اخبار داغ

کشته شدن 100 تروریست در "حلب" سوریه

کشته شدن 100 تروریست در "حلب" سوریه
گروه رسانه‌ای مقاومت در سوریه موسوم به «الاعلام الحربی» از کشته شدن نزدیک به 100 تروریست از اعضای «جیش الفتح» در ریف شمالی حلب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس،  عملیات شمال غرب سوریه که از بامداد شنبه آغاز شده تلفات سنگینی روی دست گروه‌های مسلح گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


منابع خبری از کشته شدن 100 نفر از تروریست‌های «جیش الفتح» در نبرد پنج روز گذشته با نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در ریف شمال غربی شهر حلب خبر دادند.

به گزارش گروه رسانه‌ای مقاومت در سوریه موسوم به «الاعلام الحربی»، شماری از این کشته‌ها که از ریف جنوبی حلب در حال اعزام به شمال غرب شهر حلب بودند، پیش از آنکه بتواند به نیروهای ارتش سوریه و هم‌پیمان‌های آن حمله کنند، در کمین نیروی هوایی و توپخانه ارتش سوریه کشته شدند.

جیش الفتح متشکل از 11 گروه است که الان در غرب و شمال حلب با ارتش سوریه در حال نبرد است. «جبهة النصرة»، «نور الدین الزنکی»، «أحرار الشام»، «فیلق الشام»، «الحزب الإسلامی الترکستانی»، «جیش العزة»، «أنصار الشام»، «الفرقة الساحلیة الأولى» «والثانیة»، «جیش النصر» و «جیش التحریر» در این ائتلاف هستند.

تروریست‌ها قصد داشتند با خودروهای بمب‌گذاری شده همانند آنچه که در خان طومان انجام دادند، خط دفاعی نیروهای مقاومت را در منطقه «المزارع» در هم شکسته و مناطق آزاد شده را تصرف کنند اما خودروهایی بمب‌گذاری شده قبل از اعزام به خط مقدم هدف گرفته و منهدم شدند.

تعداد قابل توجهی از کشته‌های جیش الفتح، از نیروهای ویژه آن موسوم به «نخبة الهجمات المتحرکة» است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه