اخبار داغ

آماده‌باش مجریان طرح های دریا در مازندران

آماده‌باش مجریان طرح های دریا در مازندران
استاندارمازندران گفت:حتی از غرق یا کشته شدن یک مسافر در حوادث مختلف در مازندران متأثر می‌شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلنا، استاندار مازندران  در جلسه ستاد اجرایی طرحهای ساماندهی دریا گفت : با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و حضور گسترده مسافران و گردشگران همه مجریان طرح دریا باید در آماده باش کامل باشند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


ربیع فلاح جلودار از کاهش 63 درصدی غریق در در دو سال گذشته خبر داد و گفت : حتی از غرق یا کشته شدن یک مسافر در حوادث مختلف در مازندران متأثر می‌شویم.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم مازندران در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: این حضور مایه خرسندی و قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین است.

فلاح با بیان اینکه باید خوشحال باشیم که خداوند مواهب زیادی را در اختیار مازندران قرار داده است، افزود: باید از این ظرفیت‌ها برای عمران و آبادی و رضایتمندی مردم عزیز کشورمان استفاده کنیم

مقام عالی دولت در استان با تأکید بر تشکیل ستاد اجرایی طرح‌های دریا در شهرستان‌ها، بیان کرد: باید تقسیم کار مشخصی در این زمینه صورت بگیرد و بر نقاط حادثه‌خیز دریا مدیریت و نظارت جدی شود .

فلاح از خدمات نیروی انتظامی و دریابانی در ایجاد امنیت در ساحل و دریا قدردانی کرد و گفت: همه باید احساس کنیم که شهروندان و مسافران از خانواده خودمان هستند و راضی نمی‌شویم مشکلی برای آنها ایجاد شود.

استاندار مازندران خطاب به فرمانداران و مجریان طرح دریا بر مدیریت کامل بر طرح‌های دریا تأکید کرد و گفت: نباید اتفاقی بر اثر سهل‌انگاری اتفاق بیفتد که غیر قابل برگشت باشد.

وی تصریح نمود : در مازندران همسوئی و هم افزایی خوبی در دستگاههای اجرایی وجود دارد در این راستا مدیریت منسجم ، هماهنگ و با تقسیم کار مشخص می تواند زمینه ارائه خدمات بهتر را به مسافرین فراهم کند .

استاندار مازندران ادامه داد : همه باید تلاش کنیم تا بستر نشاط ، آرامش و حفظ جان مسافرین فراهم شود .

وی خواستار حضور جدی تر صدا و سیما و دستگاههای فرهنگی در زمینه طرح های ساماندهی دریا شد و گفت نجات 2 هزار نفر از غرق شدن در سال گذشته جای تقدیر دارد و ما معتقدیم حتی یک نفر غرقی هم زیاد است .

در این جلسه یونسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ، تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران ، میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران ، جمعی از فرمانداران و مسئولین کمیته های طرح ساماندهی دریا به بیان نظرات و گزارش در مورد اجرای طرح پرداختند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه