اخبار داغ

مشتی از خروار

پوستر/حقوق بشر آمریکایی در ایران

پوستر/حقوق بشر آمریکایی در ایران
اقدامات تروریستی آمریکا در ایران در هفته ای خاص از تیرماه، در سالهای مختلف که به نام هفته حقوق بشر آمریکایی از آن یاد می شود تنها مشتی از خروارها اقدام آمریکای مدعی بشر دوستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛نظام جمهوری اسلامی ایران از روزهای آغازین شکل‌گیری مورد هجمه ناجوانمردانه دشمن قرار گرفت. یکی از راه‌هایی که در طول عمر انقلاب اسلامی همواره توسط دشمنان داخلی و خارجی به سرکردگی آمریکا مورد استفاده قرار گرفت، ترور بود. پرونده این اقدامات تروریستی قطورتر از آن است که بتوان به راحتی به آن پرداخت اما به نظر می‌رسد مقطع ششم تا ۱۲ تیر را می‌توان هفته‌ای ویژه در این میان به شمار آورد.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,
,
,
, ,

 

,

اقدامات تروریستی آمریکا در ایران در هفته ای خاص از تیرماه در سالهای مختلف که به نام هفته حقوق بشر آمریکایی از آن یاد می شود.

-ششم تیرماه سال ۱۳۶۰ سوء قصد نافرجام به حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی»

,
,
,

-هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ بمب گذاری و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو مهاجر عاشق و یار صدیق انقلاب اسلامی

,

-هشتم تیرماه سال ۱۳۶۰ ترور و به شهادت رساندن شهید محمد کچونی رئیس زندان اوین

,

-یازدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ ترور و به شهادت رساندن آیت الله صدوقی(ره) نماینده امام (ره) و امام جمعه یزد

,

-دوازدهم تیرماه سال ۱۳۶۷ شلیک مستقیم موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت تمامی ۲۹۰ مسافر و خدمه از جمله ۶۶ کودک و ۵۳ زن

,


دور از نظر نیست که آمریکا علی رغم ادعای سردمداری حمایت از حقوق بشر،همچنان رفتارهای ضدبشری را با ابزارهای متفاوت ادامه می‌دهد. تحریم و تهدید دو نمونه از ابزارهای فعلی آمریکا در مواجهه با ملت ایران است.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه