اخبار داغ

آشنایی با کارآفرین زنجانی:

استاد دانشگاهی که علم را با عمل آمیخت/درآمد 3 میلیونی کارآفرین زنجانی از طرح اقتصاد مقاومتی

استاد دانشگاهی که علم را با عمل آمیخت/درآمد 3 میلیونی کارآفرین زنجانی از طرح اقتصاد مقاومتی
استاد یکی از دانشگاههای زنجان با تکیه بر اقتصاد مقاومتی با راه انداری گاوداری زمینه اشتغال هفت نفر را فراهم کرده است و ماهیانه سه میلیون تومان در آمد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاوه احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان با بیان اینکه 46 سال دارم و استاد دانشگاه هستم، اظهار کرد: از سال 76 کار پرورش گاو گوشتی را در زنجان شروع کرده ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه از سال 76 با عزمی راسخ گاوداری را در زمینه پرواربندی آغار کرده ام، تصریح کرد: برای شروع خانواده ام  کمکم کرده اند تا بتوانم گاو داری را راه اندازی کنم .

,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال 7 نفر را فراهم کرده است

, کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال 7 نفر را فراهم کرده است,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه برای راه اندازی گاوداری 30 میلیون تومان هزینه کرده ام، افزود: با راه اندازی گاوداری زمینه اشتغال چهار نفر به صورت مستقیم و سه نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شده است.

,

احمدی با اشاره به اینکه خود بنده در رشته دامداری فارغ التحصیل شده ام، افزود: علت اصلی راه اندازی گاوداری علاقه به رشته تحصیلی بود و در این راستا دوره های آموزشی که سپری کرده بوده ام خیلی کمکم کرد تا بتوانم گاوداری را راه اندازی کنم.

,

, ,

درآمد سه میلیون تومانی از گاوداری

, درآمد سه میلیون تومانی از گاوداری,

وی با بیان اینکه به طور ماهیانه از گاوداری سه میلیون تومان سود خالص دریافت می کنم، گفت: هزینه های ناخالص در آمدی از گاوداری صرف خرید علوفه و گوساله می شود تا تعداد پرواربندی را توسعه دهم.

,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه اکثر مواقع گوساله ها را بدون واسطه و دلال مستقیماً وارد کشتارگاه می کنم، گفت: اگر گوساله های وارده به کشتارگاه توسط واسطه یا دلالان انجام شود به سودی که باید به آن برسم نخواهم رسید.

,

احمدی خاطرنشان کرد: گوساله های پرورش داده شده در گاوداری بلافاصله بعد از کشتار توسط قصابان خریداری می شود تا از این طریق وارد بازار فروش شود.

,

وی با اشاره به اینکه 300 میلیون ریال از بسیج سازندگی وام اشتغال زایی دریافت کرده ام، اظهار کرد: با وام 30 میلیونی بسیج سازندگی 12 گوساله خریداری کرده ام و تعداد گوساله های خود را افزایش داده ام.

,

, ,

ماهانه 10 تن گوشت وارد بازار فروش می شود

, ماهانه 10 تن گوشت وارد بازار فروش می شود,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه به طور متوسط 10 تن گوشت وارد بازار فروش می شود، افزود: سالانه 120 تن گوشت قرمز توسط گاوداری تولید می شود و برای عرضه به بازار فروش به کشتارگاه ارسال می شود.

,

احمدی با اشاره به اینکه اداره دامپزشکی در کار واکسیناسیون و مایه کوبی همکاری خوبی داشته اند، تصریح کرد: طبق مقررات دامپزشکی استان زنجان در بحث واکسیناسیون اقدامات لازم را انجام داده اند.

,

مدرک دلیلی برای کسب شفل نیست/جوانان به مدرک اتکا نکنند

, مدرک دلیلی برای کسب شفل نیست/جوانان به مدرک اتکا نکنند,

وی با بیان اینکه داشتن مدرک دلیلی برای کسب شفل نیست ، خاطرنشان کرد: جوانان دنبال شغل باشند و به مدرک اتکا نکنند و قبل از شروع به اشتغال بازار کار را رصد کنند.

,

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی به طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی طرح های خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی دارد و اگر جوانان می خواهند موفق شوند به بسیج سازندگی مراجعه کنند و از وام های استغال زایی استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه