اخبار داغ

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها:

امکان ویرایش اشتباهات وجود ندارد/ مردم در ثبت‌نام دقت کنند/نحوه ثبت نام عروس و دامادها

امکان ویرایش اشتباهات وجود ندارد/ مردم در ثبت‌نام دقت کنند/نحوه ثبت نام عروس و دامادها
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با بیان این‌که در حال حاضر امکان ویرایش اشتباهات ثبت شده توسط خانوارها در سامانه وجود ندارد، تاکید کرد: مردم با دقت و حوصله فراوان فرم‌ها را پر کنند تا اشتباه سهوی یا عمدی در درج اطلاعات صورت نگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایسنا، نرگس نجفی ) درباره‌ شرایط تصحیح اشتباهات ثبت شده در سایت اعلام کرد: درباره ویرایش اشتباهات هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و فعلا امکان تصحیح آنها وجود ندارد از این رو از متقاضیان درخواست داریم فرم‌های ثبت‌نامی را در نهایت صبر و حوصله و با دقت فراوان پر کنند تا اشتباهی در سامانه ثبت نشود زیرا در صورت نهایی‌ شدن این اشتباهات در حال حاضر امکان ویرایشی برای آنها در نظر گرفته نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی درباره‌ گروهی از افراد که قصد دارند پس از این مرحله انصراف دهند یا ثبت‌نام کنند نیز تصریح کرد: دولت کاملا بر سیال‌ بودن شرایط اقتصادی- اجتماعی خانوارها اشراف دارد به همین دلیل قطعا پس از پایان این مرحله شرایطی فراهم خواهد شد که خانواده‌هایی که به دلیل تغییر وضعیت اقتصادی خانوار در ماه‌های آتی ممکن است در گروه درآمدی پایین‌تر یا بالاتر از وضعیت فعلی‌ شان قرار بگیرند، بتوانند نسبت به ثبت نام مجدد یا انصراف اقدام کنند.

,

نجفی با بیان این‌که برای سامانه رفاهی پیغام "ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شد" به منزله‌ نهایی‌شدن نام‌نویسی است، تصریح کرد: حتی اگر پیامکی که قرار است بعد از تکمیل مراحل ثبت نام به شماره تلفن همراه سرپرست خانوار ارسال شود، با تاخیر به دست سرپرست برسد، همین که افراد در پایان ثبت‌نام با پیغام "ثبت نام شما با موفقیت انجام شد" مواجه شوند به منزله تکمیل فرآیند ثبت‌نام آنهاست.

,

وی افزود: از این‌رو تمامی سرپرستان خانواری که این پیغام را در زمان نام‌نویسی روی سامانه دریافت کرده‌اند نگرانی از ثبت‌نام نشدن نداشته باشند. در روز نخست مشکلاتی در برخی از اپراتورها داشتیم که البته با بهبود آن در حال حاضر پیامک‌ها به ترتیب نام‌نویسی در حال ارسال به متقاضیان است.

,

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره‌ شرایط محل‌های ثبت‌نام حضوری متقاضیان دریافت یارانه نیز اظهار کرد: در حال حاضر در کشور شش درگاه رسمی ثبت‌نام یعنی دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر پلیس +10، دفاتر ict روستایی، دفاتر سازمان بهزیستی، دفاتر کمیته امداد و ادارات پست و پست بانک در سراسر کشور از متقاضیان به صورت حضوری ثبت‌نام می‌کند.

,

نجفی اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور رفاه حال متقاضیان تمامی این دفاتر حتی در روزهای تعطیل نیز به صورت شبانه‌روزی در اختیار هموطنان خواهند بود و کسانی که نام‌نویسی‌شان در روزهای جمعه صورت می‌گیرد نباید هیچ نگرانی از این موضوع داشته باشند.

,

وی درباره‌ حضور متقاضیان در مرکز غیر رسمی ثبت‌نام نیز گفت: اولویت ما ثبت‌نام مردم در دفاتر رسمی اعلام شده است اما در این رابطه کافی‌نت‌ها نیز می‌توانند به عنوان انتخاب مردم در نظر گرفته شوند. این موضوع اشکال خاصی ندارد اما متقاضیان باید دقت داشته باشند که اطلاعات ثبت‌شده در کافی‌نت‌ها حتما به صورت صحیح وارد سامانه شده و اطلاعاتی به اشتباه ثبت نشود چون پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، امکان اصلاح اشتباهات در سامانه وجود ندارد.

,

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره نحوه اصلاح تغییرات خانوارها در نتیجه چهار واقعه حیاتی (تولد، فوت، ازدواج و طلاق) تصریح کرد: در صورتی که تغییرات تعداد خانوار از طریق پلیس +10 تا تاریخ 22 اسفند ماه 1392 اعلام شده یا بطور خودکار از طریق اداره ثبت احوال اعلام شده باشد، سرپرست جدید با مراجعه به بانک و ثبت حساب یارانه‌ای در سامانه سازمان می‌تواند ثبت نام کند درغیر این صورت با توجه به اینکه امکان ثبت‌نام خانوارهای جدید در این مهلت 10 روزه ثبت نام مقدور نیست، توصیه می‌شود افرادی که تازه ازدواج کرده‌اند و تغییرات اطلاعات آنها در سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه ها هنوز اِعمال نشده است همچنان زیر مجموعه خانوار قبلی خود ثبت‌نام کنند. بدیهی است پس از پایان مهلت 10 روزه ثبت نام فرصت مناسب برای جداسازی اطلاعات آنها از اطلاعات خانوار قبلی و ثبت اطلاعات در قالب خانوار جدید وجود خواهد داشت. لذا مردم در این رابطه هیچ نگرانی نداشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه