بگرید.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه چرا باید بشریت از وجود بانوی بزرگواری محروم شود، یادآور شد: چرا چنین واقعه‌ای رخ داد و برخی‌ها می‌خواهند این حادثه تاریخی باقی بماند اما شیعه واقعی می‌خواهد از آن درس بگیرد.

,

وی تصریح کرد:انچه که شهید کریمی و دیگر شهدا ما را به این مراسم فرا می‌خوانند نمونه‌ای از درس گرفتن است و در دعوای تاریخ ماندن نیست.

,

نقدی با اشاره به خطبه آخر حضرت زهرا (س) ادامه داد: این خطبه چکیده زیبایی از نهج‌البلاغه است و حضرت در این خطبه با رزمندگان و پاسداران و بسیجیان آن دوران صحبت می‌کند.

,

وی ابراز داشت: عده‌ای که اهل حقیقت نبودند و پی قدرت آمده بودند حسابشان جداست و برخی‌ها نیز با اعتقادهای ضعیف اما خسته آمده بودند و می‌گفتند اگر علی (ع) بیاید ما نمی‌توانیم راحت باشیم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سستی و خستگی از مبارزه و نتیجه عدم اطاعت از فرمان حق، پانگذاشتن در راه حقیقت و ولایت و 1400 سال سرگردانی مسلمانان شده است که باید از آن درس و عبرت گرفت.

,

وی عنوان کرد: کسانی که از ابتدا با طمع آمدند و اشرافی درباری راه می‌اندازند که ما باشیم تو نباشی اما بسیاری نیز کم آوردند.

,

سردار نقدی درباره بیانیه اتحادیه اروپا، متذکر شد: اتحادیه اروپا مصداق آیه قرآن است که فرمود از چارپایان بدتر هستند.

,

وی با بیان اینکه همجنس‌بازان مانند حیوانات آمیزش می‌کنند، افزود: در خصوص مواد مخدر نیز چندین برابر افزایش تولید داده و با قیمت پایین در اختیار جوان قرار می‌دهند، سپس در قطعنامه می‌گویند حق ندارید قاچاقچیان را اعدام کنید و همجنس‌بازان را آزاد کنید و می‌گویند بیایند در ایران دفتر بزنند، شما غلط می‌کنید که در ایران دفتر بزنید.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج، نمایشگاه حقوق بشر دایر می‌کند تا اتحادیه اروپا از این نمایشگاه بازدید کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه