اخبار داغ

یادداشت/مهدی علی اکبری؛

تعرض به شیخ عیسی قاسم خط قرمز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است

تعرض به شیخ عیسی قاسم خط قرمز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است
تعرض به عالم ربانی شیخ عیسی قاسم خط قرمز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است و بیانیه سردار سلیمانی در اصل نوعی کنش انقلابی و جهادی در منطقه است که مردان دیپلمات را هم با خود همراه ساخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای گناباد، توطئه صهیونیستی تعرض به علمای شیعه ازجمله شیخ زکزاکی در نیجریه و شهادت شیخ نمرباقرالنمر در عربستان و ماجرای اخیر سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم ستاره آسمان تشیع در بحرین توسط رژیم رو به زوال آل خلیفه به خاطر خاموش کردن آتشفشان انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

آتشفشان اسلام ناب خوشه های امید اسلام آمریکایی و اسلام ابوسفیانی برای ایجاد حاکمیت سلفی گری وهابی را به خاکسترتبدیل کرده وگرگ های زخمی دست آموز صهیونیست ها را واداشته سراسیمه با هجوم وحشیانه به انسان های آزاده و یا سلب تابعیت، مانع رویش های انقلابی شوند و به زعم خود انقلاب اسلامی را در ایران محصور نگه دارند، غافل از اینکه حذف فیزیکی رهبران شیعه منجربه خاموش شدن شعله های برافروخته در دل های شیعیان نمی شود.

,

بارها احساسات و هیجانات پاک جوانان پرشور بحرینی توسط عالم مجاه دشیخ عیسی قاسم کنترل شده و اگرتصمیم ابلهانه آل خلیفه معادلات را تغییر دهد، مطمئناً تسریع در زوال حکومت حمد بن عیسی پادشاه کنونی بحرین اولین نتیجه ی آن خواهد بود.

,

تعرض به عالم ربانی شیخ عیسی قاسم خط قرمز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است و بیانیه سردار سلیمانی در اصل نوعی کنش انقلابی و جهادی در منطقه است که مردان دیپلمات را هم با خود همراه ساخته است؛ البته متن این بیانیه هرچند با زبان دیپلماسی تفاوت دارد ولی به منزله اقدام سلیقه ای و نسنجیده ی نظام نیست.

,

ازاین پیام حاکمان بی عقل بحرین می توانند این نکات را یادداشت کنند:

,

1- با حذف شیخ عیسی قاسم مردم بحرین به جای شنیدن فرمان منطقی آن عالم ربانی، ندای احساسات انقلابی شان را با گوش جان خواهند شنید، لذابه جای مشت های اعتراض و تظاهرات مسالمت آمیز از روش های انقلابی و انگشت های روی ماشه بهره خواهند برد.

,

2- درفرض جدید مردم بحرین چشم امید به کمک های موثر خارج از مرزها هم خواهند داشت و ملاحظات دیپلماتیک از بین خواهد رفت و کف خواسته ها سرنگونی رژیم جبار و خودخواه آل خلیفه خواهد بود.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه