اخبار داغ

اختصاصی کُردتودی/

علوی: فرماندار مریوان باید جوابگوی وزیر کشور باشد

علوی: فرماندار مریوان باید جوابگوی وزیر کشور باشد
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: فرماندار مریوان به ناحق و از روی غرض نسبت به من جبهه گیری کرده و باید جوابگوی وزیر کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سید احسن علوی بیان کرد: تا چند روز آینده فرماندار مریوان جواب موضع گیری که نسبت به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشته است را خواهد دید و با توجه به اینکه تاکنون هم عذرخواهی نداشته قطعا باید منتظر واکنش از سوی وزیر کشور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی با بیان اینکه در بحث سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان، سرمایه گذاری این صندوق در مریوان مدنظر و مورد اشاره نطق من در مجلس نبوده است، عنوان کرد: برداشت های سو از سخنان من در خصوص این صندوق فقط جنبه تخریب دارد و امور توسعه ای را به تعویق می اندازد.

,

 

,

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در خصوص جوسازی ها و موضع گیری های یکی از سایت های وابسته به استانداری کردستان در روزهای اخیر نسبت به خویش اذعان داشت: مدیریت این سایت توسط یکی از اصلاح طلبان اداره می شود و این اقدام آنها فقط جنبه تخریب و به راه انداختن موج تنفر نسبت به نماینده مجلس، انتخاب شده با رای مردم دارد.

,

 

,

سید احسن علوی بیان کرد: در خصوص نامه ای جمعی از مردم شهرستان مریوان نسبت به بنده که در این سایت مذکور منتشر شده است، صحت محتوایی ندارد و جمعی از همشهریان عزیز مریوانی پس از انتشار این نامه در این سایت طی تماس های تلفنی وجود چنین نامه ای را انکار کرده و خواهان برخورد قانونی با متخلفین منتشر کننده این نامه دروغین شدند.

,

 

,

وی در پایان با اشاره به اینکه از راه خدمت به مردم فهیم استان کردستان از هیچ راهی فروگذار نخواهم کرد، خاطرنشان کرد: ورود سرمایه به کردستان و وقوع توسعه و اشتغال در این استان یکی از عمده کارهای است که در سال های اخیر توسط نمایندگان حقیقی مردم استان کردستان به کرات پیگیری شده و در نهایت ورود این موج توسعه ای به استان توسط هر سرمایه گذاری برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قابل تقدیر و قدردانی است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه