اخبار داغ

با 20 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری؛

ردپای خواهر استاندار همدان در شرکت داماد صفدر حسینی!

ردپای خواهر استاندار همدان در شرکت داماد صفدر حسینی!
موضوع فیش حقوقی نجومی "صفدر حسینی"، یکی از داغترین موضوعات روز است، اما ظاهرا دامنه فعالیت‌های اقتصادی غیر متعارف مدیرعامل صندوق توسعه ملی بسیار فراتر از این بوده به طوری که پای دختر و بستگان درجه یک او نیز به این ماجرا باز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ براساس اسناد و مدارک موجود، بستگان درجه یک او شامل دختر و داماد در شرکت های اقتصادی بزرگ دست دارند به طوری که سید هانی میر محمد علی، همسر فاطمه حسینی دختر مدیرعامل صندوق توسعه ملی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دارای یک صرافی بسیار بزرگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

فاطمه حسینی 26 ساله به همراه همسر و مادر خود در ابتدای بحران ارزی یعنی سال 90،  اقدام به تاسیس یک صرافی به نام «سیدهانی میرمحمدعلی» کرده بودند؛ در حالیکه او و پدرش درست در همان روزها از افزایش تحریم ها و به خطر افتادن معیشت مردم اظهار نگرانی می کردند.

,

 

,

ردپای خواهر استاندار همدان در شرکت داماد صفدر حسینی!

, ردپای خواهر استاندار همدان در شرکت داماد صفدر حسینی!,

 

,

سیدهانی میرمحمدعلی» سرامیک فروش سابق و مهندس عمران فعلی، همسر «سیدفاطمه حسینی» است که با رانت پدر همسر خود و با مساعدت «حمید پورمحمد گل سفیدی» قائم مقام وقت بانک مرکزی دولت احمدی‌نژاد، مجوز یک صرافی را دریافت کرد و در اوج تحریم های ناجوانمردانه و بحران ارز، ده‌ها میلیارد تومان پول را جابجا کرد.

,

اسناد موجود نشان می‌دهد که این صرافی برای فاطمه حسینی و همسرش بسیار پرسود بوده به طوری که براساس آگهی رسمی منتشر شده در روزنامه جمهوری اسلامی درباره تغییرات صورت گرفته در صرافی هانی میرمحمدعلی و شرکا، سرمایه هانی میرمحمد علی یک میلیارد و 140 میلیون و سرمایه فاطمه حسینی 760 میلیون تومان افزایش یافت.

,

نکته قابل توجه در این ماجرا، سرمایه گذاری قابل توجه مهین نیکبخت خواهر استاندار همدان و همسر صفدر حسینی در شرکتی است که مؤسسان آن درواقع دختر و داماد وی به شمار می روند.

,

براساس آگهی منتشر شده، مهین نیکبخت خواهر محمدناصر نیکبخت استاندار همدان، شوهر خواهر صفدر حسینی -که بارها و بارها شایعه عزلش بر سر زبان ها افتاده، اما هر بار بدون هیچ تغییری در جای خود باقی مانده- با پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان سهم‌الشرکه خود را افزایش داده و به 2 میلیارد تومان رسیده است.

,

 

,

 

,

ردپای خواهر استاندار همدان در شرکت داماد صفدر حسینی!

, ردپای خواهر استاندار همدان در شرکت داماد صفدر حسینی!,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه