اخبار داغ

فیس‌لیفت کادیلاک CTS و ATS +عکس

فیس‌لیفت کادیلاک CTS و ATS +عکس
کادیلاک فیس لیفت 2017 دو مدل CTS و ATS خود را رونمایی کرده است و سعی نموده در تکنولوژی و طراحی، آن‌ها را به سدان CT6 و کراس اوور XT5 نزدیک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پدال،  برای مدل ATS سه تریم ارائه‌شده است که به ترتیب لاکچری، پریمیوم لاکچری و پریمیوم پرفورمنس نام دارند. این تریم‌ها برای هر دو نسخهٔ سدان و کوپه ارائه می‌شوند. برای مدل CTS هم تیپ‌های لاکچری، پریمیوم لاکچری و V-Sport ارائه‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
, ,


در نسخه‌های جدید ATS و CTS، دو پکیج جدید Black Chrome و Carbon Black هم ارائه‌شده است که شامل دورنگ بدنهٔ جدید، رینگ‌های جدید و آپدیت‌ها و پیشرفت‌های اضافی برای سیستم سرگرمی CUE می‌شود. البته این سیستم سرگرمی که دارای امکاناتی چون سازگاری با کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل و اینترنت وای فای 4G LTE است، به‌صورت استاندارد برای هر سه خودروی ATS سدان و کوپه و CTS مدل 2017 ارائه می‌شوند.
 

,
,
,

,

, ,

, ,

, ,



تغییرات ظاهری در CTS جدید شامل تغییر جلوپنجره (به‌جز در مدل‌های V-Sport و CTS-V)، دیفیوزر، سپر عقب و سر اگزوزها می‌شود. همچنین این خودرو به تکنولوژی آینهٔ وسط مانیتوری که برای اولین بار در سدان CT6 ارائه شد نیز مجهز شده است. در این سیستم، در آینهٔ داخل خودرو بجای آینه یک نمایشگر TFT-LCD با پیکسل 240×1280 نصب‌شده است و تصویر پشت خودرو را از طریق دوربین نشان می‌دهد که موجب کاهش تابش‌های خیره‌کنندهٔ نور چراغ‌های خودروهای پشت سر و همین‌طور ارائهٔ تصویری بهتر در شرایط نوری کم می‌شود.

,
,
,

,

, ,

, ,

 

,
 
,

در کل کادیلاک اصلاحات مثبتی را در خودروهای ATS و CTS خود انجام داده و به‌زودی آن‌ها را راهی بازار خواهد کرد تا نبرد سختی را با سدان‌های پریمیوم بازار و خصوصاً آلمانی‌ها آغاز کنند.
 

,
,

 
,

, ,

, ,

, ,
 
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه