اخبار داغ

فاز یک بزرگترین کارخانه تولید کاغذ کشور در زنجان راه اندازی می‌شود/ ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای 2300 نفر

فاز یک بزرگترین کارخانه تولید کاغذ کشور در زنجان راه اندازی می‌شود/ ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای 2300 نفر
بزرگترین کارخانه کاغذ سازی کشور در زنجان در آستانه بهره برداری قرار دارد و این کارخانه یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین کارخانه در سطح کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا, این کارخانه یکی از بزرگترین کارخانه استان زنجان محسوب شده که با تکمیل آن برای 300 نفر اشتغال مستقیم و برای 2 هزار نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

این کارخانه که در کاهش بیکاری در زنجان تاثیر بالایی دارد و عملیات اجریی آن از سال 1393 آغاز شده است.

,

کاغذ مورد نیاز این کارخانه از طریق کاغذ باطله تامین می‎شود و اشتغالزائی غیر مستقیم زیادی به همراه خواهد داشت.

,

استان زنجان در صنعت نساجی در رتبه‌های برتر کشوری قرار دارد و مواد اولیه آن در بسیاری از موارد شیمیائی و یا ترکیبی از طبیعی، شیمیائی بوده و در این راستا مشکلی در تامین مواد اولیه وجود ندارد.

,

کارخانه کاغذ سازیدر انتخاب محل احداث کارخانه تولید کاغذ همجواری با استانهای پرجمعیت شمالغرب، نزدیکی به تهران و غیره در نظر گرفته شده است.

, کارخانه کاغذ سازی,

روزانه حدود 100 خودرو باری مواد اولیه شرکت را جابجا می‌کنند و لذا مبحث احداث خطوط راه آهن در شهرک صنعتی به صورت جدی در حال پیگیری است.

,

این کارخانه با هدف تولید انواع کاغذ بسته بندی در اسفند ماه سال ١٣٩٢ از سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان جواز تاسیس خود را دریافت کرده و در فروردین ماه سال ١٣٩٣ با سرمایه گذاری ١٠٠درصدی بخش خصوصی با نام مجتمع کاغذ سازی راشاکاسپین ایرانیان به ثبت رسید.

,

عملیات اجرایی این پروژه در زمینی به مساحت ١٥٠ هزار مترمربع در شهرک صنعتی شماره یک زنجان(اشراق) از ابتدای اردیبهشت ماه سال ٩٣ با اجرای عملیات نقشه برداری از زمین آغاز شده است.

,

کارخانه کاغذ سازی

, کارخانه کاغذ سازی,

ماشین الات خریداری شده با توانایی تولید ٢٢٠ هزار تن کاغذ سه لایه بسته بندی امکان تولید انواع کاغذ بسته بندی شامل تست لاینر، کرافت تست، وایت تاپ و فلوتینگ را در رنج گرماژ ٩٠-٢١٠ گرم بر متر مربع را با عرض ٤.٦٠ متر و با سرعتی معادل٧٠٠ متر در دقیقه را با استفاده از ضایعات کاغذ OCC و نیز خمیر بکروبا کیفیتی بسیار بالا دارا است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه