اخبار داغ

رئیس منطقه 10 دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد:

تجمیع دانشکده فنی حرفه ای کوثر و خوارزمی ملایر

تجمیع دانشکده فنی حرفه ای کوثر و خوارزمی ملایر
رئیس منطقه 10 دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: بر راستای شعار سال و تصمیمات دانشگاه فنی و حرفه ای آموزشکده های خوارزمی و کوثر ملایر تجمیع شده و هر دو با یک رئیس مدیریت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ شهاب کاظمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزشکده خوارزمی ملایر با اشاره به مهمترین اولیوت دانشگاه فنی و حرفه ای در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: در این سال دانشگاه فنی و حرفه ای به دنبال صرفه جویی و استفاده بهینه از بیت المال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی گفت: 180 دانشکده فنی و حرفه ای در سراسر کشور پراکنده شده و از پایتخت تا دورترین نقاط ایران این دانشکده ها مشغول فعالیت هستند.

,

رئیس منطقه 10 دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از سال 90 تشکیل شده و در این مدت 5 سال پیشرفت خوبی داشته است.

,

وی گفت: مدیریت این دانشگاه ها در سراسر کشور به صورت واحد بوده و هویت همه این دانشکده‌ها یکی است.

,

کاظمی با اشاره به برکات انقلاب در حوزه علم و تحصیلات بیان کرد: در سال های قبل از انقلاب تحصیلات عالیه برای همه نبوده و در انحصار عده ای خاص بود ولی امروز به برکت انقلاب بیش از 5 میلیون دانشجو در کشور وجود دارد.

,

وی گفت: امروز همه طبقات می توانند وارد دانشگاه شده و دانشگاه ها با شرایط جدید مواجه شده و برای جذب دانشجو باید روی دو مسئله اشتغال و امکانات توجه ویژه داشته باشند.

,

رئیس منطقه 10 دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به کاهش ورودی در سال آینده در دانشگاه ها بیان کرد: با توجه به اضافه شدن پایه ششم سال آینده با کاهش شدید پذیرش دانشجو مواجه خواهیم بود.

,

وی با اشاره به گردش مالی شش آموزشکده فنی و حرفه ای همدان بیان کرد: در سال 94 گردش مالی این شش دانشکده شش میلیارد تومان بوده است.

,

کاظمی با اشاره به تجمیع مدیریت و دو دانشکده خوارزمی و کوثر ملایر بیان کرد: از این به بعد دانشکده فنی ملایر دو ساختمان کوثر و خوارزمی خواهد داشت.

,

وی افزود: با پایان مسئولیت خانوم دشتی در دانشکده کوثر و پیشنهادات مطرح شده سرپرستی این دانشکده با حفظ سمت به آقای سلیمانی رئیس دانشکده خوارزمی ملایر واگذار شد.

,

حمیدرضا سلیمانی نیز در این آیین با اشاره به مهمتیرن ویژگی های دانشکده های فنی و حرفه ای بیان کرد: ایجاد اشتغال  و تربیت نیروی کارآمد مهمترین هدف این آموزشکده ها است.

,

وی افزود: هر کدام از فارغ التحصیلان این دانشگاه توانایی انجام بسیاری از کارها را داشته و معمولا مشکلی برای اشتغال ندارند.

,

رئیس دانشکده فنی خوارزمی و کوثر ملایر گفت: مهمترین وظیفه ما در تربیت دانشجویان ایجاد اعتماد به نفس در بیان آنان بوده تا بتوانند با ایجاد کارگاه های کوچک و بزرگ کمک بسزایی در رونق تولید کشور کنند.

,

در پایان این آیین با تقدیر از زحمات خانم دشتی آقای حمید رضا سلیمانی با حفظ سمت به عنوان سرپرست آموزشکده فنی کوثر ملایر منصوب شد.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه