اخبار داغ

قهرمان پروری روزنامه های دولتی از مفسدان اقتصادی/ جزایری: من یک سلبریتی هستم!

قهرمان پروری روزنامه های دولتی از مفسدان اقتصادی/ جزایری: من یک سلبریتی هستم!
روزنامه آرمان در گفت وگوی امروز خود با شهرام جزایری ضمن برشمردن توانایی های اقتصادی او، دولت قبل را به زمینه سازی پرداخت حقوق های نجومی متهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»، روزنامه دولتی "آرمان” در شماره روزگذشته (۲ مرداد)  گفت و گویی  با جنجالی ترین متهم اقتصادی دهه ۸۰ را منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین شهر,

در این مطلب، روزنامه آرمان سعی کرده است” شهرام جزایری” را که در میان عموم مردم به  عنوان یک مفسد اقتصادی شهرت دارد، مصلح اقتصادی معرفی کرده و درعوض به رسم همیشگی دولت یازدهم، دولت پیشین را مقصر تمام مشکلات و معضلات اقتصادی کنونی بداند.

,

گذشته از این، در این گفت وگو "جزایری" نیز سعی دارد خود را قربانی بازی رسانه ای بنامد  و در این راستا غیر مستقیم نیز به مسئله افشاگری رسانه ها در مورد حقوق های نجومی پرداخته و  خطاب به رسانه ها گفته است، آن ها نباید پیش از اثبات محکومیت افراد دست به جنجال آفرینی(افشاگری!) بزنند.

,

جزایری در این گفت وگو صراحتاً به روزنامه کیهان نیز  اشاره کرده و مدعی شده است که اگر رسانه ها جنجال نمی کردند مطمئنا مدت محکومیتش کمتر از ۱۳ سال بود.

,

او در بخش دیگر گفت وگو، با خودشیفتگی عنوان کرده است که افراد ذی صلاح و صاحب شعور  او را قبول دارند و او در میان عموم مردم یک شخصیت محبوب و سلبریتی است.

,

در عین حال جزایری در سراسر این گفت وگو  به تخریب دولت نهم ودهم پرداخته و آن را پایه ریز فسادهای مالی کنونی دانسته است. او حتی در بخشی از گفت وگو قانون هدفمندی یارانه ها را من درآوردی خوانده و  آن را مسبب سلب اعتماد مردم از دولت عنوان کرده است.

,

وی در بخش پایانی  گفت و گو با آرمان نیز با رفع اتهام از بابک زنجانی دولت احمدی نژاد را متهم اصلی پرونده زنجانی معرفی کرده و  با تایید عملکرد وزرای دولت یازدهم عنوان می کند معتقدم باید در مسیر اقتصادی به دولت کنونی کمک کنم.

,

نکته قابل تامل این گفت وگو این است که؛ باید دید چرا روزنامه های زنجیره ای دولت در شرایط کنونی که فساد اقتصادی و افشای حقوق های نجومی جایگاه و محبوبیت دولت روحانی را  کمرنگ کرده است سعی بر متهم سازی دولت قبل به پایه ریزی فساد و دریافت حقوق نجومی داشته و تطهیر چهره مفسدان  اقتصادی و قهرمان سازی از آنان را در دستور کار دارند؟!

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه