اخبار داغ

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح کرد؛

سه طرح شوم آمریکا علیه ایران/ رد پای نزدیکان رئیس جمهور در شبکه اقتصادی کشور مشهود است

سه طرح شوم آمریکا علیه ایران/ رد پای نزدیکان رئیس جمهور در شبکه اقتصادی کشور مشهود است
به شخص رئیس‌جمهور توصیه می‌کنیم که کنترل برادر خود را داشته باشند، کما اینکه رستگارفر مدیر معزول شده بانک ملت و دو نفر دیگر که یکی از آن‌ها فرار کرده و دیگری در دوبی مستقر است و همگی سرخه ای هستند، در این شبکه فساد اقتصادی وجود دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت و گو با صاحب نیوز، پیرامون نطق پیش از دستور لاریجانی و تائید نمایندگان ملت ایران در ضرورت مقابله با غرب در موضوع توافق هسته‌ای، اظهار کرد: نطقی که رئیس مجلس در این زمینه  داشت و بر سازمان انرژی اتمی ایران تکلیف کرد که مطابق قانون مربوطه طرح راه‌اندازی کارخانه هسته‌ای برای غنی‌سازی در درجات موردنیاز کشور گزارشی ارائه دهد و خود را آماده کند، صحیح بود و اغلب نمایندگان از این موضوع مقابله با غرب به‌خوبی استقبال کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی بیان کرد: این حرکت و استقبال عمومی نمایندگان از اقدام مقابله با غرب در توافق هسته‌ای در صحن علنی امروز مجلس نشان می‌دهد، چنانچه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و بدعهدی‌های امریکا، انگلیس و اسرائیل با وحدت کلمه و باقدرت بایستیم، دشمنان عقب‌نشینی خواهند کرد.

,

حجت‌الاسلام سالک کاشانی تصریح کرد: جنگ تحمیلی، برخوردهای تحریم اقتصادی و دیگر موضوعات بر عقب‌نشینی غربی‌ها در مقابل ایستادگی ملت ایران را به  اثبات رسانیده، واقعیت کلام این است که اقتدار ملت و ولایت در ایران چنان بالا است که می‌توان در سایه آن در مقابل جنایات استکبار ایستاد.

,

وی تأکید کرد: آقای لاریجانی در نطق خود بخشی از این اقتدار را به نمایش گذاشتند و به‌جا سخن از مقابله کردند، باید دیگر مسئولین دولتی ما به همین شکل و شیوه اقدام کنند.

,

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم تصریح کرد: آمریکایی ها در قبال ایران پس از توافق هسته‌ای چند طرح دارند، طرح نخست آن است که از کانال مسائل قانون بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران از حیز انتفاع بیندازند، به‌عنوان نمونه کارگروه NPT را برای کنترل هسته‌ای ایران راه‌اندازی کردند.

,

وی ادامه داد: کارگروه دیگری تحت عنوان NCTR را به‌منظور کنترل سیستم فعال موشکی ایران تشکیل دادند، کارگروه سوم FATF که هدف آن کنترل فعالیت‌های مالی و بانکی کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران است، قطعاً فردا روز کارگروه‌هایی مرتبط با مسائل تجارت جهانی و حقوق بشری و… را مطرح خواهند ساخت.

,

سالک افزود: نهایت این اقدامات آمریکا و غرب، دو هدف اصلی است، نخست آنکه جمهوری اسلامی را در همه ابعاد در کنترل خود قرار دهند، دوم آنکه یک نوع قطع رابطه‌ای از طریق مسائل بین‌المللی علیه حزب‌الله، فلسطین و عراق که موردحمایت ایران هستند، ایجاد کنند.

,

وی عنوان کرد: کاهش غنی‌سازی ایران، سیمان کردن راکتور اراک و کاهش ۲۰ هزار سانتریفیوژ به پنج هزار سانتریفیوژ همگی ازجمله توفیقات غرب در توافق هسته‌ای بود، بنابراین در کنترل هسته‌ای به اهداف شیطانی خود رسیدند.

,

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم خاطرنشان کرد: رکود هنوز به‌جای خودش وجود دارد، درحالی‌که رئیس‌جمهور پیش‌ازاین اعلام کرده بودند ما از رکود خارج‌شده بودیم، ولی روز گذشته در کرمانشاه خواستار کمک مردم برای خروج از رکود شدند.

,

وی ابراز کرد: آمریکایی‌ها به دنبال چنین اهدافی هستند که راه‌حل آن‌ها اقتصاد مقاومتی، مقابله با ولنگاری فرهنگی، وحدت امت حول محور ولایت و باور مسئولین نسبت به مسئولیتی که دارند.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم در پایان اشاره‌ای به بحث شبکه فساد اقتصاد و دستگیری مدیر معزول شده بانک ملت و وجود ارتباطات با حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور، کرد و گفت: شدیداً به آقای رئیس‌جمهور توصیه می‌کنیم که از اطرافیان خود چون حسین فریدون مراقبت کند، چراکه رد پای این فرد در شبکه اقتصادی کشور مشهود است.

,

وی افزود: به شخص رئیس‌جمهور توصیه می‌کنیم که کنترل برادر خود را داشته باشند، کما اینکه رستگارفر مدیر معزول شده بانک ملت و دو نفر دیگر که یکی از آن‌ها فرار کرده و دیگری در دوبی مستقر است و همگی سرخه ای هستند، در این شبکه فساد اقتصادی وجود دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه