اخبار داغ

برپایی ایستگاه مشاوره و روانشناسی مقابله با مواد مخدر در مشکین دشت + عکس

برپایی ایستگاه مشاوره و روانشناسی مقابله با مواد مخدر در مشکین دشت + عکس
محسن انصاری نماینده ی سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز از برپایی سه ایستگاه مشاوره مقابله با مواد مخدر در مشکین دشت خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان، محسن انصاری نماینده ی سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز از برپایی ایستگاههای مشاوره مقابله با مواد مخدر  در مشکین دشت خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

 انصاری  گفت:از بین بردن پرده ی حیای کاذب در بین عموم مردم کاری بسیار دشوار است و در این راستا لازم است رسانه ی ملی ،خبرگزاری ها و تشکلهای مردم نهاد اطلاع رسانی صحیح را انجام دهند تا قدری از این فاصله ی بوجود آمده بین شهروندان و کارشناسان روانشناس در موضوعات مختلف از جمله مشاوره ی خانواده ،اعتیاد، طلاق ، کنترل خشم و…کاسته شود.

,

انصاری مشاوره ی چهره به چهره را از مهمترین راههای ایجاد رابطه ی منطقی برای پرسش سئوالات مردم و مشاورین دانست و گفت :اعتیاد بلای خانمان سوزی است که روز به روز کاهش سن معتادین را در جامعه شاهد هستیم و اگر خانواده ها از عواقب اعتیاد فرزندان خود اطلاعات کافی داشته باشند و بتوانند با فرزندان خود ارتباط صحیح برقرار کنند  در آینده ی نزدیک می توانیم شاهد کنترل اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان باشیم.

,

نماینده ی سازمان های مردم نهاد جوانان استان البرز برنامه ریزی صحیح و اصولی را برای تمامی افکار در جامعه و با گرایش های مختلف در سنین نوجوانی و جوانی از مهمترین اقدامات پیش روی دستگاههای متولی عنوان کرد و اظهار داشت:

,

اگر مسئولین ذیربط برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان صورت دهند و حمایت های لازم صورت پذیرد ،سمن های فعال در حوزه های اجتماعی طرحهای بسیار جذاب و تاثیرگذاری را به ادارات متولی اوقات فراغت ارائه خواهند داد.

,

دبیر سمن حامیان جوانان مستعد در انتها  از حمایت شورای اسلامی و شهرداری مشکین دشت ،معاونت پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان فردیس و اعضای سازمان مردم نهاد حامیان جوانان مستعد  در جهت برپایی همزمان سه ایستگاه در سه منطقه ی شهر مشکین دشت تقدیر و تشکر کرد.

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه