اخبار داغ

۶ خوراکی که نیکوتین را از بدن‌تان بیرون می‌راند

۶ خوراکی که نیکوتین را از بدن‌تان بیرون می‌راند
قابل توجه سیگاری‌های کنونی و سابق این ۶ خوراکی اعجاب انگیز نیکوتین را از بدن تان بیرون میکند. سیگار کشیدن یکی از جدی‌ترین مسائل سلامتی در دنیا است. در ایالات متحده تقریبا ۵۰۰.۰۰۰ نفر در هر روز به دلیل کشیدن سیگار می‌میرند. دلایل مرگ شامل سرطان، سکته، مشکلات تنفسی، و مشکلات سلامتی بسیار بیش‌تری است که به سیگار کشیدن مرتبط است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هلث دیگزت، قابل توجه سیگاری‌های کنونی و سابق این ۶ خوراکی اعجاب انگیز نیکوتین را از بدن تان بیرون میکند. سیگار کشیدن یکی از جدی‌ترین مسائل سلامتی در دنیا است. در ایالات متحده تقریبا ۵۰۰.۰۰۰ نفر در هر روز به دلیل کشیدن سیگار می‌میرند. دلایل مرگ شامل سرطان، سکته، مشکلات تنفسی، و مشکلات سلامتی بسیار بیش‌تری است که به سیگار کشیدن مرتبط است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


یک سیگار از هزاران عامل شیمیایی تشکیل شده است که تعداد ۶۰ تای آنها عامل ایجاد سرطان هستند.

آن‌چه سیگار کشیدن را بسیار اعتیادآور می‌کند عامل اعتیادآورش به نام نیکوتین است. شرکت‌ها از این حقیقت به سود خود استفاده می‌کنند و سطوح نیکوتین موجود در سیگارها را دست‌کاری می‌کنند تا مطمئن شوند مشتریان‌شان، افراد سیگاری، معتاد می‌شوند. بسیار ناراحت‌کننده است که بدانیم شرکت‌ها آزادانه به محصول‌شان مواد مضر اضافه می‌کنند تا فروش کنند و سود ببرند.

با این وجود خبر خوب آن است که خوراکی‌هایی وجود دارند که می‌توانند نیکوتین بدن‌تان را بیرون برانند.

۱. وقتی سیگار می‌کشید بدن‌تان کم‌آب می‌شود. بدن‌تان را به سطح معمول آب برسانید و با نوشیدن مقدار زیادی آبنیکوتین را از بدن‌تان بیرون برانید.

۲. وقتی سیگار می‌کشید سطوح ویتامین آ، سی، و‌ای بدن‌تان کاهش می‌یابد. با خوردن میوه‌ای سرشار از این ویتامین‌ها آنها را بازیابی کنید: کیوی.

۳. اسفناج سرشار از اسید فولیک و ویتامین‌ها است.

۴. نیکوتین‌ به پوست‌تان هم آسیب هم می‌زند. با نوشیدن آب‌هویج از پوست‌تان مراقبت کنید که حاوی مقادیر زیادی ویتامین آ، کا، سی و بی‌است و اثبات شده که نیکوتین‌ را به خوبی از بدن دفع می‌کند.

۵. نوشیدن آب‌پرتقال به طور مداوم استرس را کاهش داده و متابولیسم را سوخت‌وساز را بالا می‌برد.

۶. بیش‌تر بروکلی بخورید تا سطوح کاهش‌یافته‌ی ویتامین ب۵ و سی را در بدن‌تان بازیابی کنید.

یادتان باشد این خوراکی‌ها را در فهرست خریدتان بگنجانید تا دفعه‌ی بعد که خرید می‌روید آنها را فراموش نکنید.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه