اخبار داغ

جانشین سازمان حفظ آثار دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی:

خلبانان شهید افتخار و نعمتی برای هر شهر هستند/احداث المان کاری ماندگار برای یادآوری خاطرات شهدا

خلبانان شهید افتخار و نعمتی برای هر شهر هستند/احداث المان کاری ماندگار برای یادآوری خاطرات شهدا
جانشین سازمان حفظ آثار دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی خلبانان شهید را در هر شهری یک نعمت دانست و گفت: امروز احداث المان‌ها می‌تواند اثری ماندگاری برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدای مظلوم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا امجدیان در گفت‌وگو با آوای سیدجمال؛ با یاد و خاطره ای شهدای خلبان اسدآباد، اظهار کرد: این شهدا مظلوم واقع شدند و کمتر مطلبی از آنان به چاپ رسیده که باید با شناسایی همرزمان آنان اقدام به چاپ خاطرنشان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال, ؛,

وی یادی از شهید مظاهر رضائیان کرد و گفت: این شهید فردی اخلاق محور، فروتن و مردم دار بودند که بنده با ایشان دوره ای را بوده ام.

,

جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عملیات‌های مختلف نیروی هوایی ارتش اشاره کرد  و گفت: این نیروی هوایی در عملیات‌هایی مشارکت داشت که متأسفانه بسیار کم در مورد آن سخن گفته شده است که یکی از افتخارات ما در عملیات بیت المقدس زدن پل خرمشهر است.

,

وی به رشادت‌های شهید خلبان عباس دوران اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام نمونه واقعی از یک خلبان وظیفه‌شناس، مسئولیت‌پذیر و ایثارگر بود که همرزم ایشان مرحوم محمود اسکندری بود که با هم پرواز رفتند و از این پرواز عباس دوران شهید شد.

,

امجدیان به ساخت المان شهدای خلبان در سراسر کشور اشاره ای کرد و گفت: امروز این المان‌ها می‌تواند یادمانی از این شهدای مظلوم باشد تا نام و یادشان در دل‌ها زنده بماند.

,

وی با اشاره به احداث المان‌ها از سوی شهرداری‌ها گفت: این ماکت هواپیمایی و تندیس‌ها در هر شهری که خلبانی تقدیم انقلاب شده، نشان از وجود افتخاراتی چون شهدای خلبان است.

,

امجدیان وجود خلبانان شهید را در هر شهری یک نعمت دانست و گفت: متأسفانه این نیروهای هوایی ارتش به دلیل اینکه کارشان لحظه ای بوده از نظر تبلیغات و ماندگاری نقش آفرینی آنان در ذهن‌ها غفلت شده است و امروز وظیفه ما است که از هر طریقی برای این زنده نگه داشتن خاطراتی از شهدا گامی برداریم.

,

وی المان شهدا را یک نماد برای معرفی یک منطقه دانست و گفت: این المان اگر در مسیر ورودی و یا مسیر راهیان نور ساخته شود قطعا" نمای خوبی به شهر می‌دهد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه