اخبار داغ

با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های استان تهران؛

آغاز ثبت نام اردوی جهادی تابستان۹۵ گروه انصارالزهرا(س)

آغاز ثبت نام اردوی جهادی تابستان۹۵ گروه انصارالزهرا(س)
بازدید از یادمان های راهیان نور غرب کشور و قرائت دعای عرفه در نزدیک ترین نقطه به کربلای معلی (مرز ایلام) از برنامه های ویژه برای جهادگران شرکت کننده در اردو می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوخبر؛ ثبت نام اردوی جهادی در ایام تعطیلات تابستان۹۵ گروه جهادی انصارالزهرا(س) آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

همزمان با ایام تعطیلات تابستان و فصل فراغت دانشجویان، ثبت نام برای شرکت در اردوهای جهادی دانشجویی و غیر دانشجویی شروع می شود. در همین راستا گروه جهادی انصارالزهرا(س) که تابستان سال گذشته به همت جمعی از افراد با تجربه اردوهای جهادی و فارغ التحصیل های دانشگاه های استان تهران تاسیس شد، ثبت نام اردوی تابستانی خود را آغاز کرد.

,

 

,

اردوی جهادی این گروه ۱۹ تا ۲۵ ام شهریور ماه در منطقه هلیلان استان ایلام برگزار می شود.

,

 

,

این اردوی جهادی ویژه برادران و خواهران دانشجو غیر دانشجو می باشد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت گروه جهادی انصارالزهرا(س) به آدرس j-ansarozahra.ir  در این اردو ثبت نام کنند.

, j-ansarozahra.ir ,

 

,

گروه جهادی انصارالزهرا(س) تابستان سال گذشته ۶۰ نفر و در نورروز سال جای ۴۹ نفر از علاقه مندان به حرکت های جهادی را طی یک هفته به روستاهای محروم منطقه ی هلیلان استان ایلام و منظقه هویزه استان خوزستان اعزام کرد و در آن دوره فعالیت های مختلف فرهنگی، عمرانی و پزشکی به همت جهادگران انجام شد.

,

 

,

همچنین این گروه در نظر دارد با توجه به حضور در منطقه ی ایلام، بازدید از یادمان های راهیان نور غرب کشور و قرائت دعای عرفه در نزدیک ترین نقطه به کربلای معلی (مرز ایلام) را هم ویژه جهادگران شرکت کننده در اردو برگزار کند. ثبت نام این اردو تا ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد و اولویت با افراد متخصص یا کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه