اخبار داغ

یادداشت؛

نه به دشمن خونخوار!

نه به دشمن خونخوار!
آری! متأسفانه چراغ سبز های دولتمردان ما به دشمن صهیونیستی زیاد شده و همچنان ادامه دارد! از عضویت غیرقانونی ظریف در جاسوسخانه ی فیلتر شدۀ فیسبوک(!) تا عدم فیلتر نرم‌افزار صهیونیستی "تلگرام"(!)...آیا بهتر نیست دولت محترم در اجرای وظایف قانونی خود و با هدف صیانت از حقوق شهروندی به سرعت اقدام به مسدود سازی شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی کند؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام خامنه ای (مدظلّه العالی) :"پی گیری کردن، مطالعه کردن، درباره ی مسأله اندیشیدن، آن راپخته کردن، راه کار اجرایی را برای آن جستجو کردن، برای طرحش با مراکز دست اندرکار و مجری تلاش کردن و فعالیت کردن و بالاخره خود وارد میدان کارشدن و در کنار آن، مطالبه و طلب کاری و مدعا داشتن؛ این ها جزء وظایف و تکالیف جوان است که این را بایستی جوان ما درک کند.[1]"

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, [1], [1],

 

,

امروزه با توجه به پیشرفت سریع علم و بالا رفتن سطح آگاهی عمومی ملت های جهان، بیش از یک قرن است که استعمارگران از طریق برنامه ها و سیاست های فرهنگی، روش نفوذ در کشورها را تغییر داده اند و تلاش می کنند از راه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به اهداف شوم خود برسند؛ چرا که فهمیده اند بهترین راه نفوذ در سایر کشورها، نفوذ در فرهنگ و استحاله ی درونی آنهاست. دشمنان می خواهند فرهنگ و ارزش های مورد پسند خود را، به عنوان الگوی مترقی در جامعه هدف جلوه داده و از این طریق به راحتی معیارهای بومی و ملی کشورها را مورد هجوم و شبیخون قرار دهند. بنابراین برای پیروزی در این تهاجم و نبرد نیاز به مهم ترین، دقیق ترین و راحت ترین ابزار جنگ روانی دارند و آن، شناخت و مطالعه روحیّات و خُلقیّات کشور مورد تهاجم می باشد تا بتوانند با محاسبه دقیق تری به جنگ علیه آن کشور بپردازند.

,

 

,

در عصر کنونی، هیچ ابزاری مانند فضای مجازی و شبکه های به اصطلاح اجتماعی حاصل از آن، به این قدرت و سرعت نمی تواند به تحقق این جنگ روانی کمک کند؛ به گونه ای که به راحتی در این جاسوس کده های همیشه همراه، نقض حریم خصوصی و حقوق شهروندی و همچنین جاسوسی اتفاق می افتد؛ و این در حالی است که هیچ دولت و هیچ قانونی، در هیچ کشوری نمی پذیرد که یک سرویس جاسوسی_تروریستی، اطلاعات مردم و مسئولین و سازمان هایشان را تخلیه کند و منجرِّ به خطر انداختن امنیّت ملّی آن کشور شود.

,

 

,

از جمله نرم افزارهای جاسوسی[2] جمع آوری اطلاعات، شبکه فیس بوک و سرویس های موبایلی و اشتراک عکس آن کمپانی صهیونیستی یعنی "واتس اپ" و "اینستاگرام" است که مدیریت تمام این مجموعه ها به عهده "مارک زاکربرگ" تأثیر گذارترین صهیونیست جهان می باشد. جالب است بدانید تنها ده درصد افراد فعال در این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی آمریکایی اند! اصولا روش کسب درآمد این شرکت ها، استفاده از داده های رد و بدل شده و کاوش میان آن هاست و این درحالی است که در این شرکت ها حقوق مردم قابل استیفا نخواهد بود.

, [2], [2],

 

,

مدیران صهیونیستی این شبکه های ضد اجتماعی به دنبال رسیدن به مهم ترین هدف خود یعنی " گسترش صلح به سبک صهیونیستی" می باشند که در پشت پرده وحقیقت این شعار سیاست مدارانه و وحشیانه، نه تنها خبری از صلح نیست بلکه جنگ وکشتار خونین میلیون ها مسلمانِ فلسطینی، لبنانی، یمنی، سوری، نیجریه ای و هزاران هزار مسلمان دیگر در نقاط مختلف دنیا، تجاوز به سرزمین و خاک آنان و بیرون کردن از سرزمین هایشان است که همگی در راستای هدف تبدیل اسرائیل منفور، نامشروع و کوچک به اسرائیل بزرگ می باشد! این دشمنان خبیث، ایران اسلامی را بزرگ ترین خطر بر سرِ راه رسیدن به اهداف شوم و شیطانی خود می دانند؛ بنابراین با سعی به نفوذ در ایران و ایجاد زمینه برای استحاله فرهنگی و با استفاده از ابزار جنگ روانی در صدد برطرف کردن این مانع می باشند. سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی با بکارگیری تمامی جذابیت های ممکن همانند شبکه های ضد اجتماعی و ماهواره ای آمریکایی_صهیونیستی، نهایت خدمت رسانی را به دشمنان اسلام و مسلمین در راستای رسیدن به اهداف شوم و شیطانی شان انجام می دهند.

,

 

,

اینجاست که با پی بردن به دشمنیِ دشمنان و بعضی از ابزار آنان، سؤالاتی برایمان بوجود می آید که:

,

آیا واقعا قوانین سخت گیرانه ای در مورد این شبکه های اجتماعی_صهیونیستی که با امنیّت ملّی مرتبط است، وجود ندارد؟ و یا اگر قانونی داریم چرا قوه ی مقننه به عنوان حافظ قانون و نماینده مردم، کمیسیون امنیت ملی، کمیسیون فرهنگی و کمیسیون اقتصادی به وظایف ذاتی خودشان عمل نمی کنند؟ و یا اگر دستوری صادر شده، چرا در صورت بی توجهیِ به دستور، خائنین به حقوقِ نظام و ملت و قانون اساسی را تحت فشار قرار نداده اند و یا آنها را برکنار نکرده اند؟

,

دستگاه قضا باید این شبکه های به واقع ضد اجتماعی را مسدود کند و وزارت ارتباطات نیز نمونه های داخلی را تقویت نماید و به جوان های نخبه ایرانی (براساس باورهای خودمان) اعتماد کند. چرا که برخی کشورها مبتنی برخواست مردم و فرهنگ و قوانین خودشان، شبکه های اجتماعی خاص خودشان را تولید کرده اند. مانند تانگو ژاپنی، هایک هندی، وی کی روسیه، وی چت چینی و...

,

 

,

براستی این بد افزارهای صهیونیستی بدون داشتن پیوست فرهنگی[3] یعنی بدون مجوز، چگونه در ایران عزیز ما وارد شده اند و فعالیت می کنند؟ آیا نظارتی بر روی این شبکه های اجتماعی صهیونیستی وجود دارد؟ آیا حضور این بد افزارها در ایران خلاف قوانین و مصالح امنیتی کشور نیست؟[4]

, [3], [3], [4], [4],

آیا مسئولین محترم نمی دانند که این نرم افزارهای صهیونیستی چه ضربه ای به تولیدات و نرم افزار های مشابه داخلی در بحث حمایت از تولیدات ملی بنابر امر رهبر معظم انقلاب اسلامی _امام خامنه ای (مدظلّه العالی)_ وارد می کنند؟! آیا سکوت مسئولین در برابر نقض حقوق شهروندی مردم ایران جایز است؟! آیا عضویت و فعالیت در این جاسوسکده های همیشه همراه صهیونیستی باعث تقویت دشمنان اسلام و مسلمین و یا همان اعانه ی ظالم[5] نمی شود؟ و آیا نرم افزارها ی صهیونیستی هم به مثابه کالای خارجی نیستند[6]؟!

, [5], [5], [6], [6],

 

,

بنابه فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظلّه العالی) درتاریخ 26/01/1383 خطاب به مسئولین چنین بیان فرمودند که:

,

"ما مسؤولان خیلی باید مراقب حرف زدن و تصمیمگیری خود باشیم. مسئولیت به همین علت محترم است و به همین جهت است که مردم برای مسؤول احترام قائلند؛ چون پشت سرِ کار و تصمیمگیری او، دنیایی از مسؤولیت وجود دارد که او قبول میکند. اگر این شخص خود را مسئول دانست، واقعا شایستهی این تکریم و احترام هم هست؛ اما اگر مسئول ندانست، همه چیز مشکل میشود."

, , , , , ,

از جمله چشم پوشی هایی که برخی مسئولین نسبت به اوامر و هشدارهای جدی امام خامنه ای (مدظلّه العالی) داشته اند _که ان شاءالله عامدانه نبوده _ در باب فرهنگ بوده است.

,

 

,

صداوسیما به عنوان یک نهاد فرهنگی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی در جایگاه یک  دانشگاه عمومی و بسیارتأثیرگذار برای مردم جامعه می باشد. لذا از این ارگان فرهنگی، سیاسی، اقتصادی واجتماعی، در خصوص این جبهه مهم و خطیر فضای مجازی، مسئولیت پذیری، دلسوزی و بصیرت دهی بیشتری انتظار می رود. چرا که دسته این چاقوی دولبه ی نجات فرهنگ و ارزش ها یا قتل فرهنگ و ارزش ها دردستان این نهاد تاثیرگذار است. البته جای بیان و تقدیر است که روشنگری درخصوص فضای سایبری شروع شده است، اما تاسف آور است که همان برنامه های معدود نیز در ساعات پایانی شب، یعنی زمانی که کمترین افراد، مخاطب تلویزیون هستند، پخش می شود.

,

 

,

با این وجود، از شما می خواهیم که این دیرکَرد بصیرت دهی در مواجه با شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی را با حمایت از نرم افزارهای داخلی و تبلیغ علیه نجس افزارهای صهیونیستی نظیر تلگرام، واتس اپ، وایبر و اینستاگرام را جبران کنید و امیدواریم که این بار اقدامات لازم را سریع و به موقع انجام دهید تا از ترویج فرهنگ منحط غربی و آثار آن در کشور جلوگیری شود.

,

امروزه در کشوری چون ایران که اساس و بنیان اعتقادی مردم، مکتبی چون اسلام است؛ پیاده کردن بسیاری از افکار شوم دولت های نجس صهیونیستی به سادگی سایر کشورهای تحت سلطه آن ها نیست و همین عاملی شده تا گام به گام و با شیوه های عجین شده با مباحث اعتقادی، و ظاهری مزین شده به گونه ای که عامه پسند باشد وارد میدان استحاله فرهنگی جامعه ما شوند. و بی شک این حمایت درونی برخی از سیاستمداران داخلی است که میدان را برای عرض اندام این دولت های نجس صهیونیستی باز کرده است! و متأسفانه مسئولین همچون کبک سر در برف کرده اند و در توهم آن به سر می برند که کسی متوجه خیانت آشکارشان نمی شود!

,

 

,

از آنجا که ضرورت مسدود سازی شبکه های اجتماعی خارجی به همه مسئولین کشور گوشزد شده است(!) و از مدت ها قبل نیز توسط قوه قضاییه عنوان شده بود(!) و با اینکه معاون اول رئیس دستگاه قضا نسبت به حذف مصادیق مجرمانه در این شبکه ها ضرب الاجل یک ماهه ای به وزیر ارتباطات ارائه داده اند، چرا هنوز اقدام مؤثری از سوی دولت در این زمینه صورت نگرفته است؟!

,

آری! متأسفانه چراغ سبز های دولتمردان ما به دشمن صهیونیستی زیاد شده و همچنان ادامه دارد! از عضویت غیرقانونی ظریف در جاسوسخانه ی فیلتر شدۀ فیسبوک(!) تا عدم فیلتر نرمافزار صهیونیستی "تلگرام"(!)...

, ,

 

,

متأسفانه علیرغم اینکه می بینیم رئیس دستگاه قضا در اجلاس مقامات قضایی اعلام کرده اند: "از دستورات قضایی با تمام توان دفاع می کنم؛ اجازه نمی دهم حتی یک دستور قضایی اجرا نشود."و علیرقم آنکه اکنون ساز وکار قضایی مسدود سازی شبکه های مجازی صهیونسیتی، در بالاترین سطح صادر شده و صددرصد هم قانونی است، دولت به سادگی، جلوی اجرای این دستور را گرفته است! و قوه قضاییه با تمام توانی که قانون به او داده است متأسفانه هنوز نتوانسته دستوری که از ناحیه خودش صادر شده را اجراکند!

,

آیا بهتر نیست دولت محترم در اجرای وظایف قانونی خود و با هدف صیانت از حقوق شهروندی به سرعت اقدام به مسدود سازی شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی کند؟!

,

اینترنت، هم اکنون نیز بیش از آنکه درخدمت انسان باشد، درخدمت شیطان است و دیری نخواهد پایید که با کم کاری مسئولان و عدم نظارت دقیق آن ها، جامعه ما به تسخیر این شیطان عظیم صهیونیستی در آید!

,

 

,

زهرا نوکاریزی؛ فعال فضای مجازی

,


[1] - بیانات در دیدار دانشجویان نخبه و نفرات برتر کنکور و فعالان تشکلهای سیاسی فرهنگی دانشگاهها  1386/07/17

[2] - «جولین آسانژ» مؤسس «ویکیلیکس» در مصاحبه با شبکه خبری راشاتودی گفت :به اعتقاد وی، فیسبوک، عظیمترین پایگاه دادهها است که حاوی اسامی و سوابق مردم مختلف جهان است و در آن، کاربران به صورت داوطلبانه اطلاعات خود را ارائه میدهند غافل از این که این شبکه اجتماعی برای استفاده سازمانهای جاسوسی آمریکا ایجاد شده است.http://tahlilpress.ir/?p=6495  تاریخ انتشار:06/07/94

 

[3] - در جمهوری اسلامی ایران براساس ماده ی یک سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه ،هر پروژه و طرح مهمی در کشور باید با پیوست فرهنگی ارائه شود که در همین راستا کمیسیون پیوست فرهنگی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد و در این مدت فقط یک طرح در کشور پیوست فرهنگی داشته است و آن هم رایتل بوده و جالب اینکه پیوست فرهنگی این شرکت نیز یک صفحه سفید است که بالای آن نوشته شده: پیوست فرهنگی! وپایین این صفحه ی سفید را مقامات مربوطه امضا کرده اند، یعنی به خاطر مجوز، یک صفحه ی سفید با عنوان پیوست فرهنگی! این دهن کجی به قانون را واقعا کجا می توان پیدا کرد؟www.snn.ir

[4] - یا اینکه بعضی آقازاده ها برطبق منافع خود اجازه ورود و فعالیت را داده اند؟؟؟؟!!!

[5] - اعانه ظالم و یا همان تقویت دشمنان اسلام و مسلمین ؛یعنی اینکه ما با خریداری یک نرم افزار، خدماتی به دشمن برسانیم ویا به نحوی از این نرم افزارها استفاده کنیم که سودش به جیب دشمنان اسلام و مسلمین برود؛ مثل برخی برنامه ها که اصل ورود به آن ها وتعداداستفاده کنندگان از آنها برای صاحبش مفید است همین ورود به برنامه ها ازنظر فقهی حرام می باشد چراکه نرم افزار ها هم به مثابه کالا هستند. فرقی نمی کند که این کالا سخت افزار باشد یا نرم افزار و این توصیه ای که گفته اند:" اگر کالایی مشابه داخلی دارد،از کالاهای خارجی استفاده نکنید"،شامل نرم افزار ها هم می شود وباید از نرم افزار داخلی استفاده کرد. www.khamenei.ir

 

,
,
,

[1] - بیانات در دیدار دانشجویان نخبه و نفرات برتر کنکور و فعالان تشکلهای سیاسی فرهنگی دانشگاهها  1386/07/17

,

[1] - بیانات در دیدار دانشجویان نخبه و نفرات برتر کنکور و فعالان تشکلهای سیاسی فرهنگی دانشگاهها  1386/07/17

, [1], [1], , , ,

[2] - «جولین آسانژ» مؤسس «ویکیلیکس» در مصاحبه با شبکه خبری راشاتودی گفت :به اعتقاد وی، فیسبوک، عظیمترین پایگاه دادهها است که حاوی اسامی و سوابق مردم مختلف جهان است و در آن، کاربران به صورت داوطلبانه اطلاعات خود را ارائه میدهند غافل از این که این شبکه اجتماعی برای استفاده سازمانهای جاسوسی آمریکا ایجاد شده است.http://tahlilpress.ir/?p=6495  تاریخ انتشار:06/07/94

 

,

[2] - «جولین آسانژ» مؤسس «ویکیلیکس» در مصاحبه با شبکه خبری راشاتودی گفت :به اعتقاد وی، فیسبوک، عظیمترین پایگاه دادهها است که حاوی اسامی و سوابق مردم مختلف جهان است و در آن، کاربران به صورت داوطلبانه اطلاعات خود را ارائه میدهند غافل از این که این شبکه اجتماعی برای استفاده سازمانهای جاسوسی آمریکا ایجاد شده است.http://tahlilpress.ir/?p=6495  تاریخ انتشار:06/07/94

, [2], [2], , , , , , , http://tahlilpress.ir/?p=6495, http://tahlilpress.ir/?p=6495, :,

 

,

[3] - در جمهوری اسلامی ایران براساس ماده ی یک سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه ،هر پروژه و طرح مهمی در کشور باید با پیوست فرهنگی ارائه شود که در همین راستا کمیسیون پیوست فرهنگی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد و در این مدت فقط یک طرح در کشور پیوست فرهنگی داشته است و آن هم رایتل بوده و جالب اینکه پیوست فرهنگی این شرکت نیز یک صفحه سفید است که بالای آن نوشته شده: پیوست فرهنگی! وپایین این صفحه ی سفید را مقامات مربوطه امضا کرده اند، یعنی به خاطر مجوز، یک صفحه ی سفید با عنوان پیوست فرهنگی! این دهن کجی به قانون را واقعا کجا می توان پیدا کرد؟www.snn.ir

,

[3] - در جمهوری اسلامی ایران براساس ماده ی یک سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه ،هر پروژه و طرح مهمی در کشور باید با پیوست فرهنگی ارائه شود که در همین راستا کمیسیون پیوست فرهنگی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد و در این مدت فقط یک طرح در کشور پیوست فرهنگی داشته است و آن هم رایتل بوده و جالب اینکه پیوست فرهنگی این شرکت نیز یک صفحه سفید است که بالای آن نوشته شده: پیوست فرهنگی! وپایین این صفحه ی سفید را مقامات مربوطه امضا کرده اند، یعنی به خاطر مجوز، یک صفحه ی سفید با عنوان پیوست فرهنگی! این دهن کجی به قانون را واقعا کجا می توان پیدا کرد؟www.snn.ir

, [3], [3], www.snn.ir ,

[4] - یا اینکه بعضی آقازاده ها برطبق منافع خود اجازه ورود و فعالیت را داده اند؟؟؟؟!!!

,

[4] - یا اینکه بعضی آقازاده ها برطبق منافع خود اجازه ورود و فعالیت را داده اند؟؟؟؟!!!

, [4], [4],

[5] - اعانه ظالم و یا همان تقویت دشمنان اسلام و مسلمین ؛یعنی اینکه ما با خریداری یک نرم افزار، خدماتی به دشمن برسانیم ویا به نحوی از این نرم افزارها استفاده کنیم که سودش به جیب دشمنان اسلام و مسلمین برود؛ مثل برخی برنامه ها که اصل ورود به آن ها وتعداداستفاده کنندگان از آنها برای صاحبش مفید است همین ورود به برنامه ها ازنظر فقهی حرام می باشد چراکه نرم افزار ها هم به مثابه کالا هستند. فرقی نمی کند که این کالا سخت افزار باشد یا نرم افزار و این توصیه ای که گفته اند:" اگر کالایی مشابه داخلی دارد،از کالاهای خارجی استفاده نکنید"،شامل نرم افزار ها هم می شود وباید از نرم افزار داخلی استفاده کرد. www.khamenei.ir

,

[5] - اعانه ظالم و یا همان تقویت دشمنان اسلام و مسلمین ؛یعنی اینکه ما با خریداری یک نرم افزار، خدماتی به دشمن برسانیم ویا به نحوی از این نرم افزارها استفاده کنیم که سودش به جیب دشمنان اسلام و مسلمین برود؛ مثل برخی برنامه ها که اصل ورود به آن ها وتعداداستفاده کنندگان از آنها برای صاحبش مفید است همین ورود به برنامه ها ازنظر فقهی حرام می باشد چراکه نرم افزار ها هم به مثابه کالا هستند. فرقی نمی کند که این کالا سخت افزار باشد یا نرم افزار و این توصیه ای که گفته اند:" اگر کالایی مشابه داخلی دارد،از کالاهای خارجی استفاده نکنید"،شامل نرم افزار ها هم می شود وباید از نرم افزار داخلی استفاده کرد. www.khamenei.ir

, [5], www.khamenei.ir,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه