اخبار داغ

پوستر/بازخوانی تاریخی ترورها و جنایت های آمریکا

پوستر/بازخوانی تاریخی ترورها و جنایت های آمریکا
مقام معظم رهبری: واقعاً حقوق بشر آمریکایی در این چندروز در کشور ما یک چیز واضح و بارزی است و از این قبیل الی‌ ماشاءالله. پس احتیاج داریم دشمن را بشناسیم. آن کسانی که امروز سعی میکنند از این هیولا - که سیاستهای آمریکایی و سیاستهای بعضی از دنباله‌روان آمریکا است - یک چهره‌ی موجّهی معرّفی کنند، اینها دارند خیانت می‌کنند؛ اینها دارند جنایت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بازخوانی تاریخی ترورها و جنایت های آمریکا در قالب پوستر کاری از پایگاه تامین محتوای انقلاب اسلامی پیش روی شماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مقام معظم رهبری:  به تعبیر بعضی دوستان، خوب است این هفتم تا دوازدهم تیر را هفته‌ی «حقوق بشر آمریکایی» اعلام بکنیم. واقعاً حقوق بشر آمریکایی در این چندروز در کشور ما یک چیز واضح و بارزی است و از این قبیل الی‌ ماشاءالله. پس احتیاج داریم دشمن را بشناسیم. آن کسانی که امروز سعی میکنند از این هیولا - که سیاستهای آمریکایی و سیاستهای بعضی از دنباله‌روان آمریکا است - یک چهره‌ی موجّهی معرّفی کنند، اینها دارند خیانت میکنند؛ اینها دارند جنایت میکنند. این کسانی که این حقیقت روشن را کتمان میکنند، این دشمنی خباثت‌آلود را در زیر پرده‌های توجیه میپوشانند، اینها دارند خیانت میکنند به این ملّت. کشور ما و ملّت ما احتیاج دارد دشمن را بشناسد، عمق دشمنی را بفهمد."

,

 

,

, , ,

برای دریافت در سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه