اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با دانا:

سکوت در برابر کشتار بی رحمانه مسلمانان کشمیر جایز نیست/ دستگاه دیپلماسی کشور اقدام قاطعی در برابر این کشتار انجام دهد

سکوت در برابر کشتار بی رحمانه مسلمانان کشمیر جایز نیست/ دستگاه دیپلماسی کشور اقدام قاطعی در برابر این کشتار انجام دهد
نقوی حسینی خواستار واکنش سیاست مداران و دولت مردان به کشتار مردم مسلمان کشمیر شد و بیان داشت: باید در راستای محکوم کردن چنین اقدامات خصمانه ای تمام سیاست مداران و دولت مردان مسلمان در داخل و خارج از کشور متحد شده و اقدامات متناسبی را در واکنش به آن انجام دهند، زیرا که سکوت در چنین شرایط بحرانی جایز نیست.
[

سید حسین نقوی حسینی،عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به کشتار مردم مسلمان کشمیر توسط دولت هند اظهار داشت: حوادث خشونت بار کشتار مردم کشمیر مایه تاسف و تاثر همه کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران است؛ دولتمردان هند باید با صبوری و در پیش گرفتن راه حل های دیپلماتیک و گفت وگو از اعمال خشونت علیه مردم مسلمان این کشور خودداری کنند زیرا که با اعمال خشونت و کشتار مردم نمی توان کاری را از پیش برد و باید راه حل های مسالمت آمیزتری را اتخاذ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه باید سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر اینگونه اقدامات خصمانه را محکوم کنند، گفت: انتظاری که از نهاد ها، سازمان های جهانی و بین المللی مدعی حقوق بشر می رود، این است اینگونه اقدامات را که به کشتار هزاران مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان می انجامد، نسبت به آن واکنش نشان داده و مانع از رواج چنین اقداماتی شوند که مخالف حقوق بشر است.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سازمان های جهانی مدعی حقوق بشر، شورای امنیت ملی در چنین شرایطی که باید سخن بگویند و اینگونه اقدامات را محکوم کنند، چرا مهر سکوت بر دهان خود زده اند و اقدامی در این راستا انجام نمی دهند؟. انتظار بیشتری نیز کشورهای اسلامی همچنین سازمان کنفرانس اسلامی داریم تا نسبت به کشتار بی رحمانه مردم مسلمان کشمیر واکنش نشان دهند.

,

 

,

نقوی حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود خواستار واکنش سیاست مداران و دولت مردان به کشتار مردم مسلمان کشمیر شد و بیان داشت: باید در راستای محکوم کردن چنین اقدامات خصمانه ای تمام سیاست مداران و دولت مردان مسلمان در داخل و خارج از کشور متحد شده و اقدامات متناسب در واکنش به آن انجام دهند، زیرا که سکوت در چنین شرایط بحرانی جایز نیست.

,

 

,

وی در بخش پایانی اظهارات خود با انتقاد از موضع منفعلانه دستگاه دیپلماسی کشور به کشتار مسلمانان در کشمیر افزود: باید دستگاه دیپلماسی کشور اقدامات متناسب و قاطعی را در حمایت از مردم مسلمان کشمیر انجام دهد و از کشتار روز افزون مسلمانان در کشور هند جلوگیری کند.

,

 

,

انتهای پیام/ت

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه