اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپلذهاب خبر داد :

سرپرستی بیش از 100 نفر از ایتام و محسنین شهرستان در ماه مبارک رمضان

سرپرستی بیش از 100 نفر از ایتام و محسنین شهرستان در ماه مبارک رمضان
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل ذهاب از سرپرستی 122 نفر از ایتام و خانواده محسنین سرپل ذهابی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حیدر بهرامی در گفتگو با بازی دراز، اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان 112 از حامیان نیک اندیش سرپرستی 122 نفر از ایتام و خانواده های مشمول طرح محسنین را برعهده گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز،,

بهرامی با اشاره به این اقدام خداپسندانه و قابل تحسین افزود : این حامیان نیک اندیش ماهیانه مبلغ 200 هزار ریال تقبل نموده اند که به حساب ایتام و خانواده محسنین پرداخت نمایند.

,

وی بیان کرد: حامیان خیرعلاوه بر تعهدات ماهانه خود به صورت موردی و در مواقع ضروری برای رفع نیازهای خانواده های ایتام کمک هایی نیز در قالب تهیه مسکن، کمک هزینه تحصیل، درمان، تهیه لوازم زندگی و دیگر موارد انجام می دهند.

,

 

,

مدیرکمیته امدادشهرستان تصریح کرد : طی سال گذشته حامیان مبلغی بیش از 5 میلیارد و 30 میلیون ریال به حساب ایتام و خانواده محسنین واریز کرده و طی سال جاری تاکنون نیز مبلغ 1 میلیارد و 50 میلیون ریال از طرف این حامیان نوع دوست به حساب ایتام واریز شده است.

,

وی یادآور شد : شهرستان سرپل ذهاب دارای 305 یتیم و 187 خانواده محسنین می باشد که یک هزار و462 حامی از آنها حمایت می کنند.

,

ایشان با توجه به عنایت و مساعدت حامیان نیک اندیش گفت : انتظار می رود که خیران و کسانی که تمکن مالی دارند با مساعدت و کمک خود باعث شادی دل ایتام و خانواده محسنین شوند و ما را دراین طرح خداپسندانه یاری نمایند. 

,

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای جمعیتی بالغ بر 90 هزار نفر می باشد که تعداد 3 هزار و 400 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه