اخبار داغ

مقصد بعدی داعشی ها کجاست؟

مقصد بعدی داعشی ها کجاست؟
حسن هانی زاده گفت: با توجه به اینکه گروهک تروریستی داعش در عراق در حال شکست است و در سوریه نیز نیروهای مقاومت ضربات سنگینی را به تکفیری ها وارد کرده و در حال پیشروی هستند، به نظر می رسد که ماموریت داعش در خاورمیانه در حال به پایان رسیدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس و تحلیلگر مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به عملیات موفقیت آمیز نیروهای عراقی در فلوجه گفت: آزادسازی فلوجه نتیجه همگرایی نیروهای مردمی و دولتی عراق برای رهاسازی کامل این کشور از گروهک تروریستی داعش بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گروه سیاسی, خبرگزاری میزان,
 
,
وی با بیان اینکه فلوجه به لحاظ استراتژیک شهر بسیار مهمی است که در فاصله 55 کیلومتری بغداد قرار گرفته است عنوان کرد: معمولا داعش تمام عملیات های انتحاری و تروریستی خود در عراق را از فلوجه پی ریزی و آغاز می کرد.
,
 
,
این تحلیلگر مسائل غرب آسیا ادامه داد: آزادسازی فلوجه موجب خواهد شد که نیروهای مردمی و دولتی عراق با انسجام بیشتری به سمت آزادسازی استان موصل حرکت کنند.
,
 
,
هانی زاده همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه گروهک تروریستی داعش در عراق در حال شکست است و در سوریه نیز نیروهای مقاومت ضربات سنگینی را به تکفیری ها وارد کرده و در حال پیشروی هستند، به نظر می رسد که ماموریت داعش در خاورمیانه در حال به پایان رسیدن است. 
,
 
,
وی در پایان با بیان اینکه اقدام تروریستی اخیر در اورلاندو نشان می دهد که آمریکایی ها نیز به شدت خطر داعش را حس کرده اند گفت: امروز سرانجام اروپایی ها و غربی ها به این نتیجه رسیده اند که داعش و سایر گروهک های تکفیری خطر بالقوه ای برایشان تلقی می شود.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه