اخبار داغ

استاندار سمنان:

مشارکت مردم استان سمنان برای بازسازی عتبات عالیات افزایش یابد

مشارکت مردم استان سمنان برای بازسازی عتبات عالیات افزایش یابد
استاندار سمنان گفت: مردم کمک های خود را در بخش های مختلف بصورت مشخص و از طریق کانال های موجود در این ستاد اهدا کرده و عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمد رضا خباز استاندار سمنان در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیت در استان سمنان با بیان اینکه فضای مناسب و تجهیزات مورد نیاز در اختیار این ستاد قرار خواهد گرفت، گفت: استان سمنان نیز این آمادگی را دارد تا نظیر اقدامات دیگر استانهای کشور در زمینه ی مشارکت های مردمی در عرصه ی بازسازی عتبات عالیات را اجرایی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

 استاندار سمنان با اشاره به اینکه هر تصمیمی که بر اساس خرد جمعی اتخاذ شود، بی شک موفقیت و پیروزی را در بر خواهد داشت، افزود: دستگاههای اجرایی استان سمنان نیز در زمینه ی بازسازی عتبات عالیات مطمئنا  پای کار بوده و بدنبال یک محرک می گردند.

,

وی ضمن استقبال از طرح مشارکت مردم استان سمنان در پذیرش پروژه ای بنام مردم این استان در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور،  از اهالی این استان خواست تا کمک های خود را در بخش های مختلف بصورت مشخص و از طریق کانال های موجود در این ستاد اهدا کرده  و عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان دهند.

,

خباز ضمن اظهار رضایت از اعزام 7000 نفری اهالی این استان در اربعین حسینی سال 1394 گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان زمینه را به گونه ای فراهم کند که در اربعین آینده شاهد حضور گسترده تر مردم و نیز خدمات رسانی بیشتر به آنان باشیم.

,

, ,

فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان حرکتی مردمی است

, فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان حرکتی مردمی است,

 رمضانعلی حلوایی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان  در این جلسه گفت:  با عنایت به عشق و ارادت مردم استان سمنان به خاندان عصمت و طهارت و بویژه مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) و سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و علمدار کربلا حضرت باب الحوائج ابالفضل العباس (ع)، در نظر است تا با قبول پروژه ای شایسته و در خور شان مردم استان سمنان ، شاهد حرکتی مردمی و خلق صحنه هایی ناب از حضور عاشقان آل الله در بازسازی عتبات عالیات توسط مردم این استان باشیم.

,

 حلوایی با بیان اینکه فعالیت این ستاد در استان سمنان حرکتی مردمی بوده است، افزود: طی مدت زمان فعالیت این ستاد در استان سمنان شاهد اهداء کمک های مردمی در قالب های گوناگون  جهت مشارکت در امر بازسازی عتبات عالیات بوده ایم.

,

وی همچنین تصریح کرد: این فعالیت بصورت همه جانبه و فراگیر نبوده که لازم است ضمن مشارکت مطلوب تمامی دستگاهها و نیز اهالی این استان شاهد رشد سریع و همه جانبه ی این کمک ها باشیم.

,

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان سمنان همچنین با تجلیل از مساعدت استاندار سمنان بیان کرد: روحیه و خلقیات معنوی و عشق و ارادت مسئولان نظام و مردم انقلابی به سرور و سالار شهیدان سبب شده است تا امروزه در سطح کشور موج اهداء کمک های مردمی و نیز اعزام های مستمر کارشناسان و متخصصان را به عتبات عالیات شاهد باشیم.

,

وی از استاندار سمنان خواست تا با عنایت به فعالیت های گسترده ی ستادهای استانی در مراکز استانهای کشور و با الگو گیری از قرارداهای منعقد شده میان این ستاد و دستگاههای اجرایی در این استان نیز همچون سایر استانها این اقدامات صورت گیرد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه