اخبار داغ

در گفتگوهای جداگانه مطرح شد؛

حمایت قاطع نمایندگان استان از انتخاب دو نماینده کرمانی اصولگرا بر ریاست دو کمیسیون مهم مجلس دهم

حمایت قاطع نمایندگان استان از انتخاب دو نماینده کرمانی اصولگرا  بر ریاست دو کمیسیون مهم مجلس دهم
با توجه به انتخاب دو نماینده اصولگرای کرمانی به عنوان ریاست دو کمیسیون مهم مجلس دهم لذا انتظار می رود در پیگیری سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درزمینه اقتصاد مقاومتی، با توجه به انتخاب استان به عنوان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی و البته موارد دیگر توجه ویژه ای نسبت به استان داشته باشند بر همین اساس گفتگویی با نمایندگان استان داشته ایم که در این خصوص نظرات خود را بازگو کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان؛ در پی انتشار لیست نهایی کمیسیون های تخصصی مجلس ،  دکتر محمد رضا پور ابراهیمی و پروفسور محمد مهدی زاهدی دو نماینده اصولگرای مردم کرمان و راور  به عنوان ریاست دو کمیسیون مهم ، اقتصادی و آموزش و تحقیقات و دکتر حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان نیز به عنوان نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس دهم شورای اسلامی انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

با توجه به انتخاب این نمایندگان که از موقعیت ویژه ای در مجلس دهم برخوردار شده اند لذا انتظار می رود در پیگیری سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درزمینه اقتصاد مقاومتی و موارد دیگر توجه ویژه ای نسبت به استان داشته باشند بر همین اساس گفتگویی با نمایندگان استان داشته ایم که در خصوص این انتخاب نظرات خود را بازگو کرده اند.

,

انتخاب نمایندگان استان کرمان در مدیریت کمیسیون های مجلس فرصتی برای فعالیت در راستای سیاست های اقتصادمقاومتی است

, انتخاب نمایندگان استان کرمان در مدیریت کمیسیون های مجلس فرصتی برای فعالیت در راستای سیاست های اقتصادمقاومتی است,

حسین امیری خامکانی، نماینده مردم زرند در مجلس دهم شورای اسلامی،در گفتگو با آرمان کرمان با اشاره به انتخاب دو نماینده مجلس از استان کرمان در به عنوان روسای کمیسیون اقتصادی و کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: این که از نمایندگان استان در مدیریت کمیسیون های مجلس فعال باشند، در کمک به دستگاه های و مدیران دولتی استان مفید خواهد بود.

, آرمان کرمان, آرمان کرمان,

نایب رییس کمیسیون انرژی در مجلس دهم ابراز کرد: امیدواریم با این انتخابات بتوانیم در سطح کلان ملی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی که این روزها استراتژی کل کشور می باشد، فعال باشیم و به دستگاه های دولتی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در این زمینه، کمک کنیم.

,

مجلس دهم قطعا با رویکرد جدید و توان بیشتر درراستای لبیک به منویات رهبری گام برمی دارد

, مجلس دهم قطعا با رویکرد جدید و توان بیشتر درراستای لبیک به منویات رهبری گام برمی دارد,

احمد محمدی انارکی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: ریاست دوتا از کمیسیون های مهم مجلس به نام استان ما رقم خورده است و این موقعیت بسیار خوبی است؛ انتخاب آقای پورابراهیمی به عنوان ریاست کمیسیون اقتصادی که من هم عضو این کمیسیون هستم، برای کرمان نوید ویژه ای است چرا که استان ما به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی است و قطعا می توانیم در این امر قوی تر عمل کنیم.

, ما , ما,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب، معیشت مردم است، اذعان داشت: مجلس تلاش دارد تا به همراه دولت در این زمینه کارهای خوبی انجام دهد.

,

وی افزود: همچنین انتخاب آقای زاهدی به عنوان ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات برای ما افتخار است و قطعا در این فرصت ظرفیت های خوبی برای استان کرمان ایجاد خواهد شد.

,

محمدی انارکی تاکید کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است و با توجه به دغدغه های رهبری در این زمینه، قطعا مجلس دهم با رویکرد جدید و توان بیشتر در این عرصه قدم برداشته با سرلوحه قرار دادن فرمایشات ایشان و لبیک به بیانات معظم له، برای مردم کاری انجام دهد.

,

انتخاب دو نماینده کرمان به ریاست دو کمیسیون مهم مجلس، موقعیتی ویژه برای سریع تر کردن آهنگ رشد استان است

, انتخاب دو نماینده کرمان به ریاست دو کمیسیون مهم مجلس، موقعیتی ویژه برای سریع تر کردن آهنگ رشد استان است,

احمد حمزه، نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان، در گفتگو با ناب نیوز انتخاب دو نماینده استان کرمان در ریاست دو کمیسیون مجلس را فرصتی ویژه دانست و  اظهار داشت: امیدواریم نمایندگان ما از این فرصت در جهت ترقی و توسعه کل کشور به خوبی استفاده کرده و توان بهتر نیروهای مارا در سطح ملی نشان دهند؛ همچنین بتوانیم آهنگ رشد استان کرمان را سریع تر کنیم.

, ناب نیوز, ناب نیوز,

عضو کمیسیون قضایی مجلس دهم تاکید کرد: تمام نمایندگان کرمان تلاش می کنند تا با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، این مسیر را به خوبی طی کرده و با توجه به اینکه استان ما به عنوان یکی از سه استان الگوی اقتصاد مقاومتی انتخاب شده، ان شالله بتوانیم بااین مجموعه کارآمد و قوی، الگویی برای سایر استان ها باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه