اخبار داغ

مدیر تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان جهان:

طرفداران روابط با آمریکا یا مرعوبین دلسوزند یا شیفتگان خود باخته/برخی در برجام منافع حزبی و شخصی را فدای منافع ملی کردند

طرفداران روابط با آمریکا یا مرعوبین دلسوزند یا شیفتگان خود باخته/برخی در برجام منافع حزبی و شخصی را فدای منافع ملی کردند
مدیر تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان جهان گفت: آیا آمریکا حاضر است به خاطر رابطه با ایران و یا گفتگوی به اصطلاح دوستانه توام با لبخند و قهقهه و برای گرفتن عکس یادگار ی با مقامات کشور ایران افول از موضع تک ابرقدرتی را بپذیرد و دست از طمع بر منابع کشورها از جمله کشور ما بردارد؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و با خبرنگار "بوتیا "در خصوص تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا و نقش روشنگرانه دانشجویان در این زمینه گفت: یکی از محورهای القایی آمریکا نه تنها به ایران بلکه به سایر کشورها این است که اولا در صورت تعامل با آمریکا یا همان اطاعت از آن ها وضعیت کشورها و امکان تدوام حکومت جناح حاکم بهبود و تدوام خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا,

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: آمریکایی ها می خواهند این گونه القا کنند که اگر تسلیم آمریکا نشوند هم جناح حاکم و هم کشور در وضعیت دشواری قرار خواهد گرفت و خطرهایی را برای آن ها در پی خواهد داشت.

,

قدیری ابیانه با بیان اینکه این دو محور نه با هدف کمک به بهبود وضعیت کشورها بلکه برای زمینه سازی غارت منابع آن ها در دستور کار جنگ روانی آمریکاست، تصریح کرد: برای تحقق بخش اول این استراتژی باید خود باختگی،غرب زدگی و شیفتگی نسبت به آمریکا در مسئولین و مردم یک کشور دمیده شود .

,

وی ادامه داد: آن ها برای به ثمر نشستن بخش دوم برنامه های خود؛ تلاش می کنند ابهت آمریکا در ابعاد مختلف را به رخ کشیده و مخاطبان را مرعوب نموده و این گونه وانمود کنند که در صورت عدم اطاعت از آمریکا، خساراتی خیلی بیشتر از شرایط اطاعت؛ بر آن کشور تحمیل خواهد شد.

,

این استراتژیست در ادامه عنوان کرد: آمریکایی ها با این روش طرف مقابل را حتی اگر هدفش حفظ منافع کشورش باشد به تسلیم وا می دارد، در این صورت حکام یا مردم یک کشور از ترس جنگ و خونریزی؛ غارت شدن اموال و از دست دادن استقلال و تسلیم را به نابود شدن کشورشان در یک جنگ ترجیح خواهند داد و علیرغم علاقه به استقلال و پیشرفت به بد راضی می شوند تا بدتر برایشان رخ ندهد.

,

در بین دولتمردان کشورمان افرادی که منافع حزبی را به منافع ملی ترجیح می دهند، فراوان هستند

, در بین دولتمردان کشورمان افرادی که منافع حزبی را به منافع ملی ترجیح می دهند، فراوان هستند, در بین دولتمردان کشورمان افرادی که منافع حزبی را به منافع ملی ترجیح می دهند، فراوان هستند,

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه ما این مسئله را به وضح در برجام مشاهده کردیم، خاطر نشان کرد: برخی از مسئولین می گفتند ما با برجام توانستیم جلوی یک جنگ ویرانگر را بگیریم و لذا اصل رسیدن به توافق را یک پیروزی تلقی می کنند، در حالی که اصولا آمریکا در موقعیتی نیست که بخواهد جنگ جدیدی را راه بیاندازد و اگر این کار را بکند و وارد جنگ با ایران شود جز زیان چیزی نصیب آن ها نخواهد شد و این واقعیتی است که آمریکایی ها سعی می کنند آن را پنهان کنند.

,

وی عنوان کرد: کسانی که طرفدار روابط با آمریکا هستند یا مرعوبین دلسوزند که از فهم عمق مسائل عاجزند و یا شیفتگان خود باخته و فریب خورده که براین تصورند که با تعامل با آمریکا یا کوتاه آمدن از بخشی از حقوق ایران به دستاوردها بزرگتری دست خواهند یافت.

,

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اذعان کرد: این افراد زمانی که تصورات آن ها از کسب امتیاز باطل بوده و امتیازی که گرفتند با امتیازاتی که به طرف مقابل دادند قابل مقایسه نیست دچار سرافکندگی می شوند، هر چند در صورتی که صداقت نداشته باشند سعی می کنند فرافکنی کنند و تقصیر خود را نپذیرند البته این موضوع در خصوص کسانی صادق است که ما فرض را در رابطه با آنان بر حسن نیت بگذاریم.

,

قدیری ابیانه از دسته سومی در کشور نام برد که خائن هستند و اظهار کرد: این افراد مامور هستند تا اینکه کشور را تسلیم بیگانگان کنند و در بین آن ها افرادی هم هستند که برای پیشرفت کشور تمایل دارند اما منافع جناحی را به منافع ملی کشور ترجیح می دهند.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه در بین دولتمردان کشورمان افرادی که منافع حزبی را به منافع ملی ترجیح می دهند، فراوان هستند، تشریح کرد: نمونه چنین افرادی را می توان دریافت کنندگان فیش های آن چنانی نامید که در شرایطی که وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست، رفاه خویش را بر هر چیز دیگر ترجیح می دهند این ها کسانی هستند که حاضرند منافع ملی را نه تنها فدای منافع حزبی و جناحی بلکه فدای منافع شخصی و فامیلی کنند.

,

این استراتژیست ادامه داد: خوشبختانه تعداد کسانی هم که ماهیت آمریکا را شناخته و فریب آن ها را نخورده اند در کشورمان کم نیست ولی آن ها موظفند مطابق فرمایش رهبری این حقایق را چه در قالب فعالیت های دانشجویی،سیاسی و رسانه ای و چه در قالب شعر و ادب و هنر به همه عرضه کنند.

,

آمریکا در حال افول از موضع تک ابرقدرتی است

, آمریکا در حال افول از موضع تک ابرقدرتی است, آمریکا در حال افول از موضع تک ابرقدرتی است,

قدیری ابیانه باتاکید بر این مسئله که آمریکا در حال افول از موضع تک ابرقدرتی است، اظهار کرد: بیش از هزار کتاب توسط صاحبنظران خود آمریکا در رابطه با افول آمریکا به رشته تحریر در آمده است و جهان در مسیر حرکت به سمت جهان چند قطبی است که با بیداری اسلامی به رهبریت انقلاب اسلامی ایران، جهان  به سمت شکل دهی به تمدن بزرگ اسلامی در حال حرکت است.

,

وی ابراز کرد: دوران گذر از جهان تک قطبی به سمت چند قطبی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان پیچ تاریخی از آن یاد شده است دورانی پر از تهدید و در عین حال پر از فرصت است، ما باید از فرصت های آن استفاده کرده و از تهدیدات آن دوری جوییم و آن ها را به فرصت تبدیل کنیم.

,

تحقق اقتصاد مقاومتی راهی برای گذر از خطرهای پیچ تاریخی است

, تحقق اقتصاد مقاومتی راهی برای گذر از خطرهای پیچ تاریخی است, تحقق اقتصاد مقاومتی راهی برای گذر از خطرهای پیچ تاریخی است,

مدیر تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان جهان تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید فراوان دارند، هم برای دوری از تهدیدات و هم برای استفاده از فرصت ها ضروری است و البته عبور از این پیچ پر خطر تاریخی مستلزم هوشیاری و آگاهی است و این مهم به عنوان یکی از وظایف جنبش های دانشجویی در فرمایشات رهبری بیان شده است.

,

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه آمریکایی ها حاضر نیستند روند افول خود را بپذیرند، خاطر نشان کرد: آمریکایی ها برای ممانعت از چند قطبی شدن جهان و ترمیم وضعیت آسیب دیده تک ابرقدرتی خویش نیازمند سلطه بر منابع نفتی و سایر منابع کل کشورهای منطقه هستند چرا که بدهی دولت فدرال آمریکا فراتر از 20 هزار میلیارد دلار است؛ و این یعنی بیش از 15 برابر 37 سال در آمد نفتی ایران؛ و هر ساله به اندازه در آمد 37 ساله در آمد نفتی ایران بر بدهی آن اضافه می شود و این به غیر از بدهی ایالت ها و شهرداری ها و سایر مراکز است.

,

پایین آمدن آمریکا از مواضع خود برای ارتباط با ایران یک خیال باطل است

, پایین آمدن آمریکا از مواضع خود برای ارتباط با ایران یک خیال باطل است, پایین آمدن آمریکا از مواضع خود برای ارتباط با ایران یک خیال باطل است,

وی تمام دلارهای موجود در جهان را بدهی آمریکا تلقی نمود و گفت:آیا آمریکا حاضر است به خاطر رابطه با ایران و یا گفتگوی به اصطلاح دوستانه توام  با لبخند و قهقهه و برای گرفتن عکس یادگار ی با مقامات کشور ایران افول از موضع تک ابرقدرتی را بپذیرد و دست از طمع بر منابع کشورها از جمله کشور ما بردارد؟

,

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا پایین آمدن آمریکا از موض عتک ابرقدرتی خوی برای رابطه با ایران را خیالی باطل خواند و اذعان کرد:اگر آمریکایی ها به دنبال برقراری ارتباط با ایران یا حتی گشایش سفارت شان در کشور ما هستند، قصد خیر در آن ندارند؛ و می خواهند با کسب اطلاعات دقیق تر از طریق حضور در ایران برای ضربه زدن به کشورمان برنامنه ریزی دقیق تری کنند.

,

رهبری رسالتی فوق روشنگری را برای دانشجویان تعیین کردند

, رهبری رسالتی فوق روشنگری را برای دانشجویان تعیین کردند, رهبری رسالتی فوق روشنگری را برای دانشجویان تعیین کردند,

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه بعد از انقلاب ایران به آمریکا فرصت داد تا با دایر بودن سفارت شان گذشته را جبران کنند، عنوان کرد: علیرغم این فرصتی که ایران در اختیار آمریکایی ها قرار داد اسناد لانه جاسوسی ثابت کرد که آن ها از حضور در ایران برای ضربه زدن به ملت ما استفاده می کنند؛ تلاش برای کودتا، تجزیه کشور، حمایت از تروریسم و برنامه نفوذ در دستگاه ها و برنامه ریزی برای ضربه زدن به اقتصاد و معیشت مردم و هزاران دسیسه دیگر بخشی از اسناد کشف شده را تشکیل می دهد.

,

وی تاکید کرد: در سال های اخیر روشن شده است که آمریکا حتی علیه هم پیمانان غربی خود نیز دست به جاسوسی، نفوذ و برنامه ریزی از طریق محل های دیپلماتیک خود می زند به نحوی که امروز در اروپا نیز از سفارت خانه های آمریکا به عنوان لانه جاسوسی یاد می کنند.

,

مدیر تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان جهان در پایان بیان کرد: مقام معظم هبری برای دانشجویان رسالتی فوق روشنگری برای دانشگاه و کشور قائل شدند و موضوع ضرورت تلاش برای تشکیل جبهه جهانی دانشجویی در سطح جهان اسلام را مورد تاکید قرار دادند این در حالی است که خود با 2 نامه ای که برای جوانان و شمال اروپا فرستادند، عرصه روشنگری را حتی فرات از جهان اسلام قرار دادند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه