اخبار داغ

تخلیه شیر توسط دامداران معترض مقابل جهاد کشاورزی سمنان+تصاویر

تخلیه شیر توسط دامداران معترض مقابل جهاد کشاورزی سمنان+تصاویر
دامداران برای اعتراض به قیمت شیرخام این بار در سمنان و مقابل درب جهادکشاورزی استان تجمع و برای نشان دادن اعتراض خود اقدام به تخلیه شیرخام جلوی درب این ساختمان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت، دامداران برای اعتراض به قیمت شیرخام و واردات شیر خشک و علوفه این بار در سمنان و مقابل درب جهادکشاورزی استان تجمع و برای نشان دادن اعتراض خود اقدام به تخلیه شیرخام جلوی درب این ساختمان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

, ,

این بار نوبت به دامداران سمنانی رسید تا به عدم اجرای مصوبه ۲ سال قبل خرید هرکیلوگرم شیرخام به نرخ ۱۴۴۰ تومان اعتراض کنند.

,

 

,

, ,

, ,

به گزارش مرآت، در این شرایط، در روزهای اخیر شاهد واردات شیرخام و افت قیمت شیر دامداران در برخی مناطق به نرخ خرید هرکیلوگرم 1100 تومان هستیم.

,

یکی از دامداران سمنانی در این رابطه گفت: گوشت های یخی می خرند و وارد می کنند و از دامداران گوشت خریداری نمی کنند.

,

این دامدار با اشاره به واردات بی رویه شیر خشک، افزود: شیر خام را از دامداران خیرداری نمی کنند و یا به قیمت خیلی ارزان خریداری می کنند.

,

وی با بیان اینکه دولت قیمت 1450 تومان را برای شیر خام تصویب کرده است، اظهار کرد: مسئولین مربوطه این شیر را با قیمت 1100 تومان هم از ما خریداری نمی کنند.

,

دامدار سمنانی با تاکید براینکه نباید واردات شیر و گوشت صورت بگیرد، گفت: ما بهترین شیر را در ایران داریم که مسئولین قدر این نعمت را نمی دانند و باز هم واردات انجام می دهند.

,

وی درخصوص پایین آمدن قیمت علوفه گفت: قیمت علوفه زیر قیمت شده که بازار خریداری نمی کنند.

,

این دامدار ادامه داد: در این تجمعی که صورت گرفت هم مسئولین گفتند پیگیری می کنیم که اگر ده بار دیگر هم ما این تجمعات را انجام دهیم هیچ فایده ای ندارد.

,

, ,

پول شیر را 4 ماهه دریافت نکردیم

, پول شیر را 4 ماهه دریافت نکردیم,

یکی دیگر از دامداران سمنانی با اشاره به اینکه کارخانجات قیمت محصولات خود را پایین تر نمی آورد، گفت: قیمت شیر را ارزان می خرد ولی محصولات خود را به همان قیمت می فروشد.

,

این دامدار سمنانی با اشاره به اینکه روزانه 500 کیلو شیر در دامداری بنده تولید می شود، اظهار کرد: شیرهای ما داری بهترین کیفیت بوده است که قیمت آن در اسفندماه قیمت  1310 تومان و در فروردین 1285 تومان زده شده است ولی این مبالغ کجاست که ما 4 ماه است پول شیر را دریافت نکردیم.

,

وی با بیان اینکه  سویای آرژانتین با قیمت 1570 تومان وذرت نیز کیلویی 1000تومان خریداری می کند، افزود:این محصولات وارداتی است و وقتی که بنده 4 ماه است پول شر را نگرفتم چگونه و با چه شرایطی باید دامداری را بچرخانم؟

,

این دامدار سمنانی با اشاره به اینکه پول سویا در مدت 23 روز کیلویی 110 تومان اضافه شد، گفت: مراجعه کردم و گفتم شما که به ما بدهکار هستید یک ماشین سویا برایمان خالی کنید که در مدت 23 روز به من گفتند کیلویی 110 تومان روی جنس شما اضافه می کنیم.

,

وی، این مبلغ اضافی را سود و پول دلالی عنوان کرد و گفت: یک بار 15 تنی را یک میلیون و 600 هزار تومان باید دیرکرد بدهم که با این اوصاف چگونه باید پرداخت کنم.

,

این دامدار سمنانی با اشاره به وام صندوق توسعه بیان کرد: این وام قرار بود در طی 8 سال بازپرداختش صورت بگیرد و 3 سال نیز به دامدار تنفس داده شود که بدقولی کردند و 5 ساله کردند.

,

, ,

وی همچنین تصریح کرد: وقتی وام 52 میلیونی را گرفتم از فردای آن اقساطش شروع شده است که باید اسفند ماه 68 میلیون می ریختم که تا الان نتوانستم و مردادماه هم باید سر رسید دهم که با این شرایط بازار چگونه باید بازپرداخت ها صورت بگیرد.

,

دامداران سمنانی حمایت نمی شوند/ خرید شیر از شاهرود صورت می گیرد

, دامداران سمنانی حمایت نمی شوند/ خرید شیر از شاهرود صورت می گیرد,

یکی دیگر از این دامداران با اشاره به عدم‌حمایت از دامداران گفت: برخی ها شیر از شاهرود می آورند و شیر را به قیمت 1250 می فروشند در صورتی که مصوبه قیمت شیر 1440 تومان است پس رییس دامپزشکی مقصر است که مجوز به آنها می دهد.

,

, ,

وی اظهار کرد: دکتر سعیدی می گوید به 4 نفر این مجوز داده شده که از شاهرود شیر بیاورند که به او گفتیم چرا از خود سمنان نباشند جوابشان این بود که کیفیت شیر در این شهر پایین است.

,

این دامدار در ادامه افزود: اگر قانونی است چرا قیمت را می شکنند نباید این کارها را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه