اخبار داغ

تاثیرپذیری مثبت بورس از رفع تحریم‌ها

تاثیرپذیری مثبت بورس از رفع تحریم‌ها
رئیس سازمان بورس گفت: شاخص کل بورس تهران پس از اجرایی شدن برجام با روند مساعدی روبرو شد و از ۶۲ هزار واحد در زمان اجرای برجام به ۷۴ هزار واحد رسید که نشان از تاثیرپذیری مثبت بورس از رفع تحریم‌ها دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار صبح امروز در نخستین کنفرانس بین‌المللی بورس در فاینکس 2016 گفت: توسعه فعالیت‌های اقتصادی یکی از مهمترین فعالیت‌های دولت در شرایط پسابرجام بوده است و بر این اساس انتظار می‌رود اقتصاد ایران نسبت به دوره‌های گذشته با شرایط بهتری همراه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در این کنفرانس که با حضور نمایندگان بیش از 10 کشور خارجی برگزار شد افزود: بر این اساس شاخص کل بورس تهران پس از اجرایی شدن برجام با روند مساعدی روبرو شد و از 62 هزار واحد در زمان اجرای برجام به 74 هزار واحد رسید که نشان از تاثیرپذیری مثبت بورس از رفع تحریم‌ها دارد.

,

وی ادامه داد: به لحاظ  امکاناتی که در کشور فراهم شده است انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران خارجی فعالیت‌های بیشتری در ایران داشته باشند.

,

فطانت با اشاره به این که در ماه‌های گذشته و در دوران پساتحریم بسیاری از کشورها خواستار همکاری با ایران بوده‌اند اذعان داشت: دولت یازدهم مصمم است روابط سیاسی و اقتصادی خود را با کشورهای دنیا افزایش دهد. بر این اساس بازار سرمایه کشور، سرمایه‌گذاران خارجی را به عنوان مشاوران نهادهای مالی ایران درنظر گرفته و امید به تعامل در تمام زمینه‌ها دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه