اخبار داغ

بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی؛

تایمز آف: رهبر ایران اعلام کرد اگر آمریکا برجام را پاره کند، ما آن را آتش می‌زنیم/ واشنگتن‌پست: مخاطب سخنان رهبر ایران، دونالد ترامپ نامزد گستاخ جمهوری‌خواهان است/ ای‌بی‌سی نیوز: ارتباط بیشتر ایران با آمریکا غیرممکن است

تایمز آف: رهبر ایران اعلام کرد اگر آمریکا برجام را پاره کند، ما آن را آتش می‌زنیم/ واشنگتن‌پست: مخاطب سخنان رهبر ایران، دونالد ترامپ نامزد گستاخ جمهوری‌خواهان است/ ای‌بی‌سی نیوز: ارتباط بیشتر ایران با آمریکا غیرممکن است
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سران سه قوه، مسئولان و کارگزاران نظام، مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب، در مطلبی با عنوان «اگر آمریکا برجام را پاره کند، ایران آن را آتش خواهد زد» نوشت: رهبر عالی ایران اعلام داشت که اگر رئیس‌جمهور بعدی آمریکا توافق هسته‌ای را پاره پاره کند، ایران آن را به آتش خواهید کشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

 

,

این روزنامه آمریکایی در ادامه این مطلب نوشت: به نظر می‌رسد طرف سخنان رهبر ایران به دونالد ترامپ نامزد گستاخ جمهوری خواهان باشد، زیرا او برجام را نقد کرده و صحبت از مذاکرات دوباره را به میان کشیده است.

,

 

,

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی «تایمز آف اسرائیل» نیز به بازتاب سخنان مقام معظم رهبری پرداخت در مطلبی با همین عنوان که کرد اگر آمریکا برجام را پاره کند، ایران آن را آتش خواهد زد، نوشت: دونالد ترامپ برجام را یک «فاجعه» خوانده است و اعلام داشته که اگر به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب شود، اولویت سیاست خارجی دولت خود را لغو برجام و معرفی ایران به عنوان شبکه جهانی ترور قرار خواهد داد.

,

 

,

این روزنامه صهیونیستی افزود: [آیت‌الله] خامنه‌ای اعلام داشته‌اند که ایران به تعهدات خود در برجام عمل کرده است، اما آمریکایی‌ها در لغو تحریم‌ها، ارتباطات بانکی، بخش بیمه [نفتکش‌ها] و آزادسازی دارایی‌های بلوکه ایران به تعهدات خود عمل نکرده است.

,

 

,

ای بی سی نیوز آمریکا همچنین در مطلبی نوشت: رهبر ایران برای باری دیگر تصریح کرد که ارتباط بیشتر با آمریکا و دیگر ملت‌های غربی! غیر ممکن است، زیرا آن‌ها با ایران خصومت دارند.

,

 

,

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سران سه قوه، مسئولان و کارگزاران نظام، مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اعلام داشت که برخی تصور می‌کنند ما می‌توانیم با امریکا کنار بیاییم و مشکلات خود را حل کنیم در حالی که این تصور نادرست و یک توهم است. هیچ‌گاه جمهوری اسلامی ایران مورد محبت دولت امریکا قرار نخواهد گرفت. رفتار آمریکایی‌ها همواره خباثت آمیز و همراه با عناد بوده است، بنابراین، تصور اینکه مسائل ایران و امریکا سوءتفاهم است و از طریق مذاکره و به شیوه پنجاه پنجاه قابل حل است، تصوری غیر واقعی و غلط است. مسئله اصلی آمریکایی‌ها، موجودیت جمهوری اسلامی ایران است که با مذاکره و رابطه حل نمی‌شود زیرا قدرت و استقلال ناشی از اسلام برای استکبار غیرقابل قبول است.

,

 

,

انتهای پیام/رض

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه