اخبار داغ

"جواهرانه" تازه ترین اثر موسسه خیبر پیرامون حجاب

"جواهرانه" تازه ترین اثر موسسه خیبر پیرامون حجاب
این مجموعه نمایشگاهی که بصورت تخصصی و با نگاهی جامع و از منظر جایگاه و کرامت زن به موضوع عفاف و حجاب پرداخته و به شکلی کاملا خلاقانه، به روز و علمی ارائه شده است از سه بخش کلی شامل " سیر تحول و تطور تاریخی پوشش و عفاف در جهان و ایران"، "حجاب و عفاف در ادیان"،"پوشش و عفاف در علوم و اندیشه ها" تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "حریم ریحانه" که اولین و تنها دایره المعارف پوشش و عفاف در کشور است، ویرایش سوم خود را با عنوان "جواهرانه"  21 تیرماه همزمان با روز ملی عفاف و حجاب روانه بازار خواهد کرد. " جواهرانه"  بشکل یک مجموعه نمایشگاهی ارائه شده است و پشتوانه تجربه برگزاری بیش از 2500 نمایشگاه و فروش بیش از 170 هزار نسخه از مجموعه کتاب و کتابچه حریم ریحانه 1 و 2 را با خود به همراه دارد. این اثر حاصل 4 سال پژوهش و تحقیق است که به کوشش تیم پژوهشی مؤسسه فرهنگی هنری کاربردی خیبر، گرد آوری شده و از سوی اساتید و صاحبنظران حوزه عفاف و حجاب مورد بازبینی قرارگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 170,

این مجموعه نمایشگاهی که بصورت تخصصی و با نگاهی جامع و از منظر جایگاه و کرامت زن به موضوع عفاف و حجاب پرداخته و به شکلی کاملا خلاقانه، به روز و علمی ارائه شده است از سه بخش کلی شامل " سیر تحول و تطور تاریخی پوشش و عفاف در جهان و ایران"، "حجاب و عفاف در ادیان"،"پوشش و عفاف در علوم و اندیشه ها" تشکیل شده است.

,

تاریخ پوشش و عفاف، تاریخ برهنگی،پوشش وعفاف درایران از آغاز تا امروز ، حیازدایی استراتژیک، نتایج هرج و مرج جنسی، حجاب و عفاف در ادیان زرتشت، یهود، مسیح و اسلام، بررسی و پاسخ به سوالات و شبهات ، موضوع جدید بازگشت به عفاف در جهان ، جنگ جهانی علیه حجاب، مدیریت علمی یک غریزه ، پوشش و عفاف در اندیشه مشاهیر و دراشعارعناوینی هستند که در این مجموعه به آن پرداخته شده است.

,

گفتنی است برخی از مطالب این مجموعه، برای اولین بار در کشور است که توسط موسسه خیبر مورد پژوهش قرارگرفته و بصورت کاربردی ارائه شده است. مطالبی چون بررسی تاریخ برهنگی و تاریخ پوشیدگی، روند ضابطه مند شدن پوشش اجتماعی( اجبار حجاب) در جمهوری اسلامی ایران، مقایسه جایگاه و کرامت زنان در دوران پهلوی دوم و پس از انقلاب اسلامی، بررسی عفاف و حجاب از نظر علوم روانشناسی، فیزیولوژی و جامعه شناسی، بررسی مقایسه ای نتایج بی و بند و باری جنسی در غرب، کشورهای نیمه آزاد( ترکیه، مالزی و...) و ایران ، ارائه مبحث جنگ جهانی بر سر قدرتی به نام حجاب، ارائه کاربردی و مستند چگونگی حیازدایی استراتژیک صهیونیسم جهانی و... ، از جمله موضوعات قابل توجهی است که مستند و با نگاهی خلاقانه پژوهش و ارائه شده است.

,

مختصر و کم حجم بودن مطالب نسبت به نسخه های قبلی مجموعه حریم ریحانه، از زاویه دید مخاطب به موضوع نگاه کردن، دسته بندی دقیق، کاربردی و قابل فهم، ارائه محتوا براساس نیاز روز جامعه و با توجه به شبهات و چالش های موجود، استفاده از قالب اینفوگرافی در طراحی و ارائه مطالب در پوستر به جهت انتقال بهترو کاربردی مطلب، استنادات قوی و استفاده از منابع اصلی و البته جذاب برای مخاطب امروزی، پژوهش های کاملا بدیع و غالبا از منابع خارجی و روزآمد و ... از جمله ویژگی های کم نظیر و متمایز این اثرارزشمند محسوب می شود .

, .,

در اولین پوستر این مجموعه که به معرفی کار می پردازد آمده است:

,

"مجموعه پیش رو روایتی است از حیا که قدمتی به اندازه تاریخ دارد...

,

و داستان هجمه به فطرت انسان ها که اولین قربانی اش "زن" ، مخلوق زیبای خداست.

,

سخن از رسمی است که خداوند به زن آموخت، برای دیده شدن زیبایی اندیشه و هنر و عاطفه اش، برای آنکه همواره محبوب بماند و معشوق!
رسمی دیرینه که نامش را می توان "جواهرانه " گذاشت. "

,
,

اگر به دنبال مجموعه ای علمی و جذاب برای تبلیغ حجاب هستید پیشنهاد می کنیم فرصت را از دست ندهید و با استفاده از تخفیف ویژه 21 تیرماه روز ملی عفاف و حجاب از یکی از روش های زیر اقدام به تهیه "جواهرانه"  نموده و شاهد تاثیرات کم نظیر آن باشید.

,

خرید اینترنتی: http://reihane.ir/?part=product&inc=product&id=79

, http://reihane.ir/?part=product&inc=product&id=79, http://reihane.ir/?part=product&inc=product&id=79,

تلفن سفارش  02632777066

,  02632777066 ,

کانال جواهرانه https://telegram.me/javaherane
ارائه نظرات و پیشنهادات : سامانه پیام کوتاه 30002104

, https://telegram.me/javaherane, https://telegram.me/javaherane,
,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه