اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان :

بازدید470 هزارمسافرنوروزی ازهمدان پایتخت تاریخ وتمدن ایران

بازدید470 هزارمسافرنوروزی ازهمدان پایتخت تاریخ وتمدن ایران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از بازدید 470 هزار مسافر نوروزی از اماکن دیدنی همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  به نقل از نافع، علیرضا ایزدی روند حضور مسافران نوروزی در همدان را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر همدان از 28 اسفندماه کار خود را آغاز و تا 13 اسفند ماه خدماتی را به مسافران ارائه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, نافع،,

وی از رشد حدود 2.5 درصدی حضور مسافران در همدان خبر داد و گفت: استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین جاذبه‌های فراوانی برای پذیرش گردشگر داراست که هر ساله بر خیل مسافران دیار هگمتانه افزوده می‌شود.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان اضافه کرد: تعداد اقامت‌هایی که مسافران در استان همدان داشتند، 423 هزار نفر بود.

,

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی سال 93، 470 هزار نفر از اماکن تاریخی و توریستی همدان بازدید کردند که امکانات لازم برای آن‌ها در نظر گرفته شده بود.

,

ایزدی با بیان اینکه میزان اقامت مسافران در همدان 2.7 شبانه‌روز بوده است، افزود: بیشترین میزان ورودی مسافران نوروزی همدان از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بوده است.

,

 

,

وی به اماکن پربازدید این ایام نیز اشاره کرد و گفت: گنجنامه، غار عیلصدر و آرامگاه بوعلی‌سینا بیشترین میزان مسافران نوروزی در این ایام پذیرا شدند.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان در پایان اذعان کرد: برای اسکان مسافران در ایام نوروز هتل‌ها، مهمانپذیرها، مدارس، سالن‌های ورزشی، نمایشگاه بین‌المللی و چهار نقطه برای نصب چادر مد نظر قرار گرفته بود که بیشترین میزان اسکان مسافران را آموزش و پرورش برعهده داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه